quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Cameraman zoomt even in op die lilleke jaren '70 klomp.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hahaha, post werd steeds veranderd, lig hier dubbel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Barb_ het volgende:
Servio zou die steen nu maar op z'n kop krijgen....
als ik het goed begrepen heb is ze hersteld van baarmoederhalskankerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
maar is het nu echt waar dat aafke kanker heeft gehad...??want dan is dat kommentaar over die pukkels en huid van haar wel walgelijk...mijn beste vriendin is verleden jaar overleden aan kanker..borst..erna bot en uitgezaaid tot aan de lever..ze werdt helemaal geel..geel pukkels van de chemo,vieze opgesprongen blaren...een buik als een tientonner...en verschrikkelijk veel huidirritaties..
Geen idee, maar kanker hebben gehad is nog geen vrijbrief om in gezelschap ongegeneerd je puisten uit te knijpen en daarna, zonder je handen te wassen, je handen door andermans haar te laten gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
maar is het nu echt waar dat aafke kanker heeft gehad...??want dan is dat kommentaar over die pukkels en huid van haar wel walgelijk...mijn beste vriendin is verleden jaar overleden aan kanker..borst..erna bot en uitgezaaid tot aan de lever..ze werdt helemaal geel..geel pukkels van de chemo,vieze opgesprongen blaren...een buik als een tientonner...en verschrikkelijk veel huidirritaties..
Je moet ook proberen niet alles te persoonlijk te maken. Sommige mensen storen zich gewoon aan haar en zoeken alles wat ze irriteert. Ik heb dat bij Aart, Stervio en Jo...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
Heb Hans anders nog niet horen gillen.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |