Jij bent degene die het het beste weet voor jezelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
theezakjes zijn niet aantrekkelijk hoor.![]()
maar gelukkig met een goede bh wel te verdoezelen!!
Vertel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef meneertje1972 het volgende:
jawel karaoke avond, inside info ;-)
misschien een hulp in de huishouding, misschien een klein huis en is alles in een uurtje te doen.. vragen, vragen, vragen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..maar daarvoor loopt miss je hele huishouding achter omdat je secret story kijkt....wij zijn toch allemaal geen jury van:hoe schoon is je huis??en we weten heus wel dat we ons irriteren aan dingen die wij zelf niet goed doen..want kom op...welke goede huisvrouw kan hier nu 20 uur tot nachts zelf om 4 uur de strem volgen zonder dat je huishouding verloedert??
meneertje vermeld nooit zijn bronnen volgens mijquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Mangalie, ja dat hoorde ik ook dat ie vlak voor dit programma naar de sportschool ging, hij voegde er aan toe dat hij hoopte dat hij deze zomer zonder shirtje (lees oud opahemdje) op het strand kan liggen.
ik ga echt niet, 1234% zeker, niet bellen met mamajo!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij bent degene die het het beste weet voor jezelf
Dat wens ik je ook zeker niet toe.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ga echt niet, 1234% zeker, niet bellen met mamajo!
En het gaat niet om ons, maar wat we op de streams zien. En daar leveren we lekker commentaar op, ongezouten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien een hulp in de huishouding, misschien een klein huis en is alles in een uurtje te doen.. vragen, vragen, vragen...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat wens ik je ook zeker niet toe.....
Van mij mag je zelfs naar iemand die er wel verstand van heeft ...
Nu eens iets waar ik mee in kan stemmenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
En het gaat niet om ons, maar wat we op de streams zien. En daar leveren we lekker commentaar op, ongezouten!
me tooquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu eens iets waar ik mee in kan stemmen
Blijkbaar heeft hij hem op zijn verjaardag gekregen, tijdens een kroegentocht. Dus iedereen schreef er iets op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Nooit op gelet wat er precies op stond......
had al wel gezien dat er namen op stonden, maar dat is het dus. leuk verhaal!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef mootie het volgende:
Wel leuk, Karim vertelt Gerard over zijn vrienden. Alle namen staan op zijn gitaartje.
Laura vraagt, of de stem ooit wel eens heeft gezegd dat Monique de regels wel eens heeft overtreden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
@ flashbox heb jij nog beeldmateriaal (metname de audio) dat laura vandaag rond 14:20 ergens uit de Kvdw komt en die uitspraak doet?
maar hij doet het toch maar!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook met de loopoefening in het zwembad taait Alex als eerste af.
Misschien moet de sportschool het contract met hem beëindigen in plaats van andersom.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook met de loopoefening in het zwembad taait Alex als eerste af.
Dat heb ik nou vaak met die TT.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind je zelf een goed idee? Zet dat er dan even bij.
Ik word gek van al die aankondigingen hier, moet ik weer een bladzij verder lezen om erachter te komen dat het persoonlijke meningen etc. zijn.
Van de week had Ruud een ouderwets Opje gemaakt, maar het werd niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heb ik nou vaak met die TT.
Tijdens vorige RLS-en werd nog wel eens een korte samenvatting geven in de OP. Nu staat er keer op keer dat zelfde kip en plakwerk... helaasch
Ja helaas de jeugd verhardquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week had Ruud een ouderwets Opje gemaakt, maar het werd niet op prijs gesteld.![]()
Deze enooooorme lap tekst voegt naar mijn mening ook niks toe.
eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week had Ruud een ouderwets Opje gemaakt, maar het werd niet op prijs gesteld.![]()
Wanneer ga je nu eens iets posten waar ik het NIET mee eens ben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
een beetje wel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Slapen Flip en Jo nu , en mag dat allemaal, stel ik nu domme vragen?
Die waren juist vaak erg leuk om te lezen. Elke OP gaf dan even z'n persoonlijke draai aan het voorgaande.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Eensch die lap tekst hoeft voor mij ook niet..!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Laura vraagt, of de stem ooit wel eens heeft gezegd dat Monique de regels wel eens heeft overtreden.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu eens iets posten waar ik het NIET mee eens ben?
Nou op het laatst waren de OPs bij bv de DGK langer dan hier de 1st 25 post tesamen, maar het had wel iets ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eensch die lap tekst hoeft voor mij ook niet..!!
We hebben nu al bijna 700 keer dezelfde OP gezien. Bij DGK was er elke keer een andere.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou op het laatst waren de OPs bij bv de DGK langer dan hier de 1st 25 post tesamen, maar het had wel iets ..
Maar Teun of Henk ik zie niet dat ze eruit komt en ze zegt ook niet van: Nou we zitten dus op het foute spoor (ofzo)quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het komt zo wel iets meer los van de kvdw over, maar ik denk dat ze wel met haar hebben gesproken over waarschuwingen door de stem
wat let je, maak dan een mooie OPquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna 700 keer dezelfde OP gezien. Bij DGK was er elke keer een andere.
Je kijkt toch niet eens meer wat daar staat, scroll scroll scrollquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna 700 keer dezelfde OP gezien. Bij DGK was er elke keer een andere.
waarvan 2 duitser?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz, Sharon breidt in de slaapkamer en ik zie daar plots 3 mensen in bed liggen. Stel je voor dat je wat doet in dat huis zeg.
Nee, dat vinden de meesten niet leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat let je, maak dan een mooie OP
Bunker, kuil, helm? Oftewel, ik begrijp je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |