Ja helaas de jeugd verhardquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week had Ruud een ouderwets Opje gemaakt, maar het werd niet op prijs gesteld.![]()
Deze enooooorme lap tekst voegt naar mijn mening ook niks toe.
eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week had Ruud een ouderwets Opje gemaakt, maar het werd niet op prijs gesteld.![]()
Wanneer ga je nu eens iets posten waar ik het NIET mee eens ben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
een beetje wel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Slapen Flip en Jo nu , en mag dat allemaal, stel ik nu domme vragen?
Die waren juist vaak erg leuk om te lezen. Elke OP gaf dan even z'n persoonlijke draai aan het voorgaande.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Eensch die lap tekst hoeft voor mij ook niet..!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Laura vraagt, of de stem ooit wel eens heeft gezegd dat Monique de regels wel eens heeft overtreden.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu eens iets posten waar ik het NIET mee eens ben?
Nou op het laatst waren de OPs bij bv de DGK langer dan hier de 1st 25 post tesamen, maar het had wel iets ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eensch die lap tekst hoeft voor mij ook niet..!!
We hebben nu al bijna 700 keer dezelfde OP gezien. Bij DGK was er elke keer een andere.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou op het laatst waren de OPs bij bv de DGK langer dan hier de 1st 25 post tesamen, maar het had wel iets ..
Maar Teun of Henk ik zie niet dat ze eruit komt en ze zegt ook niet van: Nou we zitten dus op het foute spoor (ofzo)quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het komt zo wel iets meer los van de kvdw over, maar ik denk dat ze wel met haar hebben gesproken over waarschuwingen door de stem
wat let je, maak dan een mooie OPquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna 700 keer dezelfde OP gezien. Bij DGK was er elke keer een andere.
Je kijkt toch niet eens meer wat daar staat, scroll scroll scrollquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna 700 keer dezelfde OP gezien. Bij DGK was er elke keer een andere.
waarvan 2 duitser?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz, Sharon breidt in de slaapkamer en ik zie daar plots 3 mensen in bed liggen. Stel je voor dat je wat doet in dat huis zeg.
Nee, dat vinden de meesten niet leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat let je, maak dan een mooie OP
Bunker, kuil, helm? Oftewel, ik begrijp je nietquote:
Waarom heet jij poezelig ding?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet eens meer wat daar staat, scroll scroll scroll
zijn energie wordt snachts zorgvuldig weggetaptquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat Maik de hele dag kan slapen.
Geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom heet jij poezelig ding?
kan toch een kleintje worden, en kom op nou, dat vinden de meeste niet leuk, maak je er wel eentje voor de mensen die het wel leuk vinden, heel veel zullen mijn stream dingen ook niet leuk vinden, nou ik maak ze voor de mensen die het wel leuk vinden, ja tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat vinden de meesten niet leuk.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat vinden de meesten niet leuk.
Flip alias Lt. Gruber en Jo alias Helgaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bunker, kuil, helm? Oftewel, ik begrijp je niet
Dat half uurtje krikken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Reksie1981 het volgende:
zijn energie wordt snachts zorgvuldig weggetapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |