quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga wat computers reanimeren hiero.....
Heul heul heul veul spannender dan dat puberaal geplak
Laterz allen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga wat computers reanimeren hiero.....
Heul heul heul veul spannender dan dat puberaal geplak
Laterz allen![]()
![]()
datquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
ondertussen staan de 2 leukste mannen van het huis te douchen ,doe es ff vlug overschakelen !!
Het was zo gezellig dat ze slapen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef evaxsis het volgende:
Dit doen ze om te pesten
[ afbeelding ]
Die staan gewoon in hun nakie dat mogen we niet zien ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
ondertussen staan de 2 leukste mannen van het huis te douchen ,doe es ff vlug overschakelen !!
dat wil ik ook wel eens zien!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb nog niet echt streams gezien met blote mannen faaaaaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan gewoon in hun nakie dat mogen we niet zien ....
hoi hoi ceetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel eens zien!![]()
goeienavond overigens
Vooral dat kleffe gesmak erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Het was zo gezellig dat ze slapen..
Ik ben er net pas bij, wat is er gaande op de cam linksonder?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan gewoon in hun nakie dat mogen we niet zien ....
slapende laura en alexquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er net pas bij, wat is er gaande op de cam linksonder?
hoi Toverheks, nog bedankt voor het verslagje van vanmiddag, kon ik het weer volgenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi Toverheks, nog bedankt voor het verslagje van vanmiddag, kon ik het weer volgen
het zijn nogal smakkers ja, de vorige keer ook, heb ze toen op mute gezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Was het maar slapen. Dan was het geluid niet zo.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Precies de tv staat hier weer op mutequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon Sensation mixes opgezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies de tv staat hier weer op mute
Ik heb de mac aan staan met het geluid van de fohnquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon Sensation mixes opgezetdan dendert dat er doorheen
Ik voel met je meequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
Kan ik eindelijke streamen is er alleen dit...
en weer aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb de mac aan staan met het geluid
van de fohngelukkig houdt dat net op
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De camera's maak ik me nog het minst druk om hoe ze daarover praten... hij behandelt Laura als een kind van 5, terwijl hij zelf 3 is.
eerder in de vriezerquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit alex met zn tong in de ijskast ofzo....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zou die kamer in lopen en meteen die dekens weg trekken
nog 40 minuten dan mogen we gelukkig naar de reguliere uitzending kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Zwaar irritant!Maar het is weer stil! Geen föhn meer..
waar blijven de sancties????quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
Stervio heeft er een zware föhnsessie opzitten. Tijd voor een tukje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik van de week als ik daar zou moeten slapen en ze gaan liggen raggen in dat bed, had ik dat op zeker gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou vond ik echt aso, dat gewipquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik van de week als ik daar zou moeten slapen en ze gaan liggen raggen in de bed, had ik dat op zeker gedaan.
Ga niet in een sex lucht van een ander liggen
Ja, die ga ik ook kijken weer vandaag!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nog 40 minuten dan mogen we gelukkig naar de reguliere uitzending kijken
dat dusssquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is toch niet normaal en dan zeggen dat je zoveel normens en waardens hebt.
Leuk ik ben zo benieuwd naar de vrouw achter Gerard. Wat zal ze trots op hem zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook kijken weer vandaag!
De vrouw van Gerard! Hahah
Jaa het staat op haar twitter heel raar allemaal..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
trouwens, off topic, maar kloppen die verhalen dat Joanna's vriend haar de bons heeft gegeven?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi Toverheks, nog bedankt voor het verslagje van vanmiddag, kon ik het weer volgen
Jaa! Ik ook.. Echt benieuwd wat ze van hem vind op tv! Gerard is ook altijd zo lief over haar als hij over der praatquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk ik ben zo benieuwd naar de vrouw achter Gerard. Wat zal ze trots op hem
zijn.
heb het effe gelezen, maar dat zet je toch niet op twitter zoiets? Nouja, zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa het staat op haar twitter heel raar allemaal..
http://mobile.twitter.com/sst_joanna
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef resi_70 het volgende:
Vanavond in de uitzending
23 maart om 18.42
De vrouw van Gerard.
Vanavond nemen we een kijkje in het huis van de miljonair en heeft Bart Boonstra een gesprek met de vrouw van Gerard. Zij kan ons vast iets nieuws over de excentrieke man vertellen. Dus mis het niet, vanavond om 19:30 uur op Net5.
Bron: SST site
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef resi_70 het volgende:
Vanavond in de uitzending
23 maart om 18.42
De vrouw van Gerard.
Vanavond nemen we een kijkje in het huis van de miljonair en heeft Bart Boonstra een gesprek met de vrouw van Gerard. Zij kan ons vast iets nieuws over de excentrieke man vertellen. Dus mis het niet, vanavond om 19:30 uur op Net5.
Bron: SST site
leuk bordje voor op je deurquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Gelieve niet te posten over de fluisterhoer hier
Ze moet wel leuk zijn dat kan niet anders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa! Ik ook.. Echt benieuwd wat ze van hem vind op tv! Gerard is ook altijd zo lief over haar als hij over der praat
Nou Laura en Alex zijn klaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |