Ik voel met je meequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
Kan ik eindelijke streamen is er alleen dit...
en weer aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb de mac aan staan met het geluid
van de fohngelukkig houdt dat net op
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De camera's maak ik me nog het minst druk om hoe ze daarover praten... hij behandelt Laura als een kind van 5, terwijl hij zelf 3 is.
eerder in de vriezerquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit alex met zn tong in de ijskast ofzo....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zou die kamer in lopen en meteen die dekens weg trekken
nog 40 minuten dan mogen we gelukkig naar de reguliere uitzending kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Zwaar irritant!Maar het is weer stil! Geen föhn meer..
waar blijven de sancties????quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
Stervio heeft er een zware föhnsessie opzitten. Tijd voor een tukje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik van de week als ik daar zou moeten slapen en ze gaan liggen raggen in dat bed, had ik dat op zeker gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou vond ik echt aso, dat gewipquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik van de week als ik daar zou moeten slapen en ze gaan liggen raggen in de bed, had ik dat op zeker gedaan.
Ga niet in een sex lucht van een ander liggen
Ja, die ga ik ook kijken weer vandaag!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nog 40 minuten dan mogen we gelukkig naar de reguliere uitzending kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |