Daar doen het meer van de helft het op hier laat zequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef akveor het volgende:
Pfff wat een regie ook weer... 2 mensen die liggen te kleffen onder een dekbed...
ook dat dus!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is idd degene die het Joanna moeilijk heeft gemaakt en als beloning een sanctie heeft gekregen. We gaan donderdag zien hoever ze Joanna beschermen, want als Gerard moet verdwijnen lijkt het me duidelijk dat Joanna beschermd wordt en hoe dan ook in dat huis moet blijven.....
Zelfs de bewoners hebben door hoe vaak ze naar de KVDW gaat en hoeveel ze allemaal voor elkaar krijgt.....
Oepss daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik begrijp de tolerantie van de andere bewoners naar Jo toe niet en die van de stem al helemaal niet, vandaar denk ik dat Geer vertrekt, hij is nl. de nige die tegengas geeft
Mee eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is idd degene die het Joanna moeilijk heeft gemaakt en als beloning een sanctie heeft gekregen. We gaan donderdag zien hoever ze Joanna beschermen, want als Gerard moet verdwijnen lijkt het me duidelijk dat Joanna beschermd wordt en hoe dan ook in dat huis moet blijven.....
Zelfs de bewoners hebben door hoe vaak ze naar de KVDW gaat en hoeveel ze allemaal voor elkaar krijgt.....
Die is wel heel gevoeligquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er weg van, tot later.
altijd weer de rattenvanger hequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef scooby-doo het volgende:
Gelukkig........
Daar is de redder in nood
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
EINDUITSLAG MORGEN
Gerard 74%
Servio 26%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |