quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Maar Teun of Henk ik zie niet dat ze eruit komt en ze zegt ook niet van: Nou we zitten dus op het foute spoor (ofzo)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat je dezelfde voornaam hebt, wil nog niet zeggen dat je zo's sterk karakter hebt!
29quote:
Servio, for sure.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef knagsje het volgende:
wie zal er volgens jullie vertrekken morgen? En dan niet wat je hoopt....
Er zijn al zo weinig kijkers, dat ze jullie ook niet zullen missenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Yes nog 28 uur wahoooo![]()
![]()
![]()
(Uh, wat is er over precies 28 uur? Dat het dan 8 minuten over acht is?)
[..]
Ja en hij is niet de enige: Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !
De camera's maak ik me nog het minst druk om hoe ze daarover praten... hij behandelt Laura als een kind van 5, terwijl hij zelf 3 is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
29
En nu maken ze zich druk om de camera. Ga dat huis dan uit. Kleuters.
Als we niet beter zouden weten zouden we andere dingen gaan denkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus gaan ze maar onder het dekbed zoenen, nee dát ziet er uit.
Tjoeketjoeketjoek.. koekkoekquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De camera's maak ik me nog het minst druk om hoe ze daarover praten... hij behandelt Laura als een kind van 5, terwijl hij zelf 3 is.
Ik heb vanmiddag al geroepen dat we rond een 55-45 stand komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
EINDUITSLAG MORGEN
Gerard 74%
Servio 26%
zuurtje-verkering!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De camera's maak ik me nog het minst druk om hoe ze daarover praten... hij behandelt Laura als een kind van 5, terwijl hij zelf 3 is.
relatieplanet.nlquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou niet versieren hoor dat doe je niet zo, vroeg alleen waar ze woont en wat ze in het dagelijks leventje doet. Jij?
Als je kijkt zie je toch Alex wel onder de dekensquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex ligt toch niet onder de dekens? Heeft net gesport / gezweet en ligt nu toch niet onder de warme dekens te stinken?
ik zeg dat Geer vertrekt al hoop ik dat niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al geroepen dat we rond een 55-45 stand komen.
Kijken wie gelijk krijgt
Er zal toch iemand geluk en gelijk hebben hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zeg dat Geer vertrekt al hoop ik dat niet.
Ik begrijp de tolerantie van de andere bewoners naar Jo toe niet en die van de stem al helemaal niet, vandaar denk ik dat Geer vertrekt, hij is nl. de nige die tegengas geeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Er zal toch iemand geluk en gelijk hebben hier
Haha, bah dat moest er ook nog eens bijkomen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Oooh nee ik zie het verkeerd Alex z'n haar is nat hij heeft net gedouched zeker. Ik dacht al hij ligt toch niet met z'n zweethaar in bed nu?!
Angstzweet, er toch elke keer weer een kans dat laura hem het bed uittrapt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Oooh nee ik zie het verkeerd Alex z'n haar is nat hij heeft net gedouched zeker. Ik dacht al hij ligt toch niet met z'n zweethaar in bed nu?!
Denk dat ie wel meer nat heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Angstzweet, er toch elke keer weer een kans dat laura hem het bed uittrapt.
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben het hier wel mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik begrijp de tolerantie van de andere bewoners naar Jo toe niet en die van de stem al helemaal niet, vandaar denk ik dat Geer vertrekt, hij is nl. de nige die tegengas geeft
Buiten, binnen een straal van 3 meter slapende naast Flip.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar is joanne eigenlijk ? in het hokje waar haar verteld word dat ze weer single is ?? please please
sorry.. ik had em nog niet voorbij zien komen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehoord
Volgens mij ligt ze gewoon te slapen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef knagsje het volgende:
Wil Laura stoppen met dat geruk aan de peen van Alex....
Inderdaad, ben er weg van, tot later.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef akveor het volgende:
Pfff wat een regie ook weer... 2 mensen die liggen te kleffen onder een dekbed...
Hij is idd degene die het Joanna moeilijk heeft gemaakt en als beloning een sanctie heeft gekregen. We gaan donderdag zien hoever ze Joanna beschermen, want als Gerard moet verdwijnen lijkt het me duidelijk dat Joanna beschermd wordt en hoe dan ook in dat huis moet blijven.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik begrijp de tolerantie van de andere bewoners naar Jo toe niet en die van de stem al helemaal niet, vandaar denk ik dat Geer vertrekt, hij is nl. de nige die tegengas geeft
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Haha! Je hoort alleen maar Alex (Laura speelt toneel natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |