Daar is volgens mij zelfs een youtubje van, van de week langs gekomen hier ergens in de COSquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar wil ik weleens een filmpje kijken
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...
kwil gewoon niemand in het vaarwater zitten maar nu duurde het zolangquote:
Echt heel vreemd zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...
staat ergens in filmpje topic dacht ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is volgens mij zelfs een youtubje van, van de week langs gekomen hier ergens in de COS
in slaap gevallenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
kwil gewoon niemand in het vaarwater zitten maar nu duurde het zolang
Na verloop van tijd wilden die sex denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?
quote:
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja Ziggo![]()
en ik ben tegelijkertijd andere dingen op mijn laptop aan het doen dus de streams kunnen niet aan nu
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.
en de laaste zat via mobiel dus kon geen nieuwe openen, niks aan het handje dus volgende keer open je gewoon weer......rijmt ook nog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |