quote:
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja Ziggo![]()
en ik ben tegelijkertijd andere dingen op mijn laptop aan het doen dus de streams kunnen niet aan nu
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.
en de laaste zat via mobiel dus kon geen nieuwe openen, niks aan het handje dus volgende keer open je gewoon weer......rijmt ook nog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?
[ afbeelding ]
Aah ik heb dit als nood wanneer, net zoals nu, de tv stream te saai isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
nee dat trekt mijn laptop niet, dan gaat het een beetje langzamer allemaal.
Of ik moet eens opnieuw opstarten maar daar heb ik nu geen zin in, mot zo gaan koken namelijk
Valt mee, gewoon lekker eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef sjaakspark het volgende:
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0026.jpg
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0018.jpg
Hier kon je al iets van Gerard's huis zien. was in [COS#430]Omdat het zo lekker snel gaat..
Dat is maar tijdelijk hoor. Als Geer blijft ben ik weer mezelf.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk hoor. Als Geer blijft ben ik weer mezelf.
dan hoop ik dat je weer snel jezelf bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
oke, kreeg zowat een hartverzakkingquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Kan GVD iemand die twee nietsnutten onderhand van de streams trappen. denkt die camera man nu echt dat er geneukt gaat worden door die twee.
Gerard en Servio van de nominatie af en deze twee morgen heel hard het huis uit schoppen.
Ja ik, stond ineens boven in het beeld, raar he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef AYLI het volgende:
Wie heeft trouwens nog meer gezien dat gisteren al lang voor het eind van de uitzending in beeld kwam te staan dat Servio de enige andere genomineerde was?
Wat een prutsers zeg.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Kan GVD iemand die twee nietsnutten onderhand van de streams trappen. denkt die camera man nu echt dat er geneukt gaat worden door die twee.
Gerard en Servio van de nominatie af en deze twee morgen heel hard het huis uit schoppen.
Is mij niet opgevallenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef AYLI het volgende:
Wie heeft trouwens nog meer gezien dat gisteren al lang voor het eind van de uitzending in beeld kwam te staan dat Servio de enige andere genomineerde was?
Wat een prutsers zeg.
Nogal, ze zijn echt ubersaaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
Een filmpje maken van Laura en Faalex werkt goed als je in slaap wil vallen zeg tering...
cameraman hoopt het natuurlijk, die staat al met zijn broek op zijn knieen om mee te rukken, en dat kan met 1 hand, denk zijn linker want de rechterhand houd natuurlijk de camera vastquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Die is haast in 80% van de gevallen eigenlijk saaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aah ik heb dit als nood wanneer, net zoals nu, de tv stream te saai is
Echt, het is net Natasja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Graag!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |