WOW .... mooie hond.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse Boerboel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gatverdamme! Der silliconen komen der bek uit...!!!!
En zo bekrompen zijn we toch niet meer in 2011, dat we denken dat alle homosexuelen op Servio stemmen, alleen omdat hij homo is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan blijkt dat de gaycommunity behoorlijk heeft lopen liegen en pisnichten zoals Stervio niet door hun worden uitgekotst?
Ik moet nog gaan slapen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik help alleen maar....dan is de schok morgen iets minder
Er komt toch nog een herhaling straks?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
niemand die dat filmpje heeft van gerards huis ?
De bons...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen wonder dat je vriendje je de bonje geeft ....
Op zijn youtube kanaal filmpje met zijn neefje in zijn huiskamer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ga ik ff doen voor jequote:
Schatje hè..quote:
Stelt niks voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
Er staat een filmpje op zijn topic waarin hij zijn neefje filmt aan het einde zie je een deel van het huis en de tuin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
Kortom: Leuk, maar niet nodig.... We weten van de oplichtingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En die week ervoor en die week daarvoor
wat is zijn kanaal dan ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op zijn youtube kanaal filmpje met zijn neefje in zijn huiskamer...
Als ik jou was zou ik niet gaan slapen maar kijkenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gatverdamme! Der silliconen komen der bek uit...!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |