hoihoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen![]()
zo ik ben er weer....heb de uitzending ook nog ff gezien..heeeel vreemd dat het huis van gerard, de vrouw van gerard én de favoriete filmpjes over gerard erop zijn geweest. heeft dit iets te betekenen? of zie ik dat nou fout. dat was toch niet zo bij alle anderen die weg zijn? ik snap er niks meer van. misschien hebben jullie het er al over gehad, maar ja, ik was er niet , dus vandaar nog ff ...en die tussenstand klopt ook niks van volgens mij. stervio is veel te veel ingelopen lijkt me....
ja over gerardquote:
Over Gerard omdat ie er morgen uit gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ja over gerardmaar toch vind ik het vreemd dat het er zo dik op lag toch?
Hi, ik hoop dat het betekend om nog meer op hem te stemmen want zijn vrouw staat achter hem en zo slecht is hij niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen![]()
zo ik ben er weer....heb de uitzending ook nog ff gezien..heeeel vreemd dat het huis van gerard, de vrouw van gerard én de favoriete filmpjes over gerard erop zijn geweest. heeft dit iets te betekenen? of zie ik dat nou fout. dat was toch niet zo bij alle anderen die weg zijn? ik snap er niks meer van. misschien hebben jullie het er al over gehad, maar ja, ik was er niet , dus vandaar nog ff ...en die tussenstand klopt ook niks van volgens mij. stervio is veel te veel ingelopen lijkt me....
hahaha die is top!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef mangalie het volgende:
Even offtopic maar ik ben zo blij met mijn nieuwe avater..Met dank aan Mazaru die er een "winkeltje"in heeft gemaakt.
![]()
Thanks
ja ik ook, de mijne is het mooistequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef mangalie het volgende:
Even offtopic maar ik ben zo blij met mijn nieuwe avater..Met dank aan Mazaru die er een "winkeltje"in heeft gemaakt.
![]()
Thanks
Nah.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Gerard omdat ie er morgen uit gaat
Ben je bang dat hij eruit gaat? Zou er wel dik boven opliggen dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ja over gerardmaar toch vind ik het vreemd dat het er zo dik op lag toch?
Ik wil juist wel zijn huis zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
"wie wil het huis van Serv zien" NEEEEEEEE ik wil NIKS van STERF zien !
Goffer Hidiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Gerard omdat ie er morgen uit gaat
van mij mag hij winnen ! samen met karimquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij eruit gaat? Zou er wel dik boven opliggen dan.
nee , niet interessant voor mij in ieder geval .... wil niks van die kwal zienquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
van mij mag hij winnen ! samen met karim
Ik weet het ook niet heb ook Ziggo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
ik was vanmiddag bij iemand die upc heeft, wilde met die rode knop stemmen op gerard , maar er gebeurde niets ! hoe werkt dat? ik zelf heb ziggo dus weet het gewoon niet
issie er net vanaf wil die ze weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Urb het volgende:
Maik zegt omdat ie toch z'n clipje vind in het gras " Krijg nou tietuh "
Maik zei dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Maik zei, Krijg nou tieten, toch een missie
Van mij ook en hij denkt echt wel aan zijn maatjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
van mij mag hij winnen ! samen met karim
Zou hij RAT ook uitnodigen???quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van mij ook en hij denkt echt wel aan zijn maatjes.
als ie slim is doet ie dat never nooit nietquote:
Ik heb haar moeder een paar tweets gestuurd, maar nog geen reactie teruggekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
ik was vanmiddag bij iemand die upc heeft, wilde met die rode knop stemmen op gerard , maar er gebeurde niets ! hoe werkt dat? ik zelf heb ziggo dus weet het gewoon niet
hmm...lamazitten dan he? hahaha thanksquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.
Er zou een disclaimer moeten komen voor nabestaanden van RLS...U kunt lastig gevallen worden door infantiele viewers....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar moeder een paar tweets gestuurd, maar nog geen reactie teruggekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
check DMquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef knagsje het volgende:
kan mooi iemand mij even vertellen hoe je hier een foto plaatst, dus geen cap
http://vragen.upc.nl/app/(...)c-mediabox-lukt-nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
maaruh...iemand die weet hoe dat stemmen met de rode knop op de ab werkt bij upc?
thnxquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef bazb het volgende:
[..]
http://vragen.upc.nl/app/(...)c-mediabox-lukt-niet
SMS 5353 GERARDquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet heb ook Ziggo.
hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
phew bijna de SL gemist maar ik ben op tijd
zou me niks verbazen als hij tegenover de Schreierstoren woont.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
"wie wil het huis van Serv zien" NEEEEEEEE ik wil NIKS van STERF zien !
dus niet ! ik ga helemaal geen geld uitgeven aan net 5 nepperijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
SMS 5353 GERARD
dan stem je op hem
dank je !quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Filmpje wat gerard maakt van zijn neefje Robin, op het eind een deel van het huis en de tuin
Val jij dan nabestaanden lastig?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zou een disclaimer moeten komen voor nabestaanden van RLS...U kunt lastig gevallen worden door infantiele viewers....![]()
![]()
Niets is wat het lijkt, behalve soms.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
(...)
Joanna is trouwens niet dood hoor.
LOL hoe noem je dat ook alweer dan....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Val jij dan nabestaanden lastig?
Joanna is trouwens niet dood hoor.
Yw en Geer heeft meer leuke YTpjes o.a. het Urker Kuiertje daar staat Fenneke ook op. Die kun je vinden in het deelnemers topic van geer hier op Fok!quote:
Hij moet bij het IJ wonen, zoiets ving ik opquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als hij tegenover de Schreierstoren woont.
dat kost wel geld he? stemmen met je rode knopjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
maaruh...iemand die weet hoe dat stemmen met de rode knop op de ab werkt bij upc?
hiermee je foto uploadenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef knagsje het volgende:
kan mooi iemand mij even vertellen hoe je hier een foto plaatst, dus geen cap
is dat zo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat kost wel geld he? stemmen met je rode knopje
ja, 60 ctquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee gratis...gewoon zo vaak drukken als je wilt, je zult er niks van zien op je telefoon rekening....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het alleeen maar tijdelijk tijdens de uitzending op het NET 5 kanaal, ik heb bij UPC geen andere manier om te stemmen gevonden ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.
als ze het al vertellen ,zullen ze dat toch zeker wel in dkvdw doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Zou Joanna nu het grote nieuws gaan horen...
dat klopt...maar wel op de UPC rekeningquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee gratis...gewoon zo vaak drukken als je wilt, je zult er niks van zien op je telefoon rekening....![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het alleeen maar tijdelijk tijdens de uitzending op het NET 5 kanaal, ik heb bij UPC geen andere manier om te stemmen gevonden ....
daar vroeg je toch om?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
dus niet ! ik ga helemaal geen geld uitgeven aan net 5 nepperij
dat ligt er vlak bij...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij moet bij het IJ wonen, zoiets ving ik op
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niets is voor niets anders was jij zeker op die rode knop blijven rammen hè?
die knop is al bijna wegquote:
Om medelijden te wekken? en het lukt ook nog!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
Nee gewoon gelijk aan de hele groep ....... anders zien ze 'n jankende JO die telkens hetzelfde riedeltje gaat afspelen dat ze gebackstepped is door dennisquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ze het al vertellen ,zullen ze dat toch zeker wel in dkvdw doen...
vind wel dat ze het hoort te weten hoor. geeft weer reuring in de tent
dankje heb het al vernomen van Bollokusquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hiermee je foto uploaden
http://imageshack.us/
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Maar die kijkcijferlock hebben ze er goed in nu..Stabiel op 2 ton, en mocht het per ongeluk meer worden, nemen de streamlocks gewoon toe!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op kosten van degene bij wie je op bezoek was hahaha dus jou kost het dan geen cent.
graag gedaan en waar blijft die foto dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
dankje heb het al vernomen van Bollokus
welke wil je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
graag gedaan en waar blijft die foto dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |