Zou hij RAT ook uitnodigen???quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van mij ook en hij denkt echt wel aan zijn maatjes.
als ie slim is doet ie dat never nooit nietquote:
Ik heb haar moeder een paar tweets gestuurd, maar nog geen reactie teruggekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
ik was vanmiddag bij iemand die upc heeft, wilde met die rode knop stemmen op gerard , maar er gebeurde niets ! hoe werkt dat? ik zelf heb ziggo dus weet het gewoon niet
hmm...lamazitten dan he? hahaha thanksquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.
Er zou een disclaimer moeten komen voor nabestaanden van RLS...U kunt lastig gevallen worden door infantiele viewers....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar moeder een paar tweets gestuurd, maar nog geen reactie teruggekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
check DMquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef knagsje het volgende:
kan mooi iemand mij even vertellen hoe je hier een foto plaatst, dus geen cap
http://vragen.upc.nl/app/(...)c-mediabox-lukt-nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
maaruh...iemand die weet hoe dat stemmen met de rode knop op de ab werkt bij upc?
thnxquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef bazb het volgende:
[..]
http://vragen.upc.nl/app/(...)c-mediabox-lukt-niet
SMS 5353 GERARDquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet heb ook Ziggo.
hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
phew bijna de SL gemist maar ik ben op tijd
zou me niks verbazen als hij tegenover de Schreierstoren woont.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
"wie wil het huis van Serv zien" NEEEEEEEE ik wil NIKS van STERF zien !
dus niet ! ik ga helemaal geen geld uitgeven aan net 5 nepperijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
SMS 5353 GERARD
dan stem je op hem
dank je !quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Filmpje wat gerard maakt van zijn neefje Robin, op het eind een deel van het huis en de tuin
Val jij dan nabestaanden lastig?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zou een disclaimer moeten komen voor nabestaanden van RLS...U kunt lastig gevallen worden door infantiele viewers....![]()
![]()
Niets is wat het lijkt, behalve soms.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
(...)
Joanna is trouwens niet dood hoor.
LOL hoe noem je dat ook alweer dan....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Val jij dan nabestaanden lastig?
Joanna is trouwens niet dood hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |