Kuthert, schup ze naar de SC, je doet werk van weken teniet nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Momenteel wat lastig, on topic zijn, maar als de streams weer open gaan trappen we al die kutbeesten naar het asiel.
non taken...vond em echt goed gevonden....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is niet lelijk bedoelt hoor.....als ik dan met het oog knipper staat je echte nick dr
Nou veel plezier dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Momenteel wat lastig, on topic zijn, maar als de streams weer open gaan trappen we al die kutbeesten naar het asiel.
Ja ja ja.. on topic weer jetzt. Moet van mootie und mich.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Kuthert, schup ze naar de SC, je doet werk van weken teniet nu
en als ik goed begrepen heb ook in de buurt bvan die panden van haar kleding zaak en haar moeders zaak ,quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat Jo over een koophuis sprak dan zijn ze nog niet van elkaar af!
Boeit me nix, maar heb he feessie van Gerard gemist, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Gewoon het afscheids feestje van Servio gemist
ben je mooi te laat met je foto van samsonquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja.. on topic weer jetzt. Moet van mootie und mich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |