Bart. Ik deed het niet expres. Dat verwacht je toch niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
I have mixed feelings about this...![]()
Dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
De 700e COS...Vol met azijnzeikers... chagrijnen...en stokers.....![]()
![]()
Damn FOK! is leuk!!!!
Ik lees jou nick telkens als ''wansmaak''quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
![]()
Damn FOK! is leuk!!!!
Ja, kappe nou stelletje bekstekkers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
![]()
Damn FOK! is leuk!!!!
Zelfs zonder streams! Zal heel COS 700 vol gaan zonder streams... het is ons bij 699 al gelukt..quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees jou nick telkens als ''wansmaak''
Moot ik weet dat je strict bent maar de streams zijn al een hele tijd down. Sommige mensen posten alleen maar in de COS en schakelen niet makkelijk over naar de SC.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.
Je verwart hier chagerijnig met strict wat betreft Cossen.
Laten we gesjellug met z'n allen naar de meubelboulevard!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Volk en diertjes dan. Klinkt best knus.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Volk en diertjes dan. Klinkt best knus.
Je begint klein ,maakt wat kapitaal op een of andere manier , jemig... Heeft ie gezegd dat ie op zn 18 is begonnen ?? Tuurlijk gaat daar wat aan vooraf maar dat is nit zn geheim tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
hoe kun je winkelpanden opkopen als je (nog) geen geld hebt. hoe heeft die gerard hem dat geflikt
LekkerSimpel gewoon over deze post heen scrollen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef bull1966 het volgende:
Gabriels Verweijen Diana, Rotterdam, Klinieken - De Telefoongids ...
S. van Ravesteynkade 364. 3071ML. Rotterdam. 010-4955250. Route · Informatie · Recensies · Routeplanner op uw site · Uw vermelding aanpassen ...
www.detelefoongids.nl/bg-l/16351575-Gabriels+Verweijen.../vermelding/
Alles beter dan baby'squote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
helaas is het wel veel ikwilmijnhuisdiermetjedelen soort volk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
LekkerSimpel gewoon over deze post heen scrollen!!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees jou nick telkens als ''wansmaak''
Goed puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
LekkerSimpel gewoon over deze post heen scrollen!!
daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:
Momenteel wat lastig, on topic zijn, maar als de streams weer open gaan trappen we al die kutbeesten naar het asiel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Voor de rest zou ook ik erg blij zijn met wat meer ontopic geblaat dan poesjes of kus/kroelertjes...
Dan leren ze dat maar. Is heul niet moeilijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moot ik weet dat je strict bent maar de streams zijn al een hele tijd down. Sommige mensen posten alleen maar in de COS en schakelen niet makkelijk over naar de SC.
was gewoon een vraag jemiGquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint klein ,maakt wat kapitaal op een of andere manier , jemig... Heeft ie gezegd dat ie op zn 18 is begonnen ?? Tuurlijk gaat daar wat aan vooraf maar dat is nit zn geheim toch
Dacht dat Jo over een koophuis sprak dan zijn ze nog niet van elkaar af!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Bart. Ik deed het niet expres. Dat verwacht je toch niet.![]()
Chanel. Ja die moeder bevestigde het. Ik stelde mijn vragen nadat ik had gezegd dat ik van fok was en voelde me toen zo lullig dat ik zo snel mogelijk ophing maar heb sterkte gewenst.![]()
Ze zei dat die moeder Jo's spullen had terug gebracht en dat het waar was. Ze klonk moe. (logisch als er meer gekken zijn zoals ik die denken dat het nep is en dan bellen)
zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan leren ze dat maar. Is heul niet moeilijk.
Zit je je te vervelen pik?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, van die paupers die je normaal nooit in de COS ziet en die dan nu even komen kutten. Stuur ze weg!
* Foute opmerking over uitzet inslikt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we gesjellug met z'n allen naar de meubelboulevard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |