laat haar er dan eens iets mee doe! maar nee, dat zal wel weer janken tegen anderen worden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef mangalie het volgende:
Mo word lichtelijk agressief van Flip...En ik begrijp haar ZO..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee die heeft zweren, da's weer wat anders.
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef ikke79 het volgende:
heb weer niet veel gemist dus??????????????
Gewoon, gewoon, moet je toch nog heel bedreven zijn met PS om daar nog wat fatsoenlijks van te maken....quote:
yep ....... ik zat op iets heeeeeel anders te wachten.quote:
had ook iets meer verwacht!quote:
Azijnzeiker kom er aan inquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar waarvoor was die sl nou uiteindelijk? Ik kan het zo gauw ff niet vinden, heb een aantal pagina's gelezen maar het wordt me nog steeds niet duidelijk. Weet joanna het van dr(ex)vriend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk..
speciaal voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar waarvoor was die sl nou uiteindelijk? Ik kan het zo gauw ff niet vinden, heb een aantal pagina's gelezen maar het wordt me nog steeds niet duidelijk. Weet joanna het van dr(ex)vriend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk..
Stink Laura...elke keer als ze een scheet laat zeggen we dat....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Waarom in hemelsnaam moet er een SL komen voor een fotoshoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |