quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar naar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe zijn die live? Ik heb één album van ze en die gaat toch een beetje vervelen...
Foals in de Tivoli vond ik heel vet een paar jaar terug, Foals in Paradiso vorig jaar vond ik juist tegenvallen. Ze kwamen ongeinspireerd over, erg jammer. Want ik vind hun muziek wel tofquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar naar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaar
Wat gaan we hard héquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
Wat leuk, weer een doldwaas voorprettopic van Lowlands 2010.
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar nar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaar
Two steps Twicequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.
Two Steps, Twice is altijd hun afsluiter. Spanish Sahara is absoluut mijn song van 2010! Net toevallig nog Total Life Forever helemaal op de fiets geluisterd. De making of is btw ook erg vet:quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.
Dat moet inderdaad wel eigenlijk. Misschien maar gewoon op de manier zoals we het 'vroeger' deden. Met zo'n plaatje kan je toch niet linken, dat is zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef friekin_ het volgende:
Waarom hebben we geen geruchtenlijstje in de OP?
Aangepast.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Jacobuspower het volgende:
The Wombats staan trouwens op de vrijdag
En dat nog voor Lowlands 2010.quote:
Kijk de TT eens. Dit is voorpretquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat nog voor Lowlands 2010.![]()
White Lies is ook slechts een gerucht van Giel Beelen trouwens.
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijk de TT eens. Dit is voorpret. Dat hebben we besloten toen de kaarten in de verkoop gingen volgens mij
.
Je bent de eerste die dit op valt in 17 delenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.
De helft van dat gerucht had hij al wel goed trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat nog voor Lowlands 2010.![]()
White Lies is ook slechts een gerucht van Giel Beelen trouwens.
Fixedquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.
Dus. Twin Shadow.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel eigenlijk. Misschien maar gewoon op de manier zoals we het 'vroeger' deden. Met zo'n plaatje kan je toch niet linken, dat is zonde.
Het is elende met 1 l.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat word dan de ellende van lowlands part deux.
Op Lowlands word bijna geen drugs gebruikt hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef seiramu het volgende:
Ik wil al heel lang een keer naar Lowlands maar ik mag niet gaan van mijn moeder bawww. Ze vertrouwd grote festivals niet i.v.m. drugs, jongens en alchohol enzo (ik ben 19)
Had die bitch geen geld bij zich voor etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is elende met 1 l.
En omdat 'ie eigenlijk in elk topic terug moet komen: de elende van lowlands
Het is wel allemaal heel sneu ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Had die bitch geen geld bij zich voor eten?
Op Eurosonic was ene Eric van E. in ieder geval zeer enthousiast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zag dat Crystal Fighters al self-confirmed zijn?
Dit blijft elk jaar weer leuk om te lezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is elende met 1 l.
En omdat 'ie eigenlijk in elk topic terug moet komen: de elende van lowlands
Wat is eigenlijk precies een rave? Hoor er vaker dingen over, maar geen idee wat het voor moet stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
God wat was die Lowlands rave vorig jaar tof, maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
En of ze de zero's night gewoon op willen doekenom te huilen afgelopen keer
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk precies een rave? Hoor er vaker dingen over, maar geen idee wat het voor moet stellen.
Ik weet wel dat de nachtfeestjes op Lowlands briljant waren vorig jaar.
Dat was vet idd. En vooral omdat het niet alleen house was, maar ook eens een gitaarknaller tussendoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.
Je kan hem terugluisteren
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344#ondemand.43852344
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852525#ondemand.43852525
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852545#ondemand.43852545
En Je T'aimequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat was vet idd. En vooral omdat het niet alleen house was, maar ook eens een gitaarknaller tussendoor.
Ja. doe maar eens 80's oid!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. doe maar eens 80's oid!
Waar zijn die nakende zeugen eik?
Was wel leuk, maar een erg hoog hitjesgehalte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.
Joost van Bellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
God wat was die Lowlands rave vorig jaar tof, maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
Lowlands rave was supervet! Voor mij wel een herhaling waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
ik lach me altijd zo ziek bij die alpha-dj's, dat kan echt niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar een erg hoog hitjesgehalte.
In the sky and in the sandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Joost van Bellen
Kalkbrenner mag idd wel komen, zolang ie sky and sand maar thuislaat.
lang intro zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan hem terugluisteren
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344#ondemand.43852344
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852525#ondemand.43852525
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852545#ondemand.43852545
hij was er vorig jaar alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nosaj Thing is binnenkort in de Melkweg. Zou lachen zijn als die op LL zou komen.
Hoeveel mensen hadden in het begin nog nodig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef friekin_ het volgende:
Ik zoek nog 1 kaartje en dan is de groep compleet.
4. Maar gelukkig kon ik via via aan kaarten komen (kennissen @ facebook etc)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden in het begin nog nodig?
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)op-lowlands%E2%80%99
Arctic Monkeys op LL !!
Fuckyeah!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys op LL !!
Volgens mij is dat gewoon uit de duim gezogen om er een mooi stukje van te maken. Wat is dan btw een groot deel? Vorig jaar werden er 30 maart rond de 20 namen bekend gemaakt toen waren er wel slechts 3 bekend! Wat me achteraf opvalt is dat de namen die toen bekend werden gemaakt veel grote namen waren (Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, 30 Seconds To Mars) Toen waren dus de 3 headliners bekend. Net als 2 headliners van de Grolsch (The Specials en Massive Attack)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:45 schreef portie het volgende:
[..]
Waar komt dat "een groot deel" vandaan? Is namelijk niet echt lowlandsstijl
Ik ken alleen het eerste album, maar die vond ik erg chillquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys op LL !!
Dan valt er nog heel wat te ontdekkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik ken alleen het eerste album, maar die vond ik erg chillZo maar ff hele discography binnenhalen
Welke album kan je me aanraden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dan valt er nog heel wat te ontdekken
Het 2e album!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke album kan je me aanraden?
Nee, dan heeft poststatistiekgeile TS er weer een post bij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Zelfs het aankondigen van het aankondigen van namen blijkt nieuwswaardig te zijn.
Inderdaad zou het gewoon chronologisch doen!quote:
Download alles gewoon uit de Lowlandsdropboxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke album kan je me aanraden?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys op LL !!
Het nieuws is dat er nieuws aankomt?quote:
Jazeker, da's wel weer een teletekstpagina waardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef julian6 het volgende:
Weer die arctic monkeys? Ik heb er gekeken 2 jaar terug en kon echt niet begrijpen dat mensen klaarkomen bij deze actpaar slappe arrogante zakken op het podium, en daar betalen ze dan 100 duizend voor ofzo? Heb ik liever dat ze iemand halen die het lowlandspubliek wel weet te waarderen.
[..]
Het nieuws is dat er nieuws aankomt?
Filmpjes van AM 2006 gezien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef Fuszy het volgende:
van mij mag AM thuis blijven. Ik vond ze in 2009 eigenlijk waardeloos, maar dat zal wel de stijl zijn van AM. Een totaal futloos optreden was het in mijn ogen, terwijl ik de meeste nummers van ze wel redelijk leuk vind.
Eeuwig zonde dat ik toen te jong was om naar lowlands te gaan.quote:
Nog altijd kippenvel bij het zien daarvanquote:
Eeuwig zonde dat ik toen bij de Juliet stond voor de lama'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ik toen te jong was om naar lowlands te gaan.
Maar het blijft een helden-filmpje
Dat is pas echt kutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef portie het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ik toen bij de Juliet stond voor de lama's100 meter verwijderd van dat.
hoe die kijkt op 1:20quote:
Ieder zijn ding gelukkig, daar is het ook Lowlands voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:13 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Ik zou ze ook een beetje mijden. Of ergens op het gras gaan liggen.
Ik vind ze niet slecht. Ik vind Humbug alleen een kleine misser, en ik heb ze al 3 keer gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ieder zijn ding gelukkig, daar is het ook Lowlands voor
Ondertussen stond Wir Sind Helden een geweldig optreden te geven in de Indiaquote:
Ai, dan had ik het een hele moeilijke keuze gevonden..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ondertussen stond Wir Sind Helden een geweldig optreden te geven in de India
Dat laatste album hadden ze toen nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, dan had ik het een hele moeilijke keuze gevonden..
Wir Sind HeldenAlleen jammer van dat laatste album.
Ja dat hoop jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Gelukkig komt Arcade Fire ook naar Nederland/LL.
Volgende week denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef Strychnos het volgende:
Hmm is het al het einde van de maand, want ik wil namen???
Van mij part maken ze anders wat bekend van het nachtprogramma!
Het zit een beetje in de trend van de afgelopen jaren:quote:
Was dat ook in 2006? 2009 was saai heb ik gehoord en dan wordt 2011 natuurlijk weer een feestje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Susi het volgende:
Arctic Monkeys, nee toch ? Ik snap nog steeds niet dat daar blijkbaar nog altijd een hype inzit. Hoewel ze wel erg vermakelijk waren toen buiten de Alpha op de helling allemaal modderglijpartijen bezig waren, terwijl AM maar niet begrepen waarom iedereen zo aan het joelen en juichen was, want ze deden niets
2009 was zeker niet saai of slecht.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Was dat ook in 2006? 2009 was saai heb ik gehoord en dan wordt 2011 natuurlijk weer een feestje.
Arctic Monkeys soort van bevestigd: http://www.lowlove.nl/nie(...)op-lowlands%E2%80%99quote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik iets gemist de afgelopen week? Geen zin om bij te lezen.
één van de mooiste Lowlands momenten ooitquote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik voel het, The Chemical Brothers komen.
Krijg hem niet geopend, maar dat kan aan mijn internetverbinding leggen. Is zeker Hey Boy Hey Girl, dat was ech waanzinnig om daar mee te openen, het ging gelijk helemaal los!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de mooiste Lowlands momenten ooit
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451#ondemand.18869451
als begin van hun optreden
Ah c'mon realplayer for real??? Die zooi komt er bij mij niet meer op...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Krijg hem niet geopend, maar dat kan aan mijn internetverbinding leggen. Is zeker Hey Boy Hey Girl, dat was ech waanzinnig om daar mee te openen, het ging gelijk helemaal los!!!
Komt nu wel heel erg in de buurt. Zonde als ze Arcade Fire laten schietenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Haunter het volgende:
Nou, Arcade Fire staat 29 augustus dus in de HMH. Kans dat ze Lowlands aandoen is dus wel reeël.
Kansen doen we niet aan, dat zeiden ze van de Arctic Monkeys ook, dat de "kans" klein wasquote:Op maandag 28 maart 2011 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
Als een "grote" band rond LL een eigen concert heeft, is de kans meestal klein dat ze ook op LL staan.
2 jaar geleden op Lowlands vond ik ook de minste show die ik van ze gezien heb (in totaal 7x) dus ik zou ze niet afschrijven want ze zijn live echt goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef julian6 het volgende:
Weer die arctic monkeys? Ik heb er gekeken 2 jaar terug en kon echt niet begrijpen dat mensen klaarkomen bij deze actpaar slappe arrogante zakken op het podium, en daar betalen ze dan 100 duizend voor ofzo? Heb ik liever dat ze iemand halen die het lowlandspubliek wel weet te waarderen.
[..]
Het nieuws is dat er nieuws aankomt?
gast.. rustig aan.. we zien het heus wel vanzelf op de lowlands site of RRB's twitter.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
Wat zijn de twitteraccounts om bij te houden? RRB heb ikuiteraard, maar verder?
Thanks, lache!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef N-E-R-D het volgende:
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011 als je op de hoogte van de geruchten wilt blijven.
Ik ben graag als eerste op de hoogtequote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
gast.. rustig aan.. we zien het heus wel vanzelf op de lowlands site of RRB's twitter.
Dat weet ik jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben graag als eerste op de hoogte.
Eensquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik wil Chemical Brothers zó graag hee. Beter komen die.
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011/status/47736914601721856quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef N-E-R-D het volgende:
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011 als je op de hoogte van de geruchten wilt blijven.
Oh, nee, doelde alleen maar op dat zo'n hele geruchtenmolen weinig waarde heeft als het om de 4 dagen van 100% BEVESTIGD!!!1 naar DEFINITIEF AFGESCHREVEN!!!1 en weer terug gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch op vrijdag komen?
Ah ok op die fiets, we horen het vast wel over een paar dagen! Het schiet idd niet echt op met die geruchten!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh, nee, doelde alleen maar op dat zo'n hele geruchtenmolen weinig waarde heeft als het om de 4 dagen van 100% BEVESTIGD!!!1 naar DEFINITIEF AFGESCHREVEN!!!1 en weer terug gaat.
Haha echt hequote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh, nee, doelde alleen maar op dat zo'n hele geruchtenmolen weinig waarde heeft als het om de 4 dagen van 100% BEVESTIGD!!!1 naar DEFINITIEF AFGESCHREVEN!!!1 en weer terug gaat.
https://twitter.com/#!/Lowlands_2011/statuses/52374504168620032quote:BEADY EYE ZO GOED ALS ZEKER OP LOWLANDS!! ook volgens @Domien #3fm Tourschema is in ieder geval erg gunstig! #LL11
Ik wil dat liam en noël weer samen gaan. Ik wil oasisquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/Lowlands_2011/statuses/52374504168620032
Het staat er in hoofdletters, dan zal het wel zo zijn.
DAFT PUNK KOMT!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat maakt dat uitverkopen nou uit? Als je echt wilt en naar lowlands gaat, kom je er toch wel en als je niet naar lowlands gaat, is dit je enige kans om ze verder nog te zienquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef ralfseltje het volgende:
Beady Eye, wat moet je daar nou mee....
Denk trouwens dat áls Arcade Fire komt dat het pas heel laat bekend wordt gemaakt ivm het concert en dat die ook moet uitverkopen.
Als je het nou in hoofdletters neer had gezet...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil dat liam en noël weer samen gaan. Ik wil oasis
Ik bedoel uitverkopen van het concert. Als ze nu al bekend maken dat Arcade Fire op Lowlands komt, zijn er vast genoeg mensen die denken 'laat de hmh maar, ik zie ze al op lowlands'. Beide door Mojo georganiseerd, dus daar houden ze vast rekening mee. Maar denk dat ze niet eens komen, hoop het wel natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat maakt dat uitverkopen nou uit? Als je echt wilt en naar lowlands gaat, kom je er toch wel en als je niet naar lowlands gaat, is dit je enige kans om ze verder nog te zien
Ook echt een toontje van 'wij weten meer dan jullie', wat niet zo isquote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef julian6 het volgende:
Wat een pannekoeken bij die lowlands_2011 twitter
DEPECHE MODE KOMTquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef TWP het volgende:
LL11 VERVROEGT NAAR KOMEND WEEKEND.
LOWLANDS WORDT EENDAAGS FESTIVAL.
BROODJES HAMBURGER NU AL UITVERKOCHT.
tweet dat naar die gasten, wie weet nemen ze het wel overquote:
Check even mijn post en die van friekin, lijkt me toch geen onbelangrijk nieuws.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef MrManiak het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: We weten na vandaag nog geen hol
quote:
dat zijn toch alleen maar geruchten?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef ralfseltje het volgende:
Radiohead en Daft Punk geen hol noemen
Nee, radiohead is sowieso te groot voor LL.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
dat zijn toch alleen maar geruchten?
Elke band op noemen die deze zomer in Europa is kan ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat hun grove geruchten er uit gooien met als onderbouwing dat ze toch in europa zijn. Dan heb je altijd wel een paar namen goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef N-E-R-D het volgende:
Kom maar op met die lijst dan, ben benieuwd
No shit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat hun grove geruchten er uit gooien met als onderbouwing dat ze toch in europa zijn. Dan heb je altijd wel een paar namen goed.
Nee hoor, dat heeft hij gewoon via mijquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik unfollow wel weer, het is een beetje een achterlijke twitter...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft hij gewoon via mijHad had hem een tweet gestuurd en hij zet het er op alsof het echt bevestigd is, zonder te checken. Ik had ook wat anders kunnen roepen
Zeer onprofessioneel idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik unfollow wel weer, het is een beetje een achterlijke twitter...
Door de manier waarop hij mijn reactie overnam ben ik ook wel afgehaakt jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik unfollow wel weer, het is een beetje een achterlijke twitter...
Op Lowlove.nl zei Eric toch in een interview dat Radiohead heel misschien nog wel kan maar RHCP en Muse echt niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de manier waarop hij mijn reactie overnam ben ik ook wel afgehaakt jaAls ik Radiohead had geroepen had hij het waarschijnlijk ook zo overgenomen
Zal ik het testen?
Radiohead is al wel wat langer een gerucht hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de manier waarop hij mijn reactie overnam ben ik ook wel afgehaakt jaAls ik Radiohead had geroepen had hij het waarschijnlijk ook zo overgenomen
Zal ik het testen?
Daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Radiohead is al wel wat langer een gerucht hoor.
Beter doe je rage against the machine ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik het testen?
Ik durf niet, ben daar te lief voorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Beter doe je rage against the machine ofzomaar radiohead zou ook kunnen.
Ben ik ook met je eens, maar zeg niet dat iets bevestigd is zonder überhaupt iets te checken...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Gaan jullie nou een Twitter account van een te enthousiaste LL fan nou afkraken omdat die geen bronnen check doet als een professionele journalist? En hoe moet die nou in godsnaam bronnen checken? Oke, het is wat enthousiast van die persoon om meteen te zeggen dat het zo goed als zeker is, maar toch..
Iets schreeuwen dat het 100% zeker is en daarna 0% zeker? Als ik zo'n twitter account had zou ik in ieder geval een bron noemen..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Gaan jullie nou een Twitter account van een te enthousiaste LL fan nou afkraken omdat die geen bronnen check doet als een professionele journalist? En hoe moet die nou in godsnaam bronnen checken? Oke, het is wat enthousiast van die persoon om meteen te zeggen dat het zo goed als zeker is, maar toch..
Doen ze toch ook niet? Vind het prima hoor zo, weet ik een beetje wat er speelt zonder dat ik er moeite voor hoef te doen en neem het toch pas echt serieus als lowlands zelf bevestigd.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens, maar zeg niet dat iets bevestigd is zonder überhaupt iets te checken...
Die is al een keer in hoofdletters voorbij gekomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef RSie het volgende:
vanochtend werd door Giel bevestigd dat Beady Eye ook komt. (verbaasd me dat het hier nog niet staat trouwens)
Lees anders even beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef RSie het volgende:
vanochtend werd door Giel bevestigd dat Beady Eye ook komt. (verbaasd me dat het hier nog niet staat trouwens)
zover heb ik niet teruggelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees anders even beter
Heb het er in het vorige topic al over en gister hebben we een discussie gehad dat die dude het via mij de lucht in had gegooid. Domien Verschuren heeft het vorige week namelijk al gemeld, waarna ik het op Fok gegooid heb
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn signature kan veranderen? Die is twee jaar oud namelijkEn ik kan nergens vinden hoe ik dat kan veranderen
Daar werden vorig jaar al grappen over gemaakt, dat jij dan te laat bij Werchter zou zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn signature kan veranderen? Die is twee jaar oud namelijkEn ik kan nergens vinden hoe ik dat kan veranderen
Kasabian en The Maccabees zou kunnen. Maar stonden allebei twee jaar geleden al op LL en hebben sindsdien niets nieuws uitgebracht. Dusjah..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
Bij een nieuw blikje namen voor het ook bij Nederlanders zeer populaire Sziget-festival in Boedapest, zit in ieder geval één opmerkelijke: Engelse soulzangeres Amy Winehouse is geboekt voor een optreden op de Main Stage. Naar verluidt is ze na een ronde afkicken weer fris en fruitig en werkt ze aan nieuw materiaal, dat mogelijk nog dit jaar uitkomt. Zou ze een festivaltournee doen en zodoende ook doorreizen naar Lowlands?
Verder te zien op Sziget ergens tussen 8 tot en met 15 augustus, oa. The Maccabees, Kasabian, Good Charlotte, Peter, Bjorn and John, Deftones, Lost Prophets en Kid Cudi. Within Temptation is als Nederlandse band direct een van de headliners op het metalpodium van het festival.
http://kickingthehabit.nl(...)d&utm_medium=twitter
Dat laatste is niet echt een bezwaar meer voor de LL-organisatie geloof ik. Haha. Ik hoop op Amy Winehouse, lijkt me tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Kasabian en The Maccabees zou kunnen. Maar stonden allebei twee jaar geleden al op LL en hebben sindsdien niets nieuws uitgebracht. Dusjah..
Ook specifiek over mij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Daar werden vorig jaar al grappen over gemaakt, dat jij dan te laat bij Werchter zou zijn.![]()
Ja juist over jou omdat het toen ook al in je sig stond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook specifiek over mij?![]()
Maar het is aangepast
Het was dus niet overdreven dat ik zei dat het al 2 jaar oud wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja juist over jou omdat het toen ook al in je sig stond.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
De 3FM-dj's Domien Verschuuren en Giel Beelen hebben op de radio laten weten dat Beady Eye naar Lowlands komt. De Engelse rockgroep rond Liam Gallagher stond onlangs nog in Paradiso.
Eerder werd bekend dat de Britten o.a. naar Isle of Wight, Rock Werchter, Eurockeennes en T In The Park zullen komen voor een optreden. Lowlands zal deze week met een nieuwe portie namen komen, waaronder waarschijnlijk Beady Eye.
http://www.festivalinfo.n(...)_komt_naar_Lowlands/
En dan te bedenken wat zo'n optreden van haar kostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoef haar ook niet te zien. Staat er toch zo bij.
omgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
dit. ik wil geen beady eye, ik wil oasisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop gewoon dat Noel plotseling op het podium erbij staat en ze Oasisnummers gaan doen.
Bel zequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef bibliophile het volgende:
[..]
dit. ik wil geen beady eye, ik wil oasis
Vind dit eigenlijk nog wel meevallen, heb haar wel bezopener gezien. En ze heeft best een dikke buik, teken dat het wel wat beter met haar gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nog 48 uur, 40 minuten en 38 seconden hoor, voordat ze er echt moeten komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef PiRANiA het volgende:
Minder dan 48 uur nog voor wat officiële namen.
quote:@Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Eigenlijk best jammer dat maart 31 dagen heeft en geen 30.... #LL11
Er kan veel gebeuren in één nacht!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef julian6 het volgende:
Ach 1 nachje langer wachten gaan we niet dood van
Wat moeten ze eigenlijk regelen voordat de namen worden uitgebracht? Hij zegt altijd dat die nog dingen moet regelen enzo. Is het echt dat het op de laatste moment nog een contract wordt ondertekend ofzo, een dag voordat je namen uitbrengt? Iemand ervaring met dat zulk werk?quote:
Contracten zijn allang rond natuurlijk. Dit is gewoon een beetje teasen en het geschikte moment afwachtenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat moeten ze eigenlijk regelen voordat de namen worden uitgebracht? Hij zegt altijd dat die nog dingen moet regelen enzo. Is het echt dat het op de laatste moment nog een contract wordt ondertekend ofzo, een dag voordat je namen uitbrengt? Iemand ervaring met dat zulk werk?
Dan verklaar ik Bob officieel een bitch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:55 schreef MB88 het volgende:
[..]
Contracten zijn allang rond natuurlijk. Dit is geweest een beetje teasen en het geschikte moment afwachten
Zekers!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naked & Famous mogen ook komen, wat een superalbum zeg.
Door afspraken met de artiesten, etc. gemaakt zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat moeten ze eigenlijk regelen voordat de namen worden uitgebracht? Hij zegt altijd dat die nog dingen moet regelen enzo. Is het echt dat het op de laatste moment nog een contract wordt ondertekend ofzo, een dag voordat je namen uitbrengt? Iemand ervaring met dat zulk werk?
Pas maar op, straks is je kaartje ongeldigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dan verklaar ik Bob officieel een bitch.
Je moet je eerst de crew in neukenquote:
100%eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Door afspraken met de artiesten, etc. gemaakt zijn.
Misschien willen die het ook nog achter houden.
Owh en wie zeker mag komen: JUSTICE!
Die nieuwe track 'Civilization' is erg tof.
[ afbeelding ]
http://bit.ly/iTunesCivilization
Jaaa, The Subs!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
The Subs staan al een paar keer in Nederland ook weer, mogen ook wel naar Lowlandssssss (hebben ook een nieuw album).
Kut, ik ook weer zeker? Ga jij je eerst maar eens fatsoenlijk wassen deze keerquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet je eerst de crew in neuken
http://www.voornamenboek.nl/24maand.htmquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef HaringMilkshake het volgende:
goverdompje nog steeds geen namen ik ga huilen heel hard ga ik.
Ja maar jij mag dit keer met iemand anders hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kut, ik ook weer zeker? Ga jij je eerst maar eens fatsoenlijk wassen deze keer
Zekerrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naked & Famous mogen ook komen, wat een superalbum zeg.
Ik neem aan dat alles wat officieus bekend is officieel wordt, dat gaat meestal wel zo. En nog een paar namen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Let op morgen wordt een teleurstelling;-)
Alles??? Nou dat zou dan een hele prestatie zijn... Want was is nu wel een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alles wat officieus bekend is officieel wordt, dat gaat meestal wel zo. En nog een paar namen.
Je snapt wat ik ik bedoel. De dingen met een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Alles??? Nou dat zou dan een hele prestatie zijn... Want was is nu wel een betrouwbare bron?
Ja sorry de laatste tijd ben ik wel een beetje het spoor bijster met wat nu wel of niet een betrouwbare bron isquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je snapt wat ik ik bedoel. De dingen met een betrouwbare bron.
Alsof het in de ochtend komt. Zodra het er is zie ik het wel verschijnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij gaat de wekker zetten om als eerste hier de namen neer te kunnen zetten?
Tweetdeck geeft gewoon een meldingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Ja sorry de laatste tijd ben ik wel een beetje het spoor bijster met wat nu wel of niet een betrouwbare bron is![]()
Pirania gaat F5en vanaf morgenochtend...
Dan ben je dus niet de eerste, valt me van je tegen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alsof het in de ochtend komt. Zodra het er is zie ik het wel verschijnen.
[..]
Tweetdeck geeft gewoon een melding.
Irritant alleen dat die gozer zoveel poept..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
RRB als aparte column op tweetdeck. Moet goedkomen
Waarom sluiten AM the Strokes uit dan? Van mij mogen The Strokes thuisblijven, overschatte bandquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Bol_Wan het volgende:
The Strokes zijn nu dus onmogelijk geworden, aannemende dat het AM-bericht klopt?
Zou jammer zijn, want dat album is toch wel heel lekker
Icicle of iemand anders van shogun audio mag best komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Beter wat elektronische namen morgenBandjes boeien me niet zo..
Radiohead (dan boeit me de rest niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
Welke namen hopen/verwachten jullie? Ik hoop op Arcade Fire, Radiohead, Naked and Famous, MGMT, Elbow, Justice, Arctic Monkeys en nog veeeel meer
is aphex twin live niet bloedsaai?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Radiohead (dan boeit me de rest niet meer), Aphex Twin, Justice, Chemical Brothers, Simian Mobile Disco, Shackleton, Four Tet, Scuba, Burial, James Blake, Digital Mystikz
Maar eigenlijk gewoon veel namen, zodat ik een beetje kan downloaden en luisteren wat vet is
Chemical Brothers zou ook tof zijn, maar die ga ik zelf al zien op Werchterquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik hoop op wat nachtwerk namen. Dat The Gaslamp Killer officieel bevstigd word en op The Chemical Brothers of Justice, allebei zou nog beter zijn. OFWGKTA zou ik verassend vinden maar wel heel tof. Mijn ultieme droom zou Beastie Boys of ATCQ zijn.
Goede smaakquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Radiohead (dan boeit me de rest niet meer), Aphex Twin, Justice, Chemical Brothers, Simian Mobile Disco, Shackleton, Four Tet, Scuba, Burial, James Blake, Digital Mystikz
Maar eigenlijk gewoon veel namen, zodat ik een beetje kan downloaden en luisteren wat vet is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat is er mis met die drie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
MGMT en Elbow mogen wegblijven. Arcade Fire ook trouwens.
Odd Future Wolf Gang Kill Them Allquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chemical Brothers zou ook tof zijn, maar die ga ik zelf al zien op WerchterEn ik ben niet zo goed met afkortingen van bands dus ik heb geen idee wat OFWGKTA en ATCQ zijn
Beastie Boys zou ook machtig vet zijn ja! Maar heb gehoord dat die live echt zuigen
Dit en Crystal Fighters, the crookes, james blake (toch wel mooi) , boyz noize en cage the elephantquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
Welke namen hopen/verwachten jullie? Ik hoop op Arcade Fire, Radiohead, Naked and Famous, MGMT, Elbow, Justice, Arctic Monkeys en nog veeeel meer
Ah ken het allebei niet, alleen de tweede van naamquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Odd Future Wolf Gang Kill Them Allen A Tribe Called Quest. Allebei hiphop
OFWGKTA is nu echt hype in Amerika en zou het volgens mij echt goed doen op lowlands en ze staan op Reading dus, ATCQ is zo ongeveer mijn favoriete groep en wil ik heel graag live zien maar die kans is echt heel heel klein.
Crystal Fighters zou ook gaaf zijn! James Blake vind ik echt helemaal niks, behalve dat bekende nummer, de rest van zijn cd is heel anders. Cage the Elephant heb ik al vaker zien langskomen, dat moet ik ook eens gaan checken. Neon Trees is ook tof!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit en Crystal Fighters, the crookes, james blake (toch wel mooi) , boyz noize en cage the elephant
ATCQ zou je wel moeten kunnen waarderen denk ik OFWGKTA niet zo snel denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ken het allebei niet, alleen de tweede van naamIk ga het eens checken
Ben benieuwdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
ATCQ zou je wel moeten kunnen waarderen denk ik OFWGKTA niet zo snel denk ik
Whut, whut, whuuutquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..] Beastie Boys zou ook machtig vet zijn ja! Maar heb gehoord dat die live echt zuigen
Heb ik ook maar van horen zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Whut, whut, whuuut?
"And when I'm Holland I eat the pannenkoeken!"
Als Beastie Boys komen koop ik een Lowlands-ticket. Geen kans vrees ik.
Hehe, volledig vals ingelicht! Beste hiphop live-show die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ook maar van horen zeggenZou ze sowieso wel checken hoor, lijkt me supergaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |