Kasabian en The Maccabees zou kunnen. Maar stonden allebei twee jaar geleden al op LL en hebben sindsdien niets nieuws uitgebracht. Dusjah..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
Bij een nieuw blikje namen voor het ook bij Nederlanders zeer populaire Sziget-festival in Boedapest, zit in ieder geval één opmerkelijke: Engelse soulzangeres Amy Winehouse is geboekt voor een optreden op de Main Stage. Naar verluidt is ze na een ronde afkicken weer fris en fruitig en werkt ze aan nieuw materiaal, dat mogelijk nog dit jaar uitkomt. Zou ze een festivaltournee doen en zodoende ook doorreizen naar Lowlands?
Verder te zien op Sziget ergens tussen 8 tot en met 15 augustus, oa. The Maccabees, Kasabian, Good Charlotte, Peter, Bjorn and John, Deftones, Lost Prophets en Kid Cudi. Within Temptation is als Nederlandse band direct een van de headliners op het metalpodium van het festival.
http://kickingthehabit.nl(...)d&utm_medium=twitter
Dat laatste is niet echt een bezwaar meer voor de LL-organisatie geloof ik. Haha. Ik hoop op Amy Winehouse, lijkt me tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Kasabian en The Maccabees zou kunnen. Maar stonden allebei twee jaar geleden al op LL en hebben sindsdien niets nieuws uitgebracht. Dusjah..
Ook specifiek over mij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Daar werden vorig jaar al grappen over gemaakt, dat jij dan te laat bij Werchter zou zijn.![]()
Ja juist over jou omdat het toen ook al in je sig stond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook specifiek over mij?![]()
Maar het is aangepast
Het was dus niet overdreven dat ik zei dat het al 2 jaar oud wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja juist over jou omdat het toen ook al in je sig stond.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
De 3FM-dj's Domien Verschuuren en Giel Beelen hebben op de radio laten weten dat Beady Eye naar Lowlands komt. De Engelse rockgroep rond Liam Gallagher stond onlangs nog in Paradiso.
Eerder werd bekend dat de Britten o.a. naar Isle of Wight, Rock Werchter, Eurockeennes en T In The Park zullen komen voor een optreden. Lowlands zal deze week met een nieuwe portie namen komen, waaronder waarschijnlijk Beady Eye.
http://www.festivalinfo.n(...)_komt_naar_Lowlands/
En dan te bedenken wat zo'n optreden van haar kostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoef haar ook niet te zien. Staat er toch zo bij.
omgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
dit. ik wil geen beady eye, ik wil oasisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop gewoon dat Noel plotseling op het podium erbij staat en ze Oasisnummers gaan doen.
Bel zequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef bibliophile het volgende:
[..]
dit. ik wil geen beady eye, ik wil oasis
Vind dit eigenlijk nog wel meevallen, heb haar wel bezopener gezien. En ze heeft best een dikke buik, teken dat het wel wat beter met haar gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nog 48 uur, 40 minuten en 38 seconden hoor, voordat ze er echt moeten komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef PiRANiA het volgende:
Minder dan 48 uur nog voor wat officiële namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |