quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar naar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe zijn die live? Ik heb één album van ze en die gaat toch een beetje vervelen...
Foals in de Tivoli vond ik heel vet een paar jaar terug, Foals in Paradiso vorig jaar vond ik juist tegenvallen. Ze kwamen ongeinspireerd over, erg jammer. Want ik vind hun muziek wel tofquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar naar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaar
Wat gaan we hard héquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
Wat leuk, weer een doldwaas voorprettopic van Lowlands 2010.
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar nar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaar
Two steps Twicequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.
Two Steps, Twice is altijd hun afsluiter. Spanish Sahara is absoluut mijn song van 2010! Net toevallig nog Total Life Forever helemaal op de fiets geluisterd. De making of is btw ook erg vet:quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.
Dat moet inderdaad wel eigenlijk. Misschien maar gewoon op de manier zoals we het 'vroeger' deden. Met zo'n plaatje kan je toch niet linken, dat is zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef friekin_ het volgende:
Waarom hebben we geen geruchtenlijstje in de OP?
Aangepast.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Jacobuspower het volgende:
The Wombats staan trouwens op de vrijdag
En dat nog voor Lowlands 2010.quote:
Kijk de TT eens. Dit is voorpretquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat nog voor Lowlands 2010.![]()
White Lies is ook slechts een gerucht van Giel Beelen trouwens.
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijk de TT eens. Dit is voorpret. Dat hebben we besloten toen de kaarten in de verkoop gingen volgens mij
.
Je bent de eerste die dit op valt in 17 delenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.
De helft van dat gerucht had hij al wel goed trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat nog voor Lowlands 2010.![]()
White Lies is ook slechts een gerucht van Giel Beelen trouwens.
Fixedquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.
Dus. Twin Shadow.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel eigenlijk. Misschien maar gewoon op de manier zoals we het 'vroeger' deden. Met zo'n plaatje kan je toch niet linken, dat is zonde.
Het is elende met 1 l.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat word dan de ellende van lowlands part deux.
Op Lowlands word bijna geen drugs gebruikt hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef seiramu het volgende:
Ik wil al heel lang een keer naar Lowlands maar ik mag niet gaan van mijn moeder bawww. Ze vertrouwd grote festivals niet i.v.m. drugs, jongens en alchohol enzo (ik ben 19)
Had die bitch geen geld bij zich voor etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is elende met 1 l.
En omdat 'ie eigenlijk in elk topic terug moet komen: de elende van lowlands
Het is wel allemaal heel sneu ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Had die bitch geen geld bij zich voor eten?
Op Eurosonic was ene Eric van E. in ieder geval zeer enthousiast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zag dat Crystal Fighters al self-confirmed zijn?
Dit blijft elk jaar weer leuk om te lezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is elende met 1 l.
En omdat 'ie eigenlijk in elk topic terug moet komen: de elende van lowlands
Wat is eigenlijk precies een rave? Hoor er vaker dingen over, maar geen idee wat het voor moet stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
God wat was die Lowlands rave vorig jaar tof, maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
En of ze de zero's night gewoon op willen doekenom te huilen afgelopen keer
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk precies een rave? Hoor er vaker dingen over, maar geen idee wat het voor moet stellen.
Ik weet wel dat de nachtfeestjes op Lowlands briljant waren vorig jaar.
Dat was vet idd. En vooral omdat het niet alleen house was, maar ook eens een gitaarknaller tussendoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.
Je kan hem terugluisteren
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344#ondemand.43852344
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852525#ondemand.43852525
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852545#ondemand.43852545
En Je T'aimequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat was vet idd. En vooral omdat het niet alleen house was, maar ook eens een gitaarknaller tussendoor.
Ja. doe maar eens 80's oid!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. doe maar eens 80's oid!
Waar zijn die nakende zeugen eik?
Was wel leuk, maar een erg hoog hitjesgehalte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.
Joost van Bellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
God wat was die Lowlands rave vorig jaar tof, maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
Lowlands rave was supervet! Voor mij wel een herhaling waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
ik lach me altijd zo ziek bij die alpha-dj's, dat kan echt niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar een erg hoog hitjesgehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |