quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar naar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe zijn die live? Ik heb één album van ze en die gaat toch een beetje vervelen...
Foals in de Tivoli vond ik heel vet een paar jaar terug, Foals in Paradiso vorig jaar vond ik juist tegenvallen. Ze kwamen ongeinspireerd over, erg jammer. Want ik vind hun muziek wel tofquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar naar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaar
Wat gaan we hard héquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
Wat leuk, weer een doldwaas voorprettopic van Lowlands 2010.
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die zijn live vet! Ik ben vorig jaar nar te veel concerten geweest, maar Foals in Paradiso & Melkweg waren echt ongelooflijk awesome. Heb ze dus 3 keer gezien vorig jaar
Two steps Twicequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.
Two Steps, Twice is altijd hun afsluiter. Spanish Sahara is absoluut mijn song van 2010! Net toevallig nog Total Life Forever helemaal op de fiets geluisterd. De making of is btw ook erg vet:quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker beamen. Op Lowlands was het ook heel erg vet. Spanish Sahara was geweldig, die climax in dat nummer! En de vertrouwde afsluiter, waar ik de naam even niet meer van weet, was ook mooi.
Dat moet inderdaad wel eigenlijk. Misschien maar gewoon op de manier zoals we het 'vroeger' deden. Met zo'n plaatje kan je toch niet linken, dat is zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef friekin_ het volgende:
Waarom hebben we geen geruchtenlijstje in de OP?
Aangepast.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Jacobuspower het volgende:
The Wombats staan trouwens op de vrijdag
En dat nog voor Lowlands 2010.quote:
Kijk de TT eens. Dit is voorpretquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat nog voor Lowlands 2010.![]()
White Lies is ook slechts een gerucht van Giel Beelen trouwens.
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijk de TT eens. Dit is voorpret. Dat hebben we besloten toen de kaarten in de verkoop gingen volgens mij
.
Je bent de eerste die dit op valt in 17 delenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.
De helft van dat gerucht had hij al wel goed trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dat nog voor Lowlands 2010.![]()
White Lies is ook slechts een gerucht van Giel Beelen trouwens.
Fixedquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat er steeds "Welkom in het xxxxxde doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010" in de OP staat.
Dus. Twin Shadow.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel eigenlijk. Misschien maar gewoon op de manier zoals we het 'vroeger' deden. Met zo'n plaatje kan je toch niet linken, dat is zonde.
Het is elende met 1 l.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat word dan de ellende van lowlands part deux.
Op Lowlands word bijna geen drugs gebruikt hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef seiramu het volgende:
Ik wil al heel lang een keer naar Lowlands maar ik mag niet gaan van mijn moeder bawww. Ze vertrouwd grote festivals niet i.v.m. drugs, jongens en alchohol enzo (ik ben 19)
Had die bitch geen geld bij zich voor etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is elende met 1 l.
En omdat 'ie eigenlijk in elk topic terug moet komen: de elende van lowlands
Het is wel allemaal heel sneu ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Had die bitch geen geld bij zich voor eten?
Op Eurosonic was ene Eric van E. in ieder geval zeer enthousiast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zag dat Crystal Fighters al self-confirmed zijn?
Dit blijft elk jaar weer leuk om te lezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is elende met 1 l.
En omdat 'ie eigenlijk in elk topic terug moet komen: de elende van lowlands
Wat is eigenlijk precies een rave? Hoor er vaker dingen over, maar geen idee wat het voor moet stellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
God wat was die Lowlands rave vorig jaar tof, maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
En of ze de zero's night gewoon op willen doekenom te huilen afgelopen keer
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk precies een rave? Hoor er vaker dingen over, maar geen idee wat het voor moet stellen.
Ik weet wel dat de nachtfeestjes op Lowlands briljant waren vorig jaar.
Dat was vet idd. En vooral omdat het niet alleen house was, maar ook eens een gitaarknaller tussendoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.
Je kan hem terugluisteren
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344#ondemand.43852344
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852525#ondemand.43852525
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852545#ondemand.43852545
En Je T'aimequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat was vet idd. En vooral omdat het niet alleen house was, maar ook eens een gitaarknaller tussendoor.
Ja. doe maar eens 80's oid!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. doe maar eens 80's oid!
Waar zijn die nakende zeugen eik?
Was wel leuk, maar een erg hoog hitjesgehalte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hoe omschrijf je dat, veel toffe houseklassiekers, vleugje humor van de dj's en veel toffe platen.
Joost van Bellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
God wat was die Lowlands rave vorig jaar tof, maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
Lowlands rave was supervet! Voor mij wel een herhaling waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef rubbereend het volgende:
ik lach me altijd zo ziek bij die alpha-dj's, dat kan echt niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar een erg hoog hitjesgehalte.
In the sky and in the sandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Joost van Bellen
Kalkbrenner mag idd wel komen, zolang ie sky and sand maar thuislaat.
lang intro zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan hem terugluisteren
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344#ondemand.43852344
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852525#ondemand.43852525
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852545#ondemand.43852545
hij was er vorig jaar alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nosaj Thing is binnenkort in de Melkweg. Zou lachen zijn als die op LL zou komen.
Hoeveel mensen hadden in het begin nog nodig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef friekin_ het volgende:
Ik zoek nog 1 kaartje en dan is de groep compleet.
4. Maar gelukkig kon ik via via aan kaarten komen (kennissen @ facebook etc)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden in het begin nog nodig?
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)op-lowlands%E2%80%99
Arctic Monkeys op LL !!
Fuckyeah!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys op LL !!
Volgens mij is dat gewoon uit de duim gezogen om er een mooi stukje van te maken. Wat is dan btw een groot deel? Vorig jaar werden er 30 maart rond de 20 namen bekend gemaakt toen waren er wel slechts 3 bekend! Wat me achteraf opvalt is dat de namen die toen bekend werden gemaakt veel grote namen waren (Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, 30 Seconds To Mars) Toen waren dus de 3 headliners bekend. Net als 2 headliners van de Grolsch (The Specials en Massive Attack)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:45 schreef portie het volgende:
[..]
Waar komt dat "een groot deel" vandaan? Is namelijk niet echt lowlandsstijl
Ik ken alleen het eerste album, maar die vond ik erg chillquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys op LL !!
Dan valt er nog heel wat te ontdekkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik ken alleen het eerste album, maar die vond ik erg chillZo maar ff hele discography binnenhalen
Welke album kan je me aanraden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dan valt er nog heel wat te ontdekken
Het 2e album!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke album kan je me aanraden?
Nee, dan heeft poststatistiekgeile TS er weer een post bij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Zelfs het aankondigen van het aankondigen van namen blijkt nieuwswaardig te zijn.
Inderdaad zou het gewoon chronologisch doen!quote:
Download alles gewoon uit de Lowlandsdropboxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke album kan je me aanraden?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys op LL !!
Het nieuws is dat er nieuws aankomt?quote:
Jazeker, da's wel weer een teletekstpagina waardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef julian6 het volgende:
Weer die arctic monkeys? Ik heb er gekeken 2 jaar terug en kon echt niet begrijpen dat mensen klaarkomen bij deze actpaar slappe arrogante zakken op het podium, en daar betalen ze dan 100 duizend voor ofzo? Heb ik liever dat ze iemand halen die het lowlandspubliek wel weet te waarderen.
[..]
Het nieuws is dat er nieuws aankomt?
Filmpjes van AM 2006 gezien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef Fuszy het volgende:
van mij mag AM thuis blijven. Ik vond ze in 2009 eigenlijk waardeloos, maar dat zal wel de stijl zijn van AM. Een totaal futloos optreden was het in mijn ogen, terwijl ik de meeste nummers van ze wel redelijk leuk vind.
Eeuwig zonde dat ik toen te jong was om naar lowlands te gaan.quote:
Nog altijd kippenvel bij het zien daarvanquote:
Eeuwig zonde dat ik toen bij de Juliet stond voor de lama'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ik toen te jong was om naar lowlands te gaan.
Maar het blijft een helden-filmpje
Dat is pas echt kutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef portie het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ik toen bij de Juliet stond voor de lama's100 meter verwijderd van dat.
hoe die kijkt op 1:20quote:
Ieder zijn ding gelukkig, daar is het ook Lowlands voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:13 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Ik zou ze ook een beetje mijden. Of ergens op het gras gaan liggen.
Ik vind ze niet slecht. Ik vind Humbug alleen een kleine misser, en ik heb ze al 3 keer gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ieder zijn ding gelukkig, daar is het ook Lowlands voor
Ondertussen stond Wir Sind Helden een geweldig optreden te geven in de Indiaquote:
Ai, dan had ik het een hele moeilijke keuze gevonden..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ondertussen stond Wir Sind Helden een geweldig optreden te geven in de India
Dat laatste album hadden ze toen nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, dan had ik het een hele moeilijke keuze gevonden..
Wir Sind HeldenAlleen jammer van dat laatste album.
Ja dat hoop jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Gelukkig komt Arcade Fire ook naar Nederland/LL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |