Alsof het in de ochtend komt. Zodra het er is zie ik het wel verschijnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij gaat de wekker zetten om als eerste hier de namen neer te kunnen zetten?
Tweetdeck geeft gewoon een meldingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Ja sorry de laatste tijd ben ik wel een beetje het spoor bijster met wat nu wel of niet een betrouwbare bron is![]()
Pirania gaat F5en vanaf morgenochtend...
Dan ben je dus niet de eerste, valt me van je tegen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alsof het in de ochtend komt. Zodra het er is zie ik het wel verschijnen.
[..]
Tweetdeck geeft gewoon een melding.
Irritant alleen dat die gozer zoveel poept..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
RRB als aparte column op tweetdeck. Moet goedkomen
Waarom sluiten AM the Strokes uit dan? Van mij mogen The Strokes thuisblijven, overschatte bandquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Bol_Wan het volgende:
The Strokes zijn nu dus onmogelijk geworden, aannemende dat het AM-bericht klopt?
Zou jammer zijn, want dat album is toch wel heel lekker
Icicle of iemand anders van shogun audio mag best komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Beter wat elektronische namen morgenBandjes boeien me niet zo..
Radiohead (dan boeit me de rest niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
Welke namen hopen/verwachten jullie? Ik hoop op Arcade Fire, Radiohead, Naked and Famous, MGMT, Elbow, Justice, Arctic Monkeys en nog veeeel meer
is aphex twin live niet bloedsaai?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Radiohead (dan boeit me de rest niet meer), Aphex Twin, Justice, Chemical Brothers, Simian Mobile Disco, Shackleton, Four Tet, Scuba, Burial, James Blake, Digital Mystikz
Maar eigenlijk gewoon veel namen, zodat ik een beetje kan downloaden en luisteren wat vet is
Chemical Brothers zou ook tof zijn, maar die ga ik zelf al zien op Werchterquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik hoop op wat nachtwerk namen. Dat The Gaslamp Killer officieel bevstigd word en op The Chemical Brothers of Justice, allebei zou nog beter zijn. OFWGKTA zou ik verassend vinden maar wel heel tof. Mijn ultieme droom zou Beastie Boys of ATCQ zijn.
Goede smaakquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Radiohead (dan boeit me de rest niet meer), Aphex Twin, Justice, Chemical Brothers, Simian Mobile Disco, Shackleton, Four Tet, Scuba, Burial, James Blake, Digital Mystikz
Maar eigenlijk gewoon veel namen, zodat ik een beetje kan downloaden en luisteren wat vet is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat is er mis met die drie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
MGMT en Elbow mogen wegblijven. Arcade Fire ook trouwens.
Odd Future Wolf Gang Kill Them Allquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chemical Brothers zou ook tof zijn, maar die ga ik zelf al zien op WerchterEn ik ben niet zo goed met afkortingen van bands dus ik heb geen idee wat OFWGKTA en ATCQ zijn
Beastie Boys zou ook machtig vet zijn ja! Maar heb gehoord dat die live echt zuigen
Dit en Crystal Fighters, the crookes, james blake (toch wel mooi) , boyz noize en cage the elephantquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
Welke namen hopen/verwachten jullie? Ik hoop op Arcade Fire, Radiohead, Naked and Famous, MGMT, Elbow, Justice, Arctic Monkeys en nog veeeel meer
Ah ken het allebei niet, alleen de tweede van naamquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Odd Future Wolf Gang Kill Them Allen A Tribe Called Quest. Allebei hiphop
OFWGKTA is nu echt hype in Amerika en zou het volgens mij echt goed doen op lowlands en ze staan op Reading dus, ATCQ is zo ongeveer mijn favoriete groep en wil ik heel graag live zien maar die kans is echt heel heel klein.
Crystal Fighters zou ook gaaf zijn! James Blake vind ik echt helemaal niks, behalve dat bekende nummer, de rest van zijn cd is heel anders. Cage the Elephant heb ik al vaker zien langskomen, dat moet ik ook eens gaan checken. Neon Trees is ook tof!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit en Crystal Fighters, the crookes, james blake (toch wel mooi) , boyz noize en cage the elephant
ATCQ zou je wel moeten kunnen waarderen denk ik OFWGKTA niet zo snel denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ken het allebei niet, alleen de tweede van naamIk ga het eens checken
Ben benieuwdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
ATCQ zou je wel moeten kunnen waarderen denk ik OFWGKTA niet zo snel denk ik
Whut, whut, whuuutquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..] Beastie Boys zou ook machtig vet zijn ja! Maar heb gehoord dat die live echt zuigen
Heb ik ook maar van horen zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Whut, whut, whuuut?
"And when I'm Holland I eat the pannenkoeken!"
Als Beastie Boys komen koop ik een Lowlands-ticket. Geen kans vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |