Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat gaat Nijner niet leuk vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In het kader van mijn naderende lange weekend laat ik dit maar even hier...
Ik wil best met je shoppen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Perfecto! Ik moet nog een sollicitatie-overhemd ergens gaan halen en als man heb ik natuurlijk vrouwelijk advies nodig.
Waarschijnlijk Enschede of Hengelo. Enschede zal het gewoon winkel in en uit zijn, anders suitsupply in Hengelo. Maar ik heb een OV, dus alles tot Utrecht is acceptabel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best met je shoppen hoorwaar?
Kom je naar Zwolle?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Enschede of Hengelo. Enschede zal het gewoon winkel in en uit zijn, anders suitsupply in Hengelo. Maar ik heb een OV, dus alles tot Utrecht is acceptabel.
Ik ben niet zo technisch. Ik ben schijnbaar in staat om een tekst met [quote] te beginnen en met [/spoiler] te laten eindigen, zoals rocknijntje net fijntjes benadrukte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Werk je ook de Wiki en OP even bij, W_W? Die lopen 11 topics achter namelijk!
Dat is uiteraard een optie, als ze daar mooie overhemden hebben.quote:
met koffiequote:
quote:
lijkt me nogal brandenquote:
Nee, ik houd niet van koffiequote:
Door zulke uitspraken ben ik van Belgen gaan houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul veul tetten. Grote tetten, kleine tetten, tetten tetten tetten.
Haha dat kutlied weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat gaat Nijner niet leuk vinden
Tettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twee zijn genoeg op zich, ik zou wel raar staan kijken als er een vrouw opeens met vier aan komt zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen dat ook hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door zulke uitspraken ben ik van Belgen gaan houden.
En het is zo fun fun fun.quote:
Het is een filmpje waar die reeks van uitspraken vandaan komen.quote:
Wat voor zwaar autistisch lied is dat nou weer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat gaat Nijner niet leuk vinden
In drie dagen het liedje met de meeste dislikes op youtube, uitstekend trollvoer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor zwaar autistisch lied is dat nou weer?
Wat 'de jeugd van tegenwoordig' mooi moet vinden ofzo...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor zwaar autistisch lied is dat nou weer?
Oeh, dan ben ik een volwassenequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat 'de jeugd van tegenwoordig' mooi moet vinden ofzo...
Dan ben ik nooit jong geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik een volwassene
Oh. Ik negeer het voor de rest hoor ik net.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In drie dagen het liedje met de meeste dislikes op youtube, uitstekend trollvoer.
Nee joh! Dat meisje heeft 2000 euro betaalt om die clip en nummer te laten maken bij één of andere studio. Toen kwam 4chan het tegen en werd het groots en nu zijn de ouders van dat meisje aan het huilen omdat de 'internet hate machine' eroverheen is gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat 'de jeugd van tegenwoordig' mooi moet vinden ofzo...
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu moeten jullie me aanspreken met MENEER TFM
tiramisuquote:
Stelletje meelopersquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In drie dagen het liedje met de meeste dislikes op youtube, uitstekend trollvoer.
Lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Dat meisje heeft 2000 euro betaalt om die clip en nummer te laten maken bij één of andere studio. Toen kwam 4chan het tegen en werd het groots en nu zijn de ouders van dat meisje aan het huilen omdat de 'internet hate machine' eroverheen is gegaan.
Ik betwijfel of zelfs de jeugd van tegenwoordig dit waarderen.
Uiteraard. Waar de menigte te vinden is ook de drama te vinden.quote:
Het moet toch niet gekker worden... mijnheer zeggen tegen een snotneus van 14quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
HAHAHAquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Natuurlijk hebben we datquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een optie, als ze daar mooie overhemden hebben.
Pas als je een kekke blazer draagt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
I like it when you talk dirtyquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden... mijnheer zeggen tegen een snotneus van 14.
quote:
Hé, jong gespuis, heb eerbied voor mijn grijze haren!quote:
Dan ben ik present!quote:
Whahahahaquote:
Als je de baard in de keel hebt praten we er wel eens over. En liever niet andermans baard btw.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hé, jong gespuis, heb eerbied voor mijn grijze haren!
Deksels addergebroed
Drommels drommels en nogeens drommelsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Hé, jong gespuis, heb eerbied voor mijn grijze haren!
Deksels addergebroed
daar kan je echt zo ongelooflijk gek van worden, al de familieleden die via de telefoon m'n stem horen, en dan altijd nog even erbij moeten zeggen hoe laag hij wel niet is gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de baard in de keel hebt praten we er wel eens over. En liever niet andermans baard btw.
Dat schijnt jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whahahaha
Is ze echt 13?
*RN voelt zich 7
"Ja, en ik ejaculeer ook al!".quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kan je echt zo ongelooflijk gek van worden, al de familieleden die via de telefoon m'n stem horen, en dan altijd nog even erbij moeten zeggen hoe laag hij wel niet is geworden
Cowellquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt jaEn Simon Cowell wil d'r ontmoeten omdat ze zoveel talent heeft
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ja, en ik ejaculeer ook al!".
Einde telefoongesprek.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ja, en ik ejaculeer ook al!".
Einde telefoongesprek.
Word jij al een grote jongetje? Koetjiekoetjieee kjoeeee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kan je echt zo ongelooflijk gek van worden, al de familieleden die via de telefoon m'n stem horen, en dan altijd nog even erbij moeten zeggen hoe laag hij wel niet is geworden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cowellik dacht altijd dat ie Cowbell heette
zeg maar gewoon goldfinger de volgende keerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg alleen meneer in de slaapkamer, overigens ook buiten de slaapkamer, maar dan snapt niemand me.
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Word jij al een grote jongetje? Koetjiekoetjieee kjoeeee.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pas als je een kekke blazer draagt.
staat er nou echt KingSlet op z'n jasje?quote:
Kingsley denk ik. Maar jij mag er KingSLet in zien hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat er nou echt KingSlet op z'n jasje?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat er nou echt KingSlet op z'n jasje?
Hij wel ja. Is je Duplo-auto al af?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
toch, Koning der Sletten of niet, hij blijft een baas
Tssss doordenkersquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kingsley denk ik. Maar jij mag er KingSLet in zien hoor
Touchéquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wel ja. Is je Duplo-auto al af?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wel ja. Is je Duplo-auto al af?
Jong, je moet er wat opbouwen, dat is alleen de basis. Moet jou ook nog alles leren he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bijzonder gecompliceerd bouwwerk, moet ik zeggen.
Nu de Eiffeltoren van Lego, net als Timmy Turnaahquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jong, je moet er wat opbouwen, dat is alleen de basis. Moet jou ook nog alles leren he.
Dat is het chassis ja. En de wielen. En de trekhaak. Nu de rest nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sukkel, weet je niet dat duplo en lego niet samengaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eiffeltoren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu de Eiffeltoren van Lego, net als Timmy Turnaah
Wat is dat nou weer voor een rangeertractor?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm zo wel baas eigenlijk
En dat wil nog chicas gaan scoren, dat gaat niets worden. gaat ie aan de enkels voelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rangeertractor?Trekhaak aan de voorkant? MOet jou ook alles leren he
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat wil nog chicas gaan scoren, dat gaat niets worden. gaat ie aan de enkels voelen
Ergens anders waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat wil nog chicas gaan scoren, dat gaat niets worden. gaat ie aan de enkels voelen
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!quote:
Moment, ik moet bij zo'n fantasierijke koter een luier gaan verschonen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben gewoon te volwassen voor jullie, mijn gedachtengang is al zodoende afgestompt dat ik geen fantasie meer heb.
Jullie, kinderen, daarin tegen, hebben nog een fantasie volle geest, die er nog heel veel prachtige ideeën bij verzinnen
En zonder vervoermiddel kom je nooit "ergens anders"quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!
Daarentegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben gewoon te volwassen voor jullie, mijn gedachtengang is al zodoende afgestompt dat ik geen fantasie meer heb.
Jullie, kinderen, daarin tegen, hebben nog een fantasie volle geest, die er nog heel veel prachtige ideeën bij verzinnen
Succes, zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moment, ik moet bij zo'n fantasierijke koter een luier gaan verschonen.
In een A6?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
Voor de verandering word ik eens gereden
Maar dat heeft niets te maken met waar die chicas hem gaan schoppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!
Griekse yoghurt met honing en nootjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Aardbeien roomijs als toetje. Uitstekende keuze.
dat zeg ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarentegen
En heerlijk toch, fantasieIk ga nooit helemaal volwassen worden
Luxe hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
Ehm nee, en als je dat wilt zeggen, type dat danquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat zeg ik
oeh, daar praat ik me toch wel even behendig, en zeer volwassen uit hè?
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooftquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
Hm.. Geen zin in koken.
Frietjes it is![]()
Koen
Naast? Schuin voor denkquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooft
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee, en als je dat wilt zeggen, type dat dan![]()
![]()
Sommige mannen kunnen multitaskenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooft
En toen kwam RNquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mij
Ajacied.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mij
Ik zit zelfs op de achterbank.:Pquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij zei dat 'ie 18 was, terwijl hij 12 isquote:
IK!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voelt zich helemaal 'KSC-baas' terwijl ie hier 2x per maand post ofzoquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK!
En je bent lief, dat is voldoende![]()
En hij de eerste paar keren werd verzocht weg te gaan of normaal te doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voelt zich helemaal 'KSC-baas' terwijl ie hier 2x per maand post ofzo
Ik hoef tenminste eens niet te rijden, rij al genoegquote:
Je hebt mailquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK!
En je bent lief, dat is voldoende![]()
Doet me denken aan die reclame: 'De belangrijkste mensen zitten achterin'quote:
Ik voed je graag op hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zie je?
Ik faal al mijn hele leven met die regel, ik ken 'm wel, maar ik typ en zeg het gewoon automatisch verkeerd
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voed je graag op hoorKom maar een weekje of wat bij mij logeren, je ouders krijgen een heel andere zoon terug
Owh ja, je ging op stap met je collega'squote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste eens niet te rijden, rij al genoeg
Zometeen naar de 'ice bar' in Amsterdam. Nooit van gehoord
Gaaf! Die icebar wilde ik ook wel heen, laat je even weten hoe het was?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste eens niet te rijden, rij al genoeg
Zometeen naar de 'ice bar' in Amsterdam. Nooit van gehoord
Wat een gek, iedereen weet toch dat ik dat ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voelt zich helemaal 'KSC-baas' terwijl ie hier 2x per maand post ofzo
Wanneer kom je hier heen met je koffertje?quote:
Dat spreekt voor zich, opper bazin-koningin-lijdster-juffrouw-mevrouw-keizerin der Koffieslurpendenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een gek, iedereen weet toch dat ik dat ben.
Ik ga waarschijnlijk reacties op de hals halen maar dan ranzige Guiness bier smaakt toch al gewoon naar koffie!!quote:
Dat wordt neuken!quote:
Daar moet ik je toch even corrigeren, jongeman. Dieper dan het kleuterniveau van die ajaxtroll kan niemand zinken, zelfs jij nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee man, zelfs jij kunt niet zo irritant zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al getrouwd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, opper bazin-koningin-lijdster-juffrouw-mevrouw-keizerin der Koffieslurpenden
op 1 aprilquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier heen met je koffertje?
Die ajacied is echt een mongool, irriteerde me dood aan die flapdrol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haiquote:
Nee, dat doe ik met iemand andersquote:
Hoger niveau dan IK!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
(O.o)quote:
Ja, hij zit in een andere reeks waar ik ook post.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ajacied is echt een mongool, irriteerde me dood aan die flapdrol.
Nee, ze negeerde het omdat ze mij niet wou kwetsen, schat dat ze d'r loopt te wezen te zijnquote:
Aan wie irriteer jij je niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te laatquote:
Niet! Ik vind dat je mooi en lief bentquote:
Aan jou, bij vlagenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan wie irriteer jij je niet?![]()
Oh uhm okequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet! Ik vind dat je mooi en lief bent
Na het begin was het wel ok... nu is het niet echt een toevoegingquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vond 'm niet heel irritant, moet ik zeggen.
Maar hij had zo z'n momenten...
De liefde!quote:
WEl goed, weer goed dagje gehad. Lekker gewerkt enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het bosje?
[..]
Nee, dat doe ik met iemand anders![]()
Wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja, irritant is dat, dan moet ik er weer af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan mij nooit he? Behalve dan als ik je wakker maak omdat ik alweer zin heb.
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel meequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ajaciedquote:
Tsja, sorry.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, irritant is dat, dan moet ik er weer af.
Die strontharses in mijn vijandenlijst. Ga maar even kijken met je blauwe kleurtjequote:
Niet haten op ONZ, ik sla je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ajacied
Hij postte hier een tijdje mee, nu is hij dagelijks actief in Onzin Radio SlowChat Postopkrik Topiques
Oh ja, Behalve behalve dan weer als ik zelf ook zin hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan mij nooit he? Behalve dan als ik je wakker maak omdat ik alweer zin heb.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel mee.
Vijandenlijst??quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die strontharses in mijn vijandenlijst. Ga maar even kijken met je blauwe kleurtje
Vroegah was ik een PUB'er. Nu ben ik een ONZ'erquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Voor KSC was ik een 'eckte' ONZ'er hoor
Is er zo'n lijst dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die strontharses in mijn vijandenlijst. Ga maar even kijken met je blauwe kleurtje
Ik heb niet veel posts in PUBquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroegah was ik een PUB'er. Nu ben ik een ONZ'er
En straks net als ik OUD!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroegah was ik een PUB'er. Nu ben ik een ONZ'er
Word je pappie pheno?quote:
Ik weet nog wel een keer postte hij hier een sudoku die ik binnen 5 minuten af had en hij begreep er niks van, vroeg iedere keer aan mij of ik een cijfer kon prijsgeven.. :quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel mee.
Ik 1 volgens mijquote:
Was jij mod?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik 1 volgens mij![]()
Maar dat kwam omdat ik toen mod was en ik PUB-mod messenga die ook VBL deed even geholpen had met een prijsvraag.
Mooi man. Als je een abo hebt, kun je ook mensen die je wilt doodnegeren in je vijandenlijst gooienquote:
Jaa nu is het gewoon een kleurencodequote:
Ja in 2006 ben ik eerst mod geweest van het WK-forum. Daarna ben ik door het wegvallen van een paar mods door de grote mod-staking op VBL ingestapt. Maar dat was gewoon even te zwaar voor me, Dus hield het na een maand of 4 al voor gezien.quote:
daar zit ik al aanquote:
Ahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man. Als je een abo hebt, kun je ook mensen die je wilt doodnegeren in je vijandenlijst gooien
Dat kun je beter andersom doen.quote:
lip op je bijt??quote:
Op je lip laten bijten tijdens het fucken. Zachtjes dan he!quote:
Bijt! Ik fuck op mijn lip?quote:
Oh, goed punt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je lip laten bijten tijdens het fucken. Zachtjes dan he!
Nee man, zelf kleine bijtjes uitdelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, zelf kleine bijtjes uitdelen![]()
Hey PGRquote:
Haiquote:
Hai trevquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed
Hey Marijke![]()
[..]
Hey PGR
Niet werken vandaag?
Over welke lip heb je het nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed
Hey Marijke![]()
[..]
Hey PGR
Niet werken vandaag?
Die horloges!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.
Ben ik naar huis gestuurt omdat ze niks hadden.
Hadden ze grvdomme toch wel ff kunnen bellen.
Ook voor niks zo vroeg gegeten en gestrest om op tijd te komen![]()
Dat is wel klotequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Mwahquote:
Helleuquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
Tevens goedenavond allemaal...
Ik ga zo maar even mijn haartjes kleuren
Hey Mquote:
Hey LLquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee wss niet, die 10 min. dat ik daar was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Belachelijk... Krijg je wel betaald? Dit is niet netjes....
[..]
MwahMet jou?
[..]
Helleu
Welke kleur??quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ben gesloopt, volgende week actie en er nu al mee bezig, dus heel druk op het werkquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahMet jou?
[..]
Helleu
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet ik eigenlijk ook doen, maar heb geen zin
![]()
Je wil dat echt weten?quote:
Leuk genoeg?quote:
Actie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben gesloopt, volgende week actie en er nu al mee bezig, dus heel druk op het werkmaar verder alles goed
Als je een 0 uren contract hebt, moeten ze je officieel 3 uur betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee wss niet, die 10 min. dat ik daar was.
Vind ik ook niet echt netjes om te vragen eerlijk gezegd.
Wat voor actie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben gesloopt, volgende week actie en er nu al mee bezig, dus heel druk op het werkmaar verder alles goed
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar goed... je moet wat
[..]
Je wil dat echt weten?
Op de verpakking staat: donker mahonie koperblond
Ik moet vrijdag 4 uur werken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je een 0 uren contract hebt, moeten ze je officieel 3 uur betalen
Dank.quote:
Hopen dat ze dan wel wat hebbenquote:
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor actie?
[..]Ik snap
En wat een rare omschrijving![]()
Hoiquote:
Hey Marijkequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahMet jou?
[..]
Helleu
Treviequote:
Een klant van ons die volgende week de prei in de aanbieding doet dus daar nu al veel voor aan het makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor actie?
[..]Ik snap
En wat een rare omschrijving![]()
Ah okequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja in 2006 ben ik eerst mod geweest van het WK-forum. Daarna ben ik door het wegvallen van een paar mods door de grote mod-staking op VBL ingestapt. Maar dat was gewoon even te zwaar voor me, Dus hield het na een maand of 4 al voor gezien.
Doe maar een foto zodra het klaar isquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar goed... je moet wat
[..]
Je wil dat echt weten?
Op de verpakking staat: donker mahonie koperblond
quote:
Ik ga even kijken of ik het vanavond ga doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar een foto zodra het klaar is
En niet zo'n beetje ookquote:
Als dat het geval is graag een PM want waarschijnlijk ben ik na half 8 niet meer onlinequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik het vanavond ga doen...
Nog niet gewerkt dus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schijt de zon?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef PeZu het volgende:
halloooooooo de zon schijtn het weer is zoet
Halloquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef PeZu het volgende:
Huh wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
op tv die reportage over de vodafone voicemails
Daarom word je bruin van zonnenquote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
op tv die reportage over de vodafone voicemails
WMZZquote:
Oh bah, een schijtende zonquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef PeZu het volgende:
originelen grapjen hoorquote:
elke voicemail van vodafone bellers die niet beveiligd zijn, zijn af te luisteren.quote:
Waarde hechten aan originaliteitquote:
Het zonnetje schijt, de lucht is blauw, Teletubbies kom maar gauwquote:
quote:Over mij:
Samenstelling:
1. 85 hoog waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm. Fabricagefouten onder voorbehoud. Gefabriceerd in 1981.
Hulpstoffen:
Lief, zelfstandig, eigenwijs, spontaan, trouw, eerlijk, knuffelbeer, respect .
Werking:
Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit bij goed gebruik.
Toepassing:
Dagelijks onbeperkt te gebruiken en daar wanneer nodig
Mogelijke bijwerkingen:
Rare kriebels in de buurt van de maagstreek kan verslavend werken
Verder mag je alles vragen !!
Niets aan de hand, heb er een pincode opzittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
elke voicemail van vodafone bellers die niet beveiligd zijn, zijn af te luisteren.
Net lieteen ze voicemails van ministers enzo horen
Die n moet erachter omdat 3e naamvalquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarde hechten aan originaliteiteen n achter grapje plakken
Ik vind em wel origineel eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg een berichtje van iemand.Niet op FOK!, dus ik mag het posten.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! 1!1!1!!!!!!!!
Maar dan moet je die pincode wel hebben aangepastquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan de hand, heb er een pincode opzitten![]()
Maar mooi achterlijk
wel erg origineelquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! 1!1!1!!!!!!!!
iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan moet je die pincode wel hebben aangepast
Je kent hem/haar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! 1!1!1!!!!!!!!
mensen die dat niet wetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die n moet erachter omdat 3e naamval
3e naamvalquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die n moet erachter omdat 3e naamval
Uiteraard heb ik datquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan moet je die pincode wel hebben aangepast
Ik vind 'm wel leuk eigenlijk (het bericht)quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! 1!1!1!!!!!!!!
Gewoon lekker Duitse Chinees / Chinese Duitser blijven hoorquote:
Die zijn a technische dus niet echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
en dat verwacht je toch wel bij ministers
Ik vind het afschuwelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk eigenlijk (het bericht)
JAquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon lekker Duitse Chinees / Chinese Duitser blijven hoor
mja, klopt ook weer, mensen die bij de gemeente werken ook ...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn a technische dus niet echt
Alleen als het over de datum is. Anders doorslikken!quote:
Dat laatste zal niet helpen neequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk.Maar dat kan ook komen omdat er een foto bij zit van een op het eerste zicht vrouw met een kort pittig kapsel, maar het schijnt toch een man te zijn.
dat had je net niet gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste zal niet helpen nee![]()
![]()
Wokkeltjequote:
En het spettert, dus ook zijn broek en shirt zijn viesquote:
* Marijkezwolle gaat er naast liggen en trappelt lustig in de rondtequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle gaat er naast liggen en trappelt lustig in de rondte
Ruim op!
willen welquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokkeltjeWil je mijn nek en schouders masseren?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |