Ergens anders waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat wil nog chicas gaan scoren, dat gaat niets worden. gaat ie aan de enkels voelen
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!quote:
Moment, ik moet bij zo'n fantasierijke koter een luier gaan verschonen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben gewoon te volwassen voor jullie, mijn gedachtengang is al zodoende afgestompt dat ik geen fantasie meer heb.
Jullie, kinderen, daarin tegen, hebben nog een fantasie volle geest, die er nog heel veel prachtige ideeën bij verzinnen
En zonder vervoermiddel kom je nooit "ergens anders"quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!
Daarentegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben gewoon te volwassen voor jullie, mijn gedachtengang is al zodoende afgestompt dat ik geen fantasie meer heb.
Jullie, kinderen, daarin tegen, hebben nog een fantasie volle geest, die er nog heel veel prachtige ideeën bij verzinnen
Succes, zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moment, ik moet bij zo'n fantasierijke koter een luier gaan verschonen.
In een A6?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
Voor de verandering word ik eens gereden
Maar dat heeft niets te maken met waar die chicas hem gaan schoppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!
Griekse yoghurt met honing en nootjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Aardbeien roomijs als toetje. Uitstekende keuze.
dat zeg ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarentegen
En heerlijk toch, fantasieIk ga nooit helemaal volwassen worden
Luxe hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
Ehm nee, en als je dat wilt zeggen, type dat danquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat zeg ik
oeh, daar praat ik me toch wel even behendig, en zeer volwassen uit hè?
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooftquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
Hm.. Geen zin in koken.
Frietjes it is![]()
Koen
Naast? Schuin voor denkquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooft
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee, en als je dat wilt zeggen, type dat dan![]()
![]()
Sommige mannen kunnen multitaskenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooft
En toen kwam RNquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mij
Ajacied.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mij
Ik zit zelfs op de achterbank.:Pquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij zei dat 'ie 18 was, terwijl hij 12 isquote:
IK!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |