In een A6?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
Voor de verandering word ik eens gereden
Maar dat heeft niets te maken met waar die chicas hem gaan schoppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet eens een correcte duplo-kar maken!
Griekse yoghurt met honing en nootjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Aardbeien roomijs als toetje. Uitstekende keuze.
dat zeg ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarentegen
En heerlijk toch, fantasieIk ga nooit helemaal volwassen worden
Luxe hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
Ehm nee, en als je dat wilt zeggen, type dat danquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat zeg ik
oeh, daar praat ik me toch wel even behendig, en zeer volwassen uit hè?
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooftquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de A6
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
Hm.. Geen zin in koken.
Frietjes it is![]()
Koen
Naast? Schuin voor denkquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooft
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee, en als je dat wilt zeggen, type dat dan![]()
![]()
Sommige mannen kunnen multitaskenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan een beetje ongezellig zitten te FOK!-en terwijl de persoon naast je zich voor jou uitslooft
En toen kwam RNquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mij
Ajacied.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopjeeeee, ik weet dat ik hier de minst volwassen poster ben in de hele geschiedenis van de KSC, zelfs Ajacied heeft een hoger niveau dan mij
Ik zit zelfs op de achterbank.:Pquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij zei dat 'ie 18 was, terwijl hij 12 isquote:
IK!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voelt zich helemaal 'KSC-baas' terwijl ie hier 2x per maand post ofzoquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK!
En je bent lief, dat is voldoende![]()
En hij de eerste paar keren werd verzocht weg te gaan of normaal te doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voelt zich helemaal 'KSC-baas' terwijl ie hier 2x per maand post ofzo
Ik hoef tenminste eens niet te rijden, rij al genoegquote:
Je hebt mailquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK!
En je bent lief, dat is voldoende![]()
Doet me denken aan die reclame: 'De belangrijkste mensen zitten achterin'quote:
Ik voed je graag op hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zie je?
Ik faal al mijn hele leven met die regel, ik ken 'm wel, maar ik typ en zeg het gewoon automatisch verkeerd
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voed je graag op hoorKom maar een weekje of wat bij mij logeren, je ouders krijgen een heel andere zoon terug
Owh ja, je ging op stap met je collega'squote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste eens niet te rijden, rij al genoeg
Zometeen naar de 'ice bar' in Amsterdam. Nooit van gehoord
Gaaf! Die icebar wilde ik ook wel heen, laat je even weten hoe het was?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste eens niet te rijden, rij al genoeg
Zometeen naar de 'ice bar' in Amsterdam. Nooit van gehoord
Wat een gek, iedereen weet toch dat ik dat ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voelt zich helemaal 'KSC-baas' terwijl ie hier 2x per maand post ofzo
Wanneer kom je hier heen met je koffertje?quote:
Dat spreekt voor zich, opper bazin-koningin-lijdster-juffrouw-mevrouw-keizerin der Koffieslurpendenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een gek, iedereen weet toch dat ik dat ben.
Ik ga waarschijnlijk reacties op de hals halen maar dan ranzige Guiness bier smaakt toch al gewoon naar koffie!!quote:
Dat wordt neuken!quote:
Daar moet ik je toch even corrigeren, jongeman. Dieper dan het kleuterniveau van die ajaxtroll kan niemand zinken, zelfs jij nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee man, zelfs jij kunt niet zo irritant zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al getrouwd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, opper bazin-koningin-lijdster-juffrouw-mevrouw-keizerin der Koffieslurpenden
op 1 aprilquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier heen met je koffertje?
Die ajacied is echt een mongool, irriteerde me dood aan die flapdrol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haiquote:
Nee, dat doe ik met iemand andersquote:
Hoger niveau dan IK!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
(O.o)quote:
Ja, hij zit in een andere reeks waar ik ook post.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ajacied is echt een mongool, irriteerde me dood aan die flapdrol.
Nee, ze negeerde het omdat ze mij niet wou kwetsen, schat dat ze d'r loopt te wezen te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |