Wat voor zwaar autistisch lied is dat nou weer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat gaat Nijner niet leuk vinden
In drie dagen het liedje met de meeste dislikes op youtube, uitstekend trollvoer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor zwaar autistisch lied is dat nou weer?
Wat 'de jeugd van tegenwoordig' mooi moet vinden ofzo...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor zwaar autistisch lied is dat nou weer?
Oeh, dan ben ik een volwassenequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat 'de jeugd van tegenwoordig' mooi moet vinden ofzo...
Dan ben ik nooit jong geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik een volwassene
Oh. Ik negeer het voor de rest hoor ik net.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In drie dagen het liedje met de meeste dislikes op youtube, uitstekend trollvoer.
Nee joh! Dat meisje heeft 2000 euro betaalt om die clip en nummer te laten maken bij één of andere studio. Toen kwam 4chan het tegen en werd het groots en nu zijn de ouders van dat meisje aan het huilen omdat de 'internet hate machine' eroverheen is gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat 'de jeugd van tegenwoordig' mooi moet vinden ofzo...
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu moeten jullie me aanspreken met MENEER TFM
tiramisuquote:
Stelletje meelopersquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In drie dagen het liedje met de meeste dislikes op youtube, uitstekend trollvoer.
Lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Dat meisje heeft 2000 euro betaalt om die clip en nummer te laten maken bij één of andere studio. Toen kwam 4chan het tegen en werd het groots en nu zijn de ouders van dat meisje aan het huilen omdat de 'internet hate machine' eroverheen is gegaan.
Ik betwijfel of zelfs de jeugd van tegenwoordig dit waarderen.
Uiteraard. Waar de menigte te vinden is ook de drama te vinden.quote:
Het moet toch niet gekker worden... mijnheer zeggen tegen een snotneus van 14quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
HAHAHAquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Natuurlijk hebben we datquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een optie, als ze daar mooie overhemden hebben.
Pas als je een kekke blazer draagt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
I like it when you talk dirtyquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden... mijnheer zeggen tegen een snotneus van 14.
quote:
Hé, jong gespuis, heb eerbied voor mijn grijze haren!quote:
Dan ben ik present!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |