Ik weet nog wel een keer postte hij hier een sudoku die ik binnen 5 minuten af had en hij begreep er niks van, vroeg iedere keer aan mij of ik een cijfer kon prijsgeven.. :quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel mee.
Ik 1 volgens mijquote:
Was jij mod?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik 1 volgens mij![]()
Maar dat kwam omdat ik toen mod was en ik PUB-mod messenga die ook VBL deed even geholpen had met een prijsvraag.
Mooi man. Als je een abo hebt, kun je ook mensen die je wilt doodnegeren in je vijandenlijst gooienquote:
Jaa nu is het gewoon een kleurencodequote:
Ja in 2006 ben ik eerst mod geweest van het WK-forum. Daarna ben ik door het wegvallen van een paar mods door de grote mod-staking op VBL ingestapt. Maar dat was gewoon even te zwaar voor me, Dus hield het na een maand of 4 al voor gezien.quote:
daar zit ik al aanquote:
Ahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man. Als je een abo hebt, kun je ook mensen die je wilt doodnegeren in je vijandenlijst gooien
Dat kun je beter andersom doen.quote:
lip op je bijt??quote:
Op je lip laten bijten tijdens het fucken. Zachtjes dan he!quote:
Bijt! Ik fuck op mijn lip?quote:
Oh, goed punt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je lip laten bijten tijdens het fucken. Zachtjes dan he!
Nee man, zelf kleine bijtjes uitdelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, zelf kleine bijtjes uitdelen![]()
Hey PGRquote:
Haiquote:
Hai trevquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed
Hey Marijke![]()
[..]
Hey PGR
Niet werken vandaag?
Over welke lip heb je het nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed
Hey Marijke![]()
[..]
Hey PGR
Niet werken vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |