Aan wie irriteer jij je niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ajacied is echt een mongool, irriteerde me dood aan die flapdrol.
Wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ajacied is echt een mongool, irriteerde me dood aan die flapdrol.
Te laatquote:
Niet! Ik vind dat je mooi en lief bentquote:
Aan jou, bij vlagenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan wie irriteer jij je niet?![]()
Oh uhm okequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet! Ik vind dat je mooi en lief bent
Na het begin was het wel ok... nu is het niet echt een toevoegingquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vond 'm niet heel irritant, moet ik zeggen.
Maar hij had zo z'n momenten...
De liefde!quote:
WEl goed, weer goed dagje gehad. Lekker gewerkt enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het bosje?
[..]
Nee, dat doe ik met iemand anders![]()
Wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja, irritant is dat, dan moet ik er weer af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan mij nooit he? Behalve dan als ik je wakker maak omdat ik alweer zin heb.
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel meequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ajaciedquote:
Tsja, sorry.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, irritant is dat, dan moet ik er weer af.
Die strontharses in mijn vijandenlijst. Ga maar even kijken met je blauwe kleurtjequote:
Niet haten op ONZ, ik sla je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ajacied
Hij postte hier een tijdje mee, nu is hij dagelijks actief in Onzin Radio SlowChat Postopkrik Topiques
Oh ja, Behalve behalve dan weer als ik zelf ook zin hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan mij nooit he? Behalve dan als ik je wakker maak omdat ik alweer zin heb.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel mee.
Vijandenlijst??quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die strontharses in mijn vijandenlijst. Ga maar even kijken met je blauwe kleurtje
Vroegah was ik een PUB'er. Nu ben ik een ONZ'erquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Voor KSC was ik een 'eckte' ONZ'er hoor
Is er zo'n lijst dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die strontharses in mijn vijandenlijst. Ga maar even kijken met je blauwe kleurtje
Ik heb niet veel posts in PUBquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroegah was ik een PUB'er. Nu ben ik een ONZ'er
En straks net als ik OUD!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroegah was ik een PUB'er. Nu ben ik een ONZ'er
Word je pappie pheno?quote:
Ik weet nog wel een keer postte hij hier een sudoku die ik binnen 5 minuten af had en hij begreep er niks van, vroeg iedere keer aan mij of ik een cijfer kon prijsgeven.. :quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn momenten waarop hij niet irritant is, ja. Als hij niet meepost valt hij wel mee.
Ik 1 volgens mijquote:
Was jij mod?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik 1 volgens mij![]()
Maar dat kwam omdat ik toen mod was en ik PUB-mod messenga die ook VBL deed even geholpen had met een prijsvraag.
Mooi man. Als je een abo hebt, kun je ook mensen die je wilt doodnegeren in je vijandenlijst gooienquote:
Jaa nu is het gewoon een kleurencodequote:
Ja in 2006 ben ik eerst mod geweest van het WK-forum. Daarna ben ik door het wegvallen van een paar mods door de grote mod-staking op VBL ingestapt. Maar dat was gewoon even te zwaar voor me, Dus hield het na een maand of 4 al voor gezien.quote:
daar zit ik al aanquote:
Ahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man. Als je een abo hebt, kun je ook mensen die je wilt doodnegeren in je vijandenlijst gooien
Dat kun je beter andersom doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |