Dat is waar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog geen 30 graden of zo natuurlijk he
Ik zeg: DOEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
Zit mijn moeder aan de telefoon te vertellen. "Ik word wel heel boos als ik nu al oma word, ze is pas 18!"
Hoe leuk zou het zijn als ik nu op der af stap en zeg "Mam, ik moet je iets vertellen"
Heel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek
[ afbeelding ]
Een (shoarmaschotel) kapsalon of een patat(je) kapsalon bestaat uit friet bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Vaak wordt kapsalon geserveerd met knoflooksaus en sambal. Een kapsalon wordt soms ook klaargemaakt met kebab, gyros of falafel in plaats van shoarma.
Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
Huil maar even uit op de schouder van NBT...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie zijn de beste?
en waarin?trouwens
Helemaal waus gek. Te lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek
[ afbeelding ]
Een (shoarmaschotel) kapsalon of een patat(je) kapsalon bestaat uit friet bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Vaak wordt kapsalon geserveerd met knoflooksaus en sambal. Een kapsalon wordt soms ook klaargemaakt met kebab, gyros of falafel in plaats van shoarma.
Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
Ik begrijp het. Spannend hoor, een getrouwde man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huil maar even uit op de schouder van NBT...
wil je de mijne ook wel aanbieden, maar mn schouders zijn getrouwd en dan schijnt dat niet te kunnen![]()
daarom is de soep op... en ben ik weer aan de koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
Jezus, ik kan niet even Cup-a-soup halen of we zijn weer een topic verder.
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek
[ afbeelding ]
En bezet !quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huil maar even uit op de schouder van NBT...
wil je de mijne ook wel aanbieden, maar mn schouders zijn getrouwd en dan schijnt dat niet te kunnen![]()
Hoi (waarom knik je ja??)quote:
Ja, we zijn schaars... tegenwoordigquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Spannend hoor, een getrouwde man.
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.quote:
Heb nog een schouder hoor... en die is ook getrouwdquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En bezet !
* PriemGirl ligt nog steeds tegen eends schouder
Ja, ik ook. Maar dat is hier niet in de buurt. Dus ga ik maar naar de pizzeriaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heb ik trek in Shoarmaaaaaaaaaaa
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Solique het volgende:
Goh dat nieuwe volk heeft de snelheid er wel in laten hakken, is niet meer bij te houden op werk.![]()
Ik ben verder met werk en dan op weg naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |