Whahahahaquote:
Als je de baard in de keel hebt praten we er wel eens over. En liever niet andermans baard btw.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hé, jong gespuis, heb eerbied voor mijn grijze haren!
Deksels addergebroed
Drommels drommels en nogeens drommelsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Hé, jong gespuis, heb eerbied voor mijn grijze haren!
Deksels addergebroed
daar kan je echt zo ongelooflijk gek van worden, al de familieleden die via de telefoon m'n stem horen, en dan altijd nog even erbij moeten zeggen hoe laag hij wel niet is gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de baard in de keel hebt praten we er wel eens over. En liever niet andermans baard btw.
Dat schijnt jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whahahaha
Is ze echt 13?
*RN voelt zich 7
"Ja, en ik ejaculeer ook al!".quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kan je echt zo ongelooflijk gek van worden, al de familieleden die via de telefoon m'n stem horen, en dan altijd nog even erbij moeten zeggen hoe laag hij wel niet is geworden
Cowellquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt jaEn Simon Cowell wil d'r ontmoeten omdat ze zoveel talent heeft
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ja, en ik ejaculeer ook al!".
Einde telefoongesprek.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ja, en ik ejaculeer ook al!".
Einde telefoongesprek.
Word jij al een grote jongetje? Koetjiekoetjieee kjoeeee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kan je echt zo ongelooflijk gek van worden, al de familieleden die via de telefoon m'n stem horen, en dan altijd nog even erbij moeten zeggen hoe laag hij wel niet is geworden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cowellik dacht altijd dat ie Cowbell heette
zeg maar gewoon goldfinger de volgende keerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg alleen meneer in de slaapkamer, overigens ook buiten de slaapkamer, maar dan snapt niemand me.
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Word jij al een grote jongetje? Koetjiekoetjieee kjoeeee.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pas als je een kekke blazer draagt.
staat er nou echt KingSlet op z'n jasje?quote:
Kingsley denk ik. Maar jij mag er KingSLet in zien hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat er nou echt KingSlet op z'n jasje?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat er nou echt KingSlet op z'n jasje?
Hij wel ja. Is je Duplo-auto al af?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
toch, Koning der Sletten of niet, hij blijft een baas
Tssss doordenkersquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kingsley denk ik. Maar jij mag er KingSLet in zien hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |