welquote:
goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
I will tryquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatie
Morgen weer terug naar Toek?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
goed
eindelijk iemand die het begreep leek het wel
Dat klinkt HEEL goed zelfsquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
goed
eindelijk iemand die het begreep leek het wel
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
vraari
Ik heb je kaartjes nog niet op de post kunnen doen
oh jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
En het is de auto van de instructeur he?
Hmm eens even zien 41 lessen, plus examen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja
de mijne heeft een nieuwe auto kunnen kopen van het geld dat ie aan mij verdient heeft
Eerst nog naar het ziekenhuis en dan eindelijk weer naar huis jaquote:
zoals mijn opa altijd zei: prijs de dag niet voor het avond isquote:
glukkigquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Morgen of vrijdag is ook goed hoor
ik zeg nu maar even niets meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm eens even zien 41 lessen, plus examen...ik kom ook wel aardig in de buurt
Ik heb er ongeveer 45 gehad met 2x examen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trein zequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens naar huis... als ik in de trein zit, zijn jullie vast wel weer twee topics verder.
41? Volgens mij is dat heel netjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb niet zooooveel lessen gehad, maar ben wel vier keer gezaktquote:
Ah joh, collega van m'n moeder 16x gezaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb niet zooooveel lessen gehad, maar ben wel vier keer gezakt
Belgen & autorijdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
20 lessen... 3 maand voorlopig rijbewijs waar ik alleen mocht rijden.. 2x examen moeten doen.
Maar in België wordt het sowieso heel anders geregeld
ik heb alles bij elkaar 62 lessen gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, 1e werkdagquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
Nog 10 minuutjes, dan naar huis, eten & werken.
dat had ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
mja ware het niet zo is dat ik allang al kon auto rijden, maar dat het ff duurde vanwege angst voor de snelwegquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
41? Volgens mij is dat heel netjes
ik ben eerder al 3 keer gezakt hoor (maar dat was 9 jaar terug)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Ze rijden hunne wagen in de frittenquote:
Met Belgische mayoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze rijden hunne wagen in de fritten
wtf?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah joh, collega van m'n moeder 16x gezakt
ach, in die 6 jaar dat ik mijn rijbewijs inmiddels heb, heb ik alleen een keer tegen een paaltje aangezeten en mensen rijden graag met me mee.quote:
Nee, dan moet je voor de gein eens de Franse grens overstekenquote:
quote:
Ah okee!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ware het niet zo is dat ik allang al kon auto rijden, maar dat het ff duurde vanwege angst voor de snelweg
[..]
ik ben eerder al 3 keer gezakt hoor (maar dat was 9 jaar terug)
Ik heb het ook in etappes gedaan 2x gezakt toen ik 18 was (en mama betaalde)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ware het niet zo is dat ik allang al kon auto rijden, maar dat het ff duurde vanwege angst voor de snelweg
[..]
ik ben eerder al 3 keer gezakt hoor (maar dat was 9 jaar terug)
No way.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan moet je voor de gein eens de Franse grens oversteken
Ja k ook, maar da's logischquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
No way.
Ik pak veel liever de trein naar Frankrijk
toen 3 keer gezakt en toen theorie verlopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah okee!
Ik vroeg me al af waarom je nu pas aan je rijbewijs begon
Heerlijkquote:
Doe mij maar slagroomquote:
dan was ik al lang gestopt denk ikquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen 3 keer gezakt en toen theorie verlopenen het geld was op...
dus nu nog maar eens een poging wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |