Precies, als zelfs ik het ooit gehaald heb...quote:
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatiequote:
pourquoi?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatie
Ja dan moet ik het ook kunnen halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, als zelfs ik het ooit gehaald heb...
vraariquote:
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het ook kunnen halen
C'est pourquoi het zo estquote:
LL tegen de examinator: 'Zenuwachtig? Nee joh... als Muck het kan kan ik het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Weet je wel hoelang ik erover gedaan heb?
Pizzabol met braadworstquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu ben ik weg. Pleur zowat van mn graatje
Gewoon doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LL tegen de examinator: 'Zenuwachtig? Nee joh... als Muck het kan kan ik het ook'
![]()
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENSquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
onze hond probeert weer is een vlieg te vangen
haha, die gek spoort echt niet
Hoe gingen de onderzoeken??quote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon doen
Wedden dat ie gaat huilen? "Oh neeeee, u bent een bekende van mevrouw B?hier, alstublieft! u bent geslaagd, maar ga alsjeblieft mijn auto uit!"
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS
nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij ben je het ergens mee eens ?
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij ben je het ergens mee eens ?
welquote:
goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
I will tryquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worstemik met amerikaanse mayo is een onmogelijke combinatie
Morgen weer terug naar Toek?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
goed
eindelijk iemand die het begreep leek het wel
Dat klinkt HEEL goed zelfsquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
goed
eindelijk iemand die het begreep leek het wel
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
vraari
Ik heb je kaartjes nog niet op de post kunnen doen
oh jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
En het is de auto van de instructeur he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |