Eensch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als er een meet in het westen is, gaan we een kapsalon halen
Dan wil ik dat gezicht helemaal zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.
Kom maar op mijn schouder.quote:
Nou, dat is ook niet helemaal conform de werkelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.
BWhahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plan die meet maar dan! Dan doe ik gewoon een broodje kebab mee... voor mij geen kapsalonquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als? That is not the right question.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder.![]()
Aan mannen heb je toch niks
Ik laat het doen bij de kapper.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke grap? Bij ons laat je je haar knippen bij de kapsalon hoor!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder.![]()
Aan mannen heb je toch niks
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Ik kom inderdaad liever bij jou.
No problem ! Laat die mannen maar aan mij overquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Achtergebleven gebiedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke grap? Bij ons laat je je haar knippen bij de kapsalon hoor!
*meldt*quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem ! Laat die mannen maar aan mij over![]()
* NBT ploft in de bank en slaat een arm om Yevoul heen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Goh, ik leer veel van jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar verkopen ze scharen, krultangen en meer van die kappersattributen!
Slettebakjequote:
Ik eet ook liever een trukse pizza met donerquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Plan die meet maar dan! Dan doe ik gewoon een broodje kebab mee... voor mij geen kapsalon
Zeg maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als? That is not the right question.
De vraag is Wanneer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot damn that girl's on fire.
ijzerwerk bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu ben ik weg. Pleur zowat van mn graatje
For you.. I can bequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Yevoul het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
For you.. I can be
* PriemGirl fondles the boobies some more
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Bij kapsalon moet je aan kapsalon denken, niet aan zo'n kapperszaakje.
Hij gaat het rijtje afquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij in de aanbieding??
![]()
![]()
![]()
![]()
Of alleen voor PG??![]()
Ik schijn een slettebakje te zijn...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij in de aanbieding??
![]()
![]()
![]()
![]()
Of alleen voor PG??![]()
Dat is hetzelfde dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Bij kapsalon moet je aan kapsalon denken, niet aan zo'n kapperszaakje.
Ach, je bent jong en je wilt wat he??quote:
Tjah als ik 2de... 3de keus wordt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schijn een slettebakje te zijn...
Dus: JA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |