Eensch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als er een meet in het westen is, gaan we een kapsalon halen
Dan wil ik dat gezicht helemaal zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.
Kom maar op mijn schouder.quote:
Nou, dat is ook niet helemaal conform de werkelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gelooft me toch niet, volgens mijn moeder ben ik een maagd, die niet rookt, niet blowt, drugs verafschuwt en bij het uitgaan hooguit 2 wijntjes drinkt.
BWhahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plan die meet maar dan! Dan doe ik gewoon een broodje kebab mee... voor mij geen kapsalonquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als? That is not the right question.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder.![]()
Aan mannen heb je toch niks
Ik laat het doen bij de kapper.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke grap? Bij ons laat je je haar knippen bij de kapsalon hoor!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder.![]()
Aan mannen heb je toch niks
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Ik kom inderdaad liever bij jou.
No problem ! Laat die mannen maar aan mij overquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Achtergebleven gebiedquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke grap? Bij ons laat je je haar knippen bij de kapsalon hoor!
*meldt*quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem ! Laat die mannen maar aan mij over![]()
* NBT ploft in de bank en slaat een arm om Yevoul heen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |