Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb al heel wat mensen geblokkeerd, heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd.Als ik niet reageer stopt die vast wel, inbox is toch nog lang niet vol.
veel dames aanwezig dus daar wordt al snel aan gedacht hequote:
Jep, een flinke ook volgens mij...quote:
Nog gaan reageren op die neukfouten ook heaquote:
o, ik dacht dat je pm box vol zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat mensen geblokkeerd, heerlijkZe even voor loser uitmaken en dan niet meer terug kunnen pmen
![]()
Ik ben geen knappe vrouw, dus eenvet goedkope datequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Knappe vrouwen verwachten dat hun date betaalt
http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-date-betaalt.html
En zo hoort het dus niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, gaan we?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen knappe vrouw, dus eenvet goedkope date
Oh ik dacht dat het inmiddels wel weer klaar wasquote:
Nog beter. Iemand blokkeren en zijn inbox daarna volgooien met push-PM's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat mensen geblokkeerd, heerlijkZe even voor loser uitmaken en dan niet meer terug kunnen pmen
![]()
Nee, lentequote:
Om maar even een Venloos liedje te citeren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Knappe vrouwen kunnen verrekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben nog niet klaar hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het inmiddels wel weer klaar was
O ja, jij bent snel verliefd, dat was waar ook!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel dames aanwezig dus daar wordt al snel aan gedacht he
Nog beter, iemand blokkeren, zijn pushpm mogelijkheid laten afnemen (want ex-mod) zodat hij vervolgens een hele avond z'n inbox mag opschonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog beter. Iemand blokkeren en zijn inbox daarna volgooien met push-PM's.
Ja, is even wat anders dan die onderwerpen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
En dit is best een leuk artikel om even te lezen ter afleiding van de werkdag: http://www.huffingtonpost(...)82&title=Not_Much_To
Ik vind het wel normaal als je iemand mee op een date vraagt dat je het deelt of volledig zelf betaald.quote:
niet snel verliefd, maar vind vrouwen wel snel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, jij bent snel verliefd, dat was waar ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
En dit is best een leuk artikel om even te lezen ter afleiding van de werkdag: http://www.huffingtonpost(...)82&title=Not_Much_To
Hahahaha.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog beter, iemand blokkeren, zijn pushpm mogelijkheid laten afnemen (want ex-mod) zodat hij vervolgens een hele avond z'n inbox mag opschonen![]()
Veel interessanter dan lezen over gierende hormonen, inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is even wat anders dan die onderwerpen hier
Bwehehehehehehe, 2500 PMs hadtie te verwijderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog beter, iemand blokkeren, zijn pushpm mogelijkheid laten afnemen (want ex-mod) zodat hij vervolgens een hele avond z'n inbox mag opschonen![]()
En ik vind het normaal als je de gelegenheid krijgt om zoiets aan te bieden. En dat dat dan gewaardeerd wordt. Niet dat er gewoon vanuit gegaan wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het wel normaal als je iemand mee op een date vraagt dat je het deelt of volledig zelf betaald.
Boeiend, je kan toch ook gewoon die box vol laten staan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwehehehehehehe, 2500 PMs hadtie te verwijderen... Heerlijk om te zien hoe er elke keer 50 verdwenen
...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwehehehehehehe, 2500 PMs hadtie te verwijderen... Heerlijk om te zien hoe er elke keer 50 verdwenen
...
Dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik vind het normaal als je de gelegenheid krijgt om zoiets aan te bieden. En dat dat dan gewaardeerd wordt. Niet dat er gewoon vanuit gegaan wordt.
Klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik vind het normaal als je de gelegenheid krijgt om zoiets aan te bieden. En dat dat dan gewaardeerd wordt. Niet dat er gewoon vanuit gegaan wordt.
Ik zou altijd willen betalen, maar een man die al meteen begint met, "zullen we het delen" vind ik echt zo onaantrekkelijk. 1 keer gebeurd, was de rekening 60 euro ofzo, toen zei die dat, heb ik 50 euro neergegooid en ben ik weggegaan. Was sowieso al geen toffe date.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het wel normaal als je iemand mee op een date vraagt dat je het deelt of volledig zelf betaald.
Nog niet?quote:
Ja, maar dan kon hij niks ontvangen... En het was iemand die nogal veel PMt, zegmaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, je kan toch ook gewoon die box vol laten staan?
Sterkte dan maarquote:
Faalquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou altijd willen betalen, maar een man die al meteen begint met, "zullen we het delen" vind ik echt zo onaantrekkelijk. 1 keer gebeurd, was de rekening 60 euro ofzo, toen zei die dat, heb ik 50 euro neergegooid en ben ik weggegaan. Was sowieso al geen toffe date.
Graag gedaan!quote:
Ja, het is maar net hoe erg je dat zelf vindt iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dan kon hij niks ontvangen... En het was iemand die nogal veel PMt, zegmaar...
Oh nu wil je ineens wel 2e keus zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zoekt troost op MaleDucks schouderNetjes gewacht op nieuw topic, toch?
Enkel voor troostquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens wel 2e keus zijn?
Neeeeeeeeee niet jij!quote:
Ik ben hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Heb mijn neukpartner hier nog niet gevonden
Heel netjes, alleen de tt helpt nog steeds nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zoekt troost op MaleDucks schouderNetjes gewacht op nieuw topic, toch?
Ja hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heel netjes, alleen de tt helpt nog steeds niet
Ik had een keer dat een date mij mee uitvroeg. En zijn maaltijd tot op de cent nauwkeurig(hij had zelfs een rekenmachine bij zich) uittelde en dat neerlegde op de tafel. Fooi mocht ik geven zei hij want hij was tenslotte zo aardig geweest om mij op te halen van huis. Vond ook nog dat ik om die reden de benzine mocht betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou altijd willen betalen, maar een man die al meteen begint met, "zullen we het delen" vind ik echt zo onaantrekkelijk. 1 keer gebeurd, was de rekening 60 euro ofzo, toen zei die dat, heb ik 50 euro neergegooid en ben ik weggegaan. Was sowieso al geen toffe date.
Daarvoor moet je niet bij mij zijn... getrouwd... maar er zijn er genoeg hier die zich beschikbaar stellen... mannen en vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Sowieso mensen die nadenken over wie er hoeveel betaald of wanneer betaald falen. Okay, ik zou het niet tof vinden als ik altijd degene ben die betaald, maar sommige mensen kunnen zo huilen.quote:
Meldquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Ja, en om en om vind ik niets mis mee als je al wat langer samen bent... Ik wil ook niet dat alles voor me betaald wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nadenken over wie er hoeveel betaald of wanneer betaald falen. Okay, ik zou het niet tof vinden als ik altijd degene ben die betaald, maar sommige mensen kunnen zo huilen.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nadenken over wie er hoeveel betaald of wanneer betaald falen. Okay, ik zou het niet tof vinden als ik altijd degene ben die betaald, maar sommige mensen kunnen zo huilen.
Ik zou gewoon weglopen en met de bus terug gaan. Bekijk het lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een date mij mee uitvroeg. En zijn maaltijd tot op de cent nauwkeurig(hij had zelfs een rekenmachine bij zich) uittelde en dat neerlegde op de tafel. Fooi mocht ik geven zei hij want hij was tenslotte zo aardig geweest om mij op te halen van huis. Vond ook nog dat ik om die reden de benzine mocht betalen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een date mij mee uitvroeg. En zijn maaltijd tot op de cent nauwkeurig(hij had zelfs een rekenmachine bij zich) uittelde en dat neerlegde op de tafel. Fooi mocht ik geven zei hij want hij was tenslotte zo aardig geweest om mij op te halen van huis. Vond ook nog dat ik om die reden de benzine mocht betalen.
Ik heb gehoord dat jij niet echt als een waardevolle aanwinst gezien wordt hierquote:
Goed plan!quote:
waaaaaaaaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weglopen en met de bus terug gaan. Bekijk het lekker.Faalhaas.
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de benzinekosten en de fooi ergens kon steken waar de zon niet schijnt en heb een taxi terug genomen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weglopen en met de bus terug gaan. Bekijk het lekker.Faalhaas.
Ik ben hier ook als er geen sex in de tt staat hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
met Sex in de TT had ik kunnen weten dat NBT en MD hier ook zouden zijn..
Ja en hij was nog best leluk ook.quote:
Over mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
met Sex in de TT had ik kunnen weten dat NBT en MD hier ook zouden zijn..
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de benzinekosten en de fooi ergens kon steken waar de zon niet schijnt en heb een taxi terug genomen.
Dat gaat wel ver jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihihi kan ik mij voorstellen. Ik zie hem nog zo zitten aan tafel zijn euro's tot op de cent nauwkeurig uit aan het tellen. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel is flabbergasted over het verhaal van Panda
Was hij engels???quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihihi kan ik mij voorstellen. Ik zie hem nog zo zitten aan tafel zijn euro's tot op de cent nauwkeurig uit aan het tellen. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte.
Tuurlijk, zou het niet eens accepteren als iemand telkens wil betalen hoor, wil juist zelf altijd betalen, maar er moet gewoon niet teveel over nagedacht worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en om en om vind ik niets mis mee als je al wat langer samen bent... Ik wil ook niet dat alles voor me betaald wordt
ok.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef m113 het volgende:
Via deze link: ...kan het wel, werkt perfekt. Binnen een minuut weet je waar je partner uithangt.
Vooral die laatste zinquote:
Nee een doodgewone gezonde(nou ja gezond) hollandse jongen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was hij engels???
Engelsen doen dat ook altijd op vakantie... Rekenmachine erbij, iedereen apart betalen... En er nog ruzie over zoeken ookOver een fanta en een fles water
Ja precies, datquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou het niet eens accepteren als iemand telkens wil betalen hoor, wil juist zelf altijd betalen, maar er moet gewoon niet teveel over nagedacht worden.
Zelfde als mijn vrienden even niet zoveel geld hebben, nouja, dan betaal ik wel je boodschappen of je kapper of dat shirtje dat je net even leuk vond. Heb nog nooit het gevoel gehad dat daar misbruik van gemaakt werd, komt altijd wel weer goed.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee een doodgewone gezonde(nou ja gezond) hollandse jongen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, datHeerlijk toch
En bij vrienden waarbij het wel misgaat (ja dat is me helaas wel eens overkomen) die zijn dan vrij snel geen vrienden meer... Ik had zo'n vriendin, die kwam altijd bij mij de kasten leegvreten... Dan ben ik er wel een keer klaar mee
Dan zijn er wel andere dingen die je liever wil zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin![]()
Al moet ik bekennen, heb een keer de onaangename verschijning van een potloodventer gehad... en dat is gewoon niet tof
Nou en het is ook gewoon raarquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zijn er wel andere dingen die je liever wil zien
Ja inderdaad, het enige waar ik me wel eens schuldig over voel is als ik teveel met iemand meerook. Ik rook thuis helemaal niet, dus heb nooit sigaretten en vergeet ze voor het uitgaan wel eens te halen en dan rook ik alleen maar met andere mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, datHeerlijk toch
En bij vrienden waarbij het wel misgaat (ja dat is me helaas wel eens overkomen) die zijn dan vrij snel geen vrienden meer... Ik had zo'n vriendin, die kwam altijd bij mij de kasten leegvreten... Dan ben ik er wel een keer klaar mee
Nee maar goed, dat is wat anders dan dat je eenheel parkeerterrein gaat uitkammen of er misschien iemand ergens in een auto zit met zn broek op half zevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin![]()
Al moet ik bekennen, heb een keer de onaangename verschijning van een potloodventer gehad... en dat is gewoon niet tof
Ik doe dat regelmatigquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat is wat anders dan dat je eenheel parkeerterrein gaat uitkammen of er misschien iemand ergens in een auto zit met zn broek op half zeven
rook jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het enige waar ik me wel eens schuldig over voel is als ik teveel met iemand meerook. Ik rook thuis helemaal niet, dus heb nooit sigaretten en vergeet ze voor het uitgaan wel eens te halen en dan rook ik alleen maar met andere mee.
Ja, hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
ik wil wel ruilen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
2de keusquote:
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig heb ik nog nooit een potloodventer gezien ik denk dat ik heel hard zou gaan gillen.
Ja, maar nooit vast gerookt, alleen met uitgaan enzo, zodra ik merk dat ik overdag of als ik alleen ben te sterk de drang krijg om ook een sigaret op te steken, stop ik weer helemaal. Zo gaat het al vanaf mijn 11de.quote:
Bah wat een idiootquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.
quote:
Ja, ook een keer een man die in een auto met open portier achter me aan bleef rijden, en schreeuwen. Ik maar rennen. Dus ik ren een steegje in, kom ik thuis, mijn moeder helemaal boos, mocht ik geen steegje inrennen want daar had het juist helemaal fout kunnen gaan. Daar had ik natuurlijk niet over nagedacht.quote:
Mannen hebben toch piemels?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat hier over stoppen met roken en piemels? Waar is het mannentopic?
KVquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Boobies en bier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Jij hebt beide, tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Zo. Kun je weer even vooruit
heh wat Boobs, Bier? waar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Bij Priemiequote:
Gudverdumme, waarom mogen alleen de mannen boobies en bier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Bier en tietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Volgens mij wel ja?quote:
Hoiquote:
Nee, zit nu op mijn werk. Ziet er zo gek uit als ik opeens aan tieten ga zitten en bier zit te drinkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Stoppen met roken? Nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Nee maar ik kan mij voorstellen dat jij op zo'n moment niet helder nadenkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ook een keer een man die in een auto met open portier achter me aan bleef rijden, en schreeuwen. Ik maar rennen. Dus ik ren een steegje in, kom ik thuis, mijn moeder helemaal boos, mocht ik geen steegje inrennen want daar had het juist helemaal fout kunnen gaan. Daar had ik natuurlijk niet over nagedacht.
pas in het weekend weerquote:
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja?
[..]
Hoi
[..]
Nee, zit nu op mijn werk. Ziet er zo gek uit als ik opeens aan tieten ga zitten en bier zit te drinken
ik was 9 ofzo, dan denk je sowieso niet zo na. Dan denk je alleen maar het goed ingestudeerd "Ga nooit met vreemde mensen mee"quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan mij voorstellen dat jij op zo'n moment niet helder nadenkt.
was dat in blaak ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.
Die heeft dan ook goed werk, ik wil daar ook werken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, anders...
Ik heb om 5 uur weekend!quote:
dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar nooit vast gerookt, alleen met uitgaan enzo, zodra ik merk dat ik overdag of als ik alleen ben te sterk de drang krijg om ook een sigaret op te steken, stop ik weer helemaal. Zo gaat het al vanaf mijn 11de.
Wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, anders...
Zijn dat de jouwequote:
idd dure wijk, huisje 1 milquote:
ja, wrijf het er nog maar een keer inquote:
Goldfinger1963quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Zijn dat de jouwe![]()
En waar is het bier?
Hihihi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik niet achter jou gezocht
Wat doet die dan?quote:
* PriemGirl rubs some boobies agains Myraelaquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gudverdumme, waarom mogen alleen de mannen boobies en bier.
Nou, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihi.Roken is nog wel het minst erge wat ik doe.
Boefjequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is eigenaar van een parenclubquote:
Nouja, valt wel mee hoor, volgens mij was het 5ton ofzo, maar het zijn van die arrogante mensen vooral, die geld erg belangrijk vinden.quote:
Mini'squote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl rubs some boobies agains Myraela![]()
Let op! 't Zijn mini's
Mini's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl rubs some boobies agains Myraela![]()
Let op! 't Zijn mini's
Dat hoor je niet vaakquote:
Maar ik heb veul bier. Dat compenseertquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mini's.Achja, good enough, dat maken mijn tieten wel weer goed.
Niks tegen Mini'squote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mini's.Achja, good enough, dat maken mijn tieten wel weer goed.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik heb veul bier. Dat compenseert
Ik ben ook heel keurig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vind je zo'n keurig meisje
ja ik ga ook maar eens plassen en pauze houden
Dan is het goed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik heb veul bier. Dat compenseert
Ik ga hem niet inkoppenquote:
mja stond er zondag 1 in de krant van 1 mil. Vond niet echt heel bijzonderquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, valt wel mee hoor, volgens mij was het 5ton ofzo, maar het zijn van die arrogante mensen vooral, die geld erg belangrijk vinden.
Dat is waarquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook heel keurig.Maar je moet ook een beetje los kunnen gaan toch.
Jep, daarom vandaag maar eens niet overwerkenquote:
Het zijn ook geen mooie huizen. We hadden daar alleen een supermooie grote badkamer. Badkamer daar was groter dan de woonkamer hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stond er zondag 1 in de krant van 1 mil. Vond niet echt heel bijzonder
Oeh, LEKKER!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. 2 broodjes bapao op. Laten we het lunch nomen
Is dat niet wat weinig om 'lunch' te zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
mja stond bij ons in de buurt een huis te koop, helft goedkoper maar wel mooier en meer ruimte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn ook geen mooie huizen. We hadden daar alleen een supermooie grote badkamer. Badkamer daar was groter dan de woonkamer hier.
ik had 2 broodjes kip kerriequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Och. Welnee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig om 'lunch' te zijn?
Dat is toch hetzelfde als 2 normale broodjes? Dat is toch genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig om 'lunch' te zijn?
Nou zo geweldig vond ik het niet hoorquote:
Hier 2 boterhammen ham/kaas en champignonsoepquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stond bij ons in de buurt een huis te koop, helft goedkoper maar wel mooier en meer ruimte.
[..]
ik had 2 broodjes kip kerrie
Ik vind die altijd kei lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo geweldig vond ik het niet hoorMaar ach, het is makkelijk en het vult
2 tosties en een soepje dus ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier 2 boterhammen ham/kaas en champignonsoep
Ehm, neequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als 2 normale broodjes? Dat is toch genoeg.
Nope, eet altijd ham/kaas gewoon als beleg, dat tosti ijzer hierquote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee...
Stuk of 6 broodjes, soep, iets van de frituur en dan nog iets van sla of fruit...
broodjes bapaoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog niet gegeten, maar ik weet ook nog niet waar ik zin in heb. Ik denk dat ik zo een eitje bak.
Eitjes... hmmm gister nog 1 opquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog niet gegeten, maar ik weet ook nog niet waar ik zin in heb. Ik denk dat ik zo een eitje bak.
* Barreltje kruipt er bij..quote:
Goed bezig en succes met kwijtrakenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
zo.. bankpasjes geblokkeerd en nieuwe aangevraagd
kan ik ze weer kwijt raken!
kan je beter een topic wachten met deze tt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje kruipt er bij..
ben kapot
Ik ben een keer mijn pincode vergeten, van een pasje die ik in mijn broek had laten zitten in de wasmachine. Pasje stond op mijn vaders adres, dus kon ook geen nieuwe pincode opvragen, dus ik met mijn ID-kaart naar de bank, al mijn geld eraf gehaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
zo.. bankpasjes geblokkeerd en nieuwe aangevraagd
kan ik ze weer kwijt raken!
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.quote:
In zn eentje grotendeels verantwoordelijk voor de grote honger in de wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.
Wauw, ik ben jaloers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.
Laatst uit eten ook anderhalve portie Mixed Grill opquote:
je hebt een punt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan je beter een topic wachten met deze tt...
ondertrouw toch?
Ik had dat laatst in een restaurant, echt belachelijk hoe veel dat was. Maar ik kreeg het wel op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatst uit eten ook anderhalve portie Mixed Grill op.
Ach... Voelt 'ie niks vanquote:
quote:
Als het niet gaat, gewoon gaan hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik ben echt keihard aan het twijfelen of ik op kantoor blijf of dat ik naar huis ga
een nieuwe pil er in en kijken hoe het gaat en dan over een uur beslissen of ik blijf dan maar..
die snap ik dan weer nietquote:
idd.. een punt prikt meestal welquote:
mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het niet gaat, gewoon gaan hoor.
hiiihih.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. een punt prikt meestal wel
De punt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hmm. En je kan niet vanuit huis werken? Vaak is dat al een stuk rustiger. Of iemand die het kan overnemen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..
Zeg niks over prikken. Ik moet morgen bloed laten prikkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja, alleen, waarom zou ik er dan niks van voelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ziek is ziek...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..
nueh.. heb nog steeds geen laptop..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. En je kan niet vanuit huis werken? Vaak is dat al een stuk rustiger. Of iemand die het kan overnemen?
Hij is een handje geholpenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaat ie vanzelf weg
ik snapte em ook niet hoor ;0 je zou er juist wat van moetej voelen dat je een putn hebt.. of nouja.. ik misschienquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, alleen, waarom zou ik er dan niks van voelen?sorry, snap het nog steeds niet
[..]
ziek is ziek...
Gewoon verantwoordelijkheden weer doorschuiven
Zo ver ben ik niet met teruglezen, maar als je nu bevestiging zoekt dat 'eten zo veel je op kunt' een faillissement betekent van het restaurant als jij er dineert, dan kan ik dat bevestigenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, gelukkig... misschien een IT-grapjequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik snapte em ook niet hoor ;0 je zou er juist wat van moetej voelen dat je een putn hebt.. of nouja.. ik misschien
shit runs down the hill.. maar ik zit al errug dicht onderaan de heuvel
ik kan altijd wat eerder naar huis gaan.. uurtje of 3/4 ofzo
Gewoon normale melk paaseitjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
hier weer paaseitjes op de afdeling
Zijn weer goede bij
QFTquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon normale melk paaseitjes.
Gevulde vind ik nooit zo.
Deze zijn van belse afkomstquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vulling is idd niet zo... maar van die witte... of hazelnootquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of puur, en dan een glaasje whisky erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vulling is idd niet zo... maar van die witte... of hazelnoot
Goed om te weten, voor het geval er ooit een meet komt waarop ik kanquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
chocolakan schele welke wat of hoe
* wel.o.k is net een ongestelde vrouw als het op chocola aankomt
wie weet zit er ergens een gaatje in... nooit zomaar opgevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Er blijft een hommel hier van buiten af tegen het raam vliegen. Dom beest. Na 1 keer weet je toch wel dat er een raam zit.
Het geef nooit op filmpje van eerder op de dagquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie weet zit er ergens een gaatje in... nooit zomaar opgeven
filmpjes kan ik hier niet zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het geef nooit op filmpje van eerder op de dag
quote:
Hagelslag op een beschuitje vind ik wel lekker, en chocoladekoekjes oid maar een hele reep wegwerkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
lekker![]()
alleen mag ik het niet hebben van de dokter
jaaa, beschuitje hagelslagquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hagelslag op een beschuitje vind ik wel lekker, en chocoladekoekjes oid maar een hele reep wegwerken
Hele chocoladeletter hazelnoot... met hele noten erinquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hagelslag op een beschuitje vind ik wel lekker, en chocoladekoekjes oid maar een hele reep wegwerken
Als ik niet uit kijk, eet ik op 1 dag wel 3 repen chocolaquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ik kan dat niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik niet uit kijk, eet ik op 1 dag wel 3 repen chocola
met sinterklaas, een hele chocoladeletter, 10 minutenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hele chocoladeletter hazelnoot... met hele noten erin
ik eet alleen als ik er zin in heb :dquote:
Dat dan weer niet... maar die gaat wel in een hele werkdag op...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met sinterklaas, een hele chocoladeletter, 10 minuten
ohh dat zou ik nu wel kunnen gebruiken .. een reep chocoladequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is er met dat tijdstip danquote:
quote:
Stuur die stagiair dan even op pad om er 1 te halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat zou ik nu wel kunnen gebruiken .. een reep chocolade
quote:
Dus nu behoor je tot de elite?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leet
Zij welquote:
Nerdy chicksquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was gewoon nerdy![]()
had ik gewoon zin in
He jeetje laat me toch
klopt, dat is ook de Lquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Barreltje het volgende:
ik vind de 7 helemaal niet op een t lijken
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
RockNijntje![]()
-Vaduz-
Pisces29
tong80
Lutte
iBenny
Kally
Chocolate-chick
Marijkezwolle
pgrferrari
nerdinequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik gewoon zin in
He jeetje laat me toch
musarm ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de blaren op mijn tong en een musarm...
voor 2 weken nog even hele roosters omgooien
Je arm wil weg vliegen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de blaren op mijn tong en een musarm...
voor 2 weken nog even hele roosters omgooien
Gewoon doen... maar ik probeer het te snappen... that's allquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik gewoon zin in
He jeetje laat me toch
quote:
waar kan je die ook alweer vinden?quote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maandquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar kan je die ook alweer vinden?
Sorry, je zal er heus wel een keer inkomenquote:
hagelslag vind ik dus niet lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
charmed_angel
Kally
iBenny
JJH
Lutte
RockNijntje
PatriQue89
Bos81
wel.o.k
Marijkezwolle
RockNijntje
Marijkezwolle
Trevland
DaMart
LovelyLady
Whiskers2009
Dr_Flash
PeZu
Toekito
Koen66
Symphonic
wel.o.k
MPG
suikertaartje
Bos81
friemelaar
Muck
TheFamousMan
goldfinger1963
Stuart
Barreltje
littledrummergirl
Pisces29
Yevoul
Barretje80
Crazy-M
Pheno
MaleDuck
summer2bird
charmed_angel
-Vaduz-
Solique
KapiteinGasthof
MissMSX
crv
PriemGirl
Panda72
Ladylike
Woeste_Woerd
Enfermera
Fha
Kentekenplaat
Myraela
Lutte
Joysa
fairytalessuck
tomaat52
iBenny
Loveless85
Yuki
wel.o.k
MaleDuck
LovelyLady
pgrferrari
RockNijntje
Koen66
Marijkezwolle
Toekito
MPG
DaMart
PeZu
suikertaartje
MissMSX
Crazy-M
Symphonic
Trevland
Muck
goldfinger1963
Dr_Flash
Solique
charmed_angel
summer2bird
littledrummergirl
Ronnie_bravo
Panda72
Flappekz
Chanty
Bos81
TheFamousMan
GotC
PriemGirl
Soempie
Joysa
Kentekenplaat
tuintegel
minkuukel
Atreidez
Alicey
WheeleE
Enfermera
Whiskers2009
Ladylike
Pheno
Bengeltje
gehotseflotst
Marvelous
Fha
crv
admiraal_anaal
MissBliss
Marijkezwolle
Trevland
RockNijntje
djkoelkast
Huppelmuts
wel.o.k
sharr
MPG
DaMart
suikertaartje
pgrferrari
PeZu
Toekito
Symphonic
SperzieboonToon
Snuf.
MaleDuck
mc-Piel
Viro
Dr_Flash
Ajacied422
goldfinger1963
Koen66
Ragboer
So_Surreal_Baby
Whiskers2009
Popje-popje
Muck
Stuart
Spouwerranger
Barreltje
friemelaar
Knetterkrankjorum
utopie
Spaghettivreter
Monopoly
Goudvis_
Barretje80
Solique
Bos81
MissMSX
Patje1987
TheFamousMan
dragems
PiRANiA
Zokunen
summer2bird
Pheno
littledrummergirl
NBT
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
NBT
gianni61
wel.o.k
DevilsWhore
Koen66
Huppelmuts
tripack
Marijkezwolle
Barreltje
Crazy-M
pgrferrari
DaMart
LovelyLady
Toekito
RockNijntje
Dr_Flash
MPG
charmed_angel
pl4kkie
Muck
Symphonic
suikertaartje
Ezechielk
PeZu
goldfinger1963
Bos81
PriemGirl
littledrummergirl
Trevland
Panda72
Solique
Pheno
summer2bird
Ladylike
minkuukel
Myraela
MissMSX
lipjes
TheFamousMan
Joysa
mc-Piel
Whiskers2009
Barretje80
boem-dikkie
SpeedyGJ
eNGine10
QuincydeKoster
kanovinnie
Enfermera
Sm0keZ
quote:
ik sta er niet inquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
djkoelkast
Huppelmuts
So_Surreal_Baby
utopie
Tha_Erik
Monopoly
sharr
LovelyLady
smegmanus
Harajuku.
Popje-popje