Ik ga hem niet inkoppenquote:
mja stond er zondag 1 in de krant van 1 mil. Vond niet echt heel bijzonderquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, valt wel mee hoor, volgens mij was het 5ton ofzo, maar het zijn van die arrogante mensen vooral, die geld erg belangrijk vinden.
Dat is waarquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook heel keurig.Maar je moet ook een beetje los kunnen gaan toch.
Jep, daarom vandaag maar eens niet overwerkenquote:
Het zijn ook geen mooie huizen. We hadden daar alleen een supermooie grote badkamer. Badkamer daar was groter dan de woonkamer hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stond er zondag 1 in de krant van 1 mil. Vond niet echt heel bijzonder
Oeh, LEKKER!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. 2 broodjes bapao op. Laten we het lunch nomen
Is dat niet wat weinig om 'lunch' te zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
mja stond bij ons in de buurt een huis te koop, helft goedkoper maar wel mooier en meer ruimte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn ook geen mooie huizen. We hadden daar alleen een supermooie grote badkamer. Badkamer daar was groter dan de woonkamer hier.
ik had 2 broodjes kip kerriequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Och. Welnee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig om 'lunch' te zijn?
Dat is toch hetzelfde als 2 normale broodjes? Dat is toch genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig om 'lunch' te zijn?
Nou zo geweldig vond ik het niet hoorquote:
Hier 2 boterhammen ham/kaas en champignonsoepquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stond bij ons in de buurt een huis te koop, helft goedkoper maar wel mooier en meer ruimte.
[..]
ik had 2 broodjes kip kerrie
Ik vind die altijd kei lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo geweldig vond ik het niet hoorMaar ach, het is makkelijk en het vult
2 tosties en een soepje dus ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier 2 boterhammen ham/kaas en champignonsoep
Ehm, neequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als 2 normale broodjes? Dat is toch genoeg.
Nope, eet altijd ham/kaas gewoon als beleg, dat tosti ijzer hierquote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee...
Stuk of 6 broodjes, soep, iets van de frituur en dan nog iets van sla of fruit...
broodjes bapaoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog niet gegeten, maar ik weet ook nog niet waar ik zin in heb. Ik denk dat ik zo een eitje bak.
Eitjes... hmmm gister nog 1 opquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog niet gegeten, maar ik weet ook nog niet waar ik zin in heb. Ik denk dat ik zo een eitje bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |