Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb al heel wat mensen geblokkeerd, heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd.Als ik niet reageer stopt die vast wel, inbox is toch nog lang niet vol.
veel dames aanwezig dus daar wordt al snel aan gedacht hequote:
Jep, een flinke ook volgens mij...quote:
Nog gaan reageren op die neukfouten ook heaquote:
o, ik dacht dat je pm box vol zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat mensen geblokkeerd, heerlijkZe even voor loser uitmaken en dan niet meer terug kunnen pmen
![]()
Ik ben geen knappe vrouw, dus eenvet goedkope datequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Knappe vrouwen verwachten dat hun date betaalt
http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-date-betaalt.html
En zo hoort het dus niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, gaan we?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen knappe vrouw, dus eenvet goedkope date
Oh ik dacht dat het inmiddels wel weer klaar wasquote:
Nog beter. Iemand blokkeren en zijn inbox daarna volgooien met push-PM's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat mensen geblokkeerd, heerlijkZe even voor loser uitmaken en dan niet meer terug kunnen pmen
![]()
Nee, lentequote:
Om maar even een Venloos liedje te citeren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Knappe vrouwen kunnen verrekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben nog niet klaar hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het inmiddels wel weer klaar was
O ja, jij bent snel verliefd, dat was waar ook!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel dames aanwezig dus daar wordt al snel aan gedacht he
Nog beter, iemand blokkeren, zijn pushpm mogelijkheid laten afnemen (want ex-mod) zodat hij vervolgens een hele avond z'n inbox mag opschonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog beter. Iemand blokkeren en zijn inbox daarna volgooien met push-PM's.
Ja, is even wat anders dan die onderwerpen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
En dit is best een leuk artikel om even te lezen ter afleiding van de werkdag: http://www.huffingtonpost(...)82&title=Not_Much_To
Ik vind het wel normaal als je iemand mee op een date vraagt dat je het deelt of volledig zelf betaald.quote:
niet snel verliefd, maar vind vrouwen wel snel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, jij bent snel verliefd, dat was waar ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
En dit is best een leuk artikel om even te lezen ter afleiding van de werkdag: http://www.huffingtonpost(...)82&title=Not_Much_To
Hahahaha.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog beter, iemand blokkeren, zijn pushpm mogelijkheid laten afnemen (want ex-mod) zodat hij vervolgens een hele avond z'n inbox mag opschonen![]()
Veel interessanter dan lezen over gierende hormonen, inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is even wat anders dan die onderwerpen hier
Bwehehehehehehe, 2500 PMs hadtie te verwijderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog beter, iemand blokkeren, zijn pushpm mogelijkheid laten afnemen (want ex-mod) zodat hij vervolgens een hele avond z'n inbox mag opschonen![]()
En ik vind het normaal als je de gelegenheid krijgt om zoiets aan te bieden. En dat dat dan gewaardeerd wordt. Niet dat er gewoon vanuit gegaan wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het wel normaal als je iemand mee op een date vraagt dat je het deelt of volledig zelf betaald.
Boeiend, je kan toch ook gewoon die box vol laten staan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwehehehehehehe, 2500 PMs hadtie te verwijderen... Heerlijk om te zien hoe er elke keer 50 verdwenen
...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwehehehehehehe, 2500 PMs hadtie te verwijderen... Heerlijk om te zien hoe er elke keer 50 verdwenen
...
Dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik vind het normaal als je de gelegenheid krijgt om zoiets aan te bieden. En dat dat dan gewaardeerd wordt. Niet dat er gewoon vanuit gegaan wordt.
Klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik vind het normaal als je de gelegenheid krijgt om zoiets aan te bieden. En dat dat dan gewaardeerd wordt. Niet dat er gewoon vanuit gegaan wordt.
Ik zou altijd willen betalen, maar een man die al meteen begint met, "zullen we het delen" vind ik echt zo onaantrekkelijk. 1 keer gebeurd, was de rekening 60 euro ofzo, toen zei die dat, heb ik 50 euro neergegooid en ben ik weggegaan. Was sowieso al geen toffe date.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het wel normaal als je iemand mee op een date vraagt dat je het deelt of volledig zelf betaald.
Nog niet?quote:
Ja, maar dan kon hij niks ontvangen... En het was iemand die nogal veel PMt, zegmaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, je kan toch ook gewoon die box vol laten staan?
Sterkte dan maarquote:
Faalquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou altijd willen betalen, maar een man die al meteen begint met, "zullen we het delen" vind ik echt zo onaantrekkelijk. 1 keer gebeurd, was de rekening 60 euro ofzo, toen zei die dat, heb ik 50 euro neergegooid en ben ik weggegaan. Was sowieso al geen toffe date.
Graag gedaan!quote:
Ja, het is maar net hoe erg je dat zelf vindt iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dan kon hij niks ontvangen... En het was iemand die nogal veel PMt, zegmaar...
Oh nu wil je ineens wel 2e keus zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zoekt troost op MaleDucks schouderNetjes gewacht op nieuw topic, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |