ok.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef m113 het volgende:
Via deze link: ...kan het wel, werkt perfekt. Binnen een minuut weet je waar je partner uithangt.
Vooral die laatste zinquote:
Nee een doodgewone gezonde(nou ja gezond) hollandse jongen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was hij engels???
Engelsen doen dat ook altijd op vakantie... Rekenmachine erbij, iedereen apart betalen... En er nog ruzie over zoeken ookOver een fanta en een fles water
Ja precies, datquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou het niet eens accepteren als iemand telkens wil betalen hoor, wil juist zelf altijd betalen, maar er moet gewoon niet teveel over nagedacht worden.
Zelfde als mijn vrienden even niet zoveel geld hebben, nouja, dan betaal ik wel je boodschappen of je kapper of dat shirtje dat je net even leuk vond. Heb nog nooit het gevoel gehad dat daar misbruik van gemaakt werd, komt altijd wel weer goed.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee een doodgewone gezonde(nou ja gezond) hollandse jongen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, datHeerlijk toch
En bij vrienden waarbij het wel misgaat (ja dat is me helaas wel eens overkomen) die zijn dan vrij snel geen vrienden meer... Ik had zo'n vriendin, die kwam altijd bij mij de kasten leegvreten... Dan ben ik er wel een keer klaar mee
Dan zijn er wel andere dingen die je liever wil zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin![]()
Al moet ik bekennen, heb een keer de onaangename verschijning van een potloodventer gehad... en dat is gewoon niet tof
Nou en het is ook gewoon raarquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zijn er wel andere dingen die je liever wil zien
Ja inderdaad, het enige waar ik me wel eens schuldig over voel is als ik teveel met iemand meerook. Ik rook thuis helemaal niet, dus heb nooit sigaretten en vergeet ze voor het uitgaan wel eens te halen en dan rook ik alleen maar met andere mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, datHeerlijk toch
En bij vrienden waarbij het wel misgaat (ja dat is me helaas wel eens overkomen) die zijn dan vrij snel geen vrienden meer... Ik had zo'n vriendin, die kwam altijd bij mij de kasten leegvreten... Dan ben ik er wel een keer klaar mee
Nee maar goed, dat is wat anders dan dat je eenheel parkeerterrein gaat uitkammen of er misschien iemand ergens in een auto zit met zn broek op half zevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin![]()
Al moet ik bekennen, heb een keer de onaangename verschijning van een potloodventer gehad... en dat is gewoon niet tof
Ik doe dat regelmatigquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat is wat anders dan dat je eenheel parkeerterrein gaat uitkammen of er misschien iemand ergens in een auto zit met zn broek op half zeven
rook jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het enige waar ik me wel eens schuldig over voel is als ik teveel met iemand meerook. Ik rook thuis helemaal niet, dus heb nooit sigaretten en vergeet ze voor het uitgaan wel eens te halen en dan rook ik alleen maar met andere mee.
Ja, hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Heb mijn neukpartner hier nog niet gevonden
ik wil wel ruilen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
2de keusquote:
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig heb ik nog nooit een potloodventer gezien ik denk dat ik heel hard zou gaan gillen.
Ja, maar nooit vast gerookt, alleen met uitgaan enzo, zodra ik merk dat ik overdag of als ik alleen ben te sterk de drang krijg om ook een sigaret op te steken, stop ik weer helemaal. Zo gaat het al vanaf mijn 11de.quote:
Bah wat een idiootquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.
quote:
Ja, ook een keer een man die in een auto met open portier achter me aan bleef rijden, en schreeuwen. Ik maar rennen. Dus ik ren een steegje in, kom ik thuis, mijn moeder helemaal boos, mocht ik geen steegje inrennen want daar had het juist helemaal fout kunnen gaan. Daar had ik natuurlijk niet over nagedacht.quote:
Mannen hebben toch piemels?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat hier over stoppen met roken en piemels? Waar is het mannentopic?
KVquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Boobies en bier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Jij hebt beide, tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Zo. Kun je weer even vooruit
heh wat Boobs, Bier? waar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Bij Priemiequote:
Gudverdumme, waarom mogen alleen de mannen boobies en bier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Bier en tietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Volgens mij wel ja?quote:
Hoiquote:
Nee, zit nu op mijn werk. Ziet er zo gek uit als ik opeens aan tieten ga zitten en bier zit te drinkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Stoppen met roken? Nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Nee maar ik kan mij voorstellen dat jij op zo'n moment niet helder nadenkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ook een keer een man die in een auto met open portier achter me aan bleef rijden, en schreeuwen. Ik maar rennen. Dus ik ren een steegje in, kom ik thuis, mijn moeder helemaal boos, mocht ik geen steegje inrennen want daar had het juist helemaal fout kunnen gaan. Daar had ik natuurlijk niet over nagedacht.
pas in het weekend weerquote:
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja?
[..]
Hoi
[..]
Nee, zit nu op mijn werk. Ziet er zo gek uit als ik opeens aan tieten ga zitten en bier zit te drinken
ik was 9 ofzo, dan denk je sowieso niet zo na. Dan denk je alleen maar het goed ingestudeerd "Ga nooit met vreemde mensen mee"quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan mij voorstellen dat jij op zo'n moment niet helder nadenkt.
was dat in blaak ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.
Die heeft dan ook goed werk, ik wil daar ook werken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |