Bah wat een idiootquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.
quote:
Ja, ook een keer een man die in een auto met open portier achter me aan bleef rijden, en schreeuwen. Ik maar rennen. Dus ik ren een steegje in, kom ik thuis, mijn moeder helemaal boos, mocht ik geen steegje inrennen want daar had het juist helemaal fout kunnen gaan. Daar had ik natuurlijk niet over nagedacht.quote:
Mannen hebben toch piemels?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat hier over stoppen met roken en piemels? Waar is het mannentopic?
KVquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Boobies en bier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Jij hebt beide, tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Zo. Kun je weer even vooruit
heh wat Boobs, Bier? waar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Bij Priemiequote:
Gudverdumme, waarom mogen alleen de mannen boobies en bier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Bier en tietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Volgens mij wel ja?quote:
Hoiquote:
Nee, zit nu op mijn werk. Ziet er zo gek uit als ik opeens aan tieten ga zitten en bier zit te drinkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boobies en bier.
Stoppen met roken? Nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Nee maar ik kan mij voorstellen dat jij op zo'n moment niet helder nadenkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ook een keer een man die in een auto met open portier achter me aan bleef rijden, en schreeuwen. Ik maar rennen. Dus ik ren een steegje in, kom ik thuis, mijn moeder helemaal boos, mocht ik geen steegje inrennen want daar had het juist helemaal fout kunnen gaan. Daar had ik natuurlijk niet over nagedacht.
pas in het weekend weerquote:
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja?
[..]
Hoi
[..]
Nee, zit nu op mijn werk. Ziet er zo gek uit als ik opeens aan tieten ga zitten en bier zit te drinken
ik was 9 ofzo, dan denk je sowieso niet zo na. Dan denk je alleen maar het goed ingestudeerd "Ga nooit met vreemde mensen mee"quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan mij voorstellen dat jij op zo'n moment niet helder nadenkt.
was dat in blaak ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik met een vriendin een hut aan het bouwen, kwam er een man binnen. "Hey, mijn broek is kapot, weten jullie waar ik die kan laten maken" Deed die zijn broek uit, wilde die mijn vriendin zoenen. Wij rennen. Echt niet normaal. Maar dat is me 3 keer overkomen, zulke mannen, maar dat kwam omdat het een van de rijkere wijken was en daar heb je veel van die viespeuken, tenminste, die wijk stond er bekend om.
Die heeft dan ook goed werk, ik wil daar ook werken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF op zijn werk is dat de normaalste zaak van de wereld, anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |