Enkel voor troostquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens wel 2e keus zijn?
Neeeeeeeeee niet jij!quote:
Ik ben hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Heb mijn neukpartner hier nog niet gevonden
Heel netjes, alleen de tt helpt nog steeds nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zoekt troost op MaleDucks schouderNetjes gewacht op nieuw topic, toch?
Ja hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heel netjes, alleen de tt helpt nog steeds niet
Ik had een keer dat een date mij mee uitvroeg. En zijn maaltijd tot op de cent nauwkeurig(hij had zelfs een rekenmachine bij zich) uittelde en dat neerlegde op de tafel. Fooi mocht ik geven zei hij want hij was tenslotte zo aardig geweest om mij op te halen van huis. Vond ook nog dat ik om die reden de benzine mocht betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou altijd willen betalen, maar een man die al meteen begint met, "zullen we het delen" vind ik echt zo onaantrekkelijk. 1 keer gebeurd, was de rekening 60 euro ofzo, toen zei die dat, heb ik 50 euro neergegooid en ben ik weggegaan. Was sowieso al geen toffe date.
Daarvoor moet je niet bij mij zijn... getrouwd... maar er zijn er genoeg hier die zich beschikbaar stellen... mannen en vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Sowieso mensen die nadenken over wie er hoeveel betaald of wanneer betaald falen. Okay, ik zou het niet tof vinden als ik altijd degene ben die betaald, maar sommige mensen kunnen zo huilen.quote:
Meldquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel voor troost
Ja, en om en om vind ik niets mis mee als je al wat langer samen bent... Ik wil ook niet dat alles voor me betaald wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nadenken over wie er hoeveel betaald of wanneer betaald falen. Okay, ik zou het niet tof vinden als ik altijd degene ben die betaald, maar sommige mensen kunnen zo huilen.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nadenken over wie er hoeveel betaald of wanneer betaald falen. Okay, ik zou het niet tof vinden als ik altijd degene ben die betaald, maar sommige mensen kunnen zo huilen.
Ik zou gewoon weglopen en met de bus terug gaan. Bekijk het lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een date mij mee uitvroeg. En zijn maaltijd tot op de cent nauwkeurig(hij had zelfs een rekenmachine bij zich) uittelde en dat neerlegde op de tafel. Fooi mocht ik geven zei hij want hij was tenslotte zo aardig geweest om mij op te halen van huis. Vond ook nog dat ik om die reden de benzine mocht betalen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een date mij mee uitvroeg. En zijn maaltijd tot op de cent nauwkeurig(hij had zelfs een rekenmachine bij zich) uittelde en dat neerlegde op de tafel. Fooi mocht ik geven zei hij want hij was tenslotte zo aardig geweest om mij op te halen van huis. Vond ook nog dat ik om die reden de benzine mocht betalen.
Ik heb gehoord dat jij niet echt als een waardevolle aanwinst gezien wordt hierquote:
Goed plan!quote:
waaaaaaaaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weglopen en met de bus terug gaan. Bekijk het lekker.Faalhaas.
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de benzinekosten en de fooi ergens kon steken waar de zon niet schijnt en heb een taxi terug genomen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weglopen en met de bus terug gaan. Bekijk het lekker.Faalhaas.
Ik ben hier ook als er geen sex in de tt staat hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
met Sex in de TT had ik kunnen weten dat NBT en MD hier ook zouden zijn..
Ja en hij was nog best leluk ook.quote:
Over mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
met Sex in de TT had ik kunnen weten dat NBT en MD hier ook zouden zijn..
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de benzinekosten en de fooi ergens kon steken waar de zon niet schijnt en heb een taxi terug genomen.
Dat gaat wel ver jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihihi kan ik mij voorstellen. Ik zie hem nog zo zitten aan tafel zijn euro's tot op de cent nauwkeurig uit aan het tellen. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel is flabbergasted over het verhaal van Panda
Was hij engels???quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihihi kan ik mij voorstellen. Ik zie hem nog zo zitten aan tafel zijn euro's tot op de cent nauwkeurig uit aan het tellen. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte.
Tuurlijk, zou het niet eens accepteren als iemand telkens wil betalen hoor, wil juist zelf altijd betalen, maar er moet gewoon niet teveel over nagedacht worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en om en om vind ik niets mis mee als je al wat langer samen bent... Ik wil ook niet dat alles voor me betaald wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |