Het geef nooit op filmpje van eerder op de dagquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie weet zit er ergens een gaatje in... nooit zomaar opgeven
filmpjes kan ik hier niet zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het geef nooit op filmpje van eerder op de dag
quote:
Hagelslag op een beschuitje vind ik wel lekker, en chocoladekoekjes oid maar een hele reep wegwerkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
lekker![]()
alleen mag ik het niet hebben van de dokter
jaaa, beschuitje hagelslagquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hagelslag op een beschuitje vind ik wel lekker, en chocoladekoekjes oid maar een hele reep wegwerken
Hele chocoladeletter hazelnoot... met hele noten erinquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hagelslag op een beschuitje vind ik wel lekker, en chocoladekoekjes oid maar een hele reep wegwerken
Als ik niet uit kijk, eet ik op 1 dag wel 3 repen chocolaquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ik kan dat niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik niet uit kijk, eet ik op 1 dag wel 3 repen chocola
met sinterklaas, een hele chocoladeletter, 10 minutenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hele chocoladeletter hazelnoot... met hele noten erin
ik eet alleen als ik er zin in heb :dquote:
Dat dan weer niet... maar die gaat wel in een hele werkdag op...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met sinterklaas, een hele chocoladeletter, 10 minuten
ohh dat zou ik nu wel kunnen gebruiken .. een reep chocoladequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is er met dat tijdstip danquote:
quote:
Stuur die stagiair dan even op pad om er 1 te halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat zou ik nu wel kunnen gebruiken .. een reep chocolade
quote:
Dus nu behoor je tot de elite?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leet
Zij welquote:
Nerdy chicksquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was gewoon nerdy![]()
had ik gewoon zin in
He jeetje laat me toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |