* Barreltje kruipt er bij..quote:

Goed bezig en succes met kwijtrakenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
zo.. bankpasjes geblokkeerd en nieuwe aangevraagd
kan ik ze weer kwijt raken!

kan je beter een topic wachten met deze tt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje kruipt er bij..
ben kapot

Ik ben een keer mijn pincode vergeten, van een pasje die ik in mijn broek had laten zitten in de wasmachine. Pasje stond op mijn vaders adres, dus kon ook geen nieuwe pincode opvragen, dus ik met mijn ID-kaart naar de bank, al mijn geld eraf gehaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
zo.. bankpasjes geblokkeerd en nieuwe aangevraagd
kan ik ze weer kwijt raken!

Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.quote:

In zn eentje grotendeels verantwoordelijk voor de grote honger in de wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.

Wauw, ik ben jaloers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.

Laatst uit eten ook anderhalve portie Mixed Grill opquote:
 .
 .

je hebt een punt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan je beter een topic wachten met deze tt...
ondertrouw toch?

Ik had dat laatst in een restaurant, echt belachelijk hoe veel dat was. Maar ik kreeg het wel op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatst uit eten ook anderhalve portie Mixed Grill op.
 Op de patat na dan.
 Op de patat na dan.

Ach... Voelt 'ie niks vanquote:
 ... Toch?
 ... Toch?

quote:

Als het niet gaat, gewoon gaan hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik ben echt keihard aan het twijfelen of ik op kantoor blijf of dat ik naar huis ga
een nieuwe pil er in en kijken hoe het gaat en dan over een uur beslissen of ik blijf dan maar..

die snap ik dan weer nietquote:

idd.. een punt prikt meestal welquote:

mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het niet gaat, gewoon gaan hoor.

hiiihih.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. een punt prikt meestal wel

De punt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
 ?
 ?

Hmm. En je kan niet vanuit huis werken? Vaak is dat al een stuk rustiger. Of iemand die het kan overnemen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..

Zeg niks over prikken. Ik moet morgen bloed laten prikkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Ja, alleen, waarom zou ik er dan niks van voelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
 sorry, snap het nog steeds niet
 sorry, snap het nog steeds niet 
ziek is ziek...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..

nueh.. heb nog steeds geen laptop..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. En je kan niet vanuit huis werken? Vaak is dat al een stuk rustiger. Of iemand die het kan overnemen?

Hij is een handje geholpenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaat ie vanzelf weg

.
.

ik snapte em ook niet hoor ;0 je zou er juist wat van moetej voelen dat je een putn hebt.. of nouja.. ik misschienquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, alleen, waarom zou ik er dan niks van voelen?sorry, snap het nog steeds niet
[..]
ziek is ziek...
Gewoon verantwoordelijkheden weer doorschuiven

Zo ver ben ik niet met teruglezen, maar als je nu bevestiging zoekt dat 'eten zo veel je op kunt' een faillissement betekent van het restaurant als jij er dineert, dan kan ik dat bevestigenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
 .
.

Nou, gelukkig... misschien een IT-grapjequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik snapte em ook niet hoor ;0 je zou er juist wat van moetej voelen dat je een putn hebt.. of nouja.. ik misschien
shit runs down the hill.. maar ik zit al errug dicht onderaan de heuvel
ik kan altijd wat eerder naar huis gaan.. uurtje of 3/4 ofzo

Gewoon normale melk paaseitjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
hier weer paaseitjes op de afdeling
Zijn weer goede bij

QFTquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon normale melk paaseitjes.
Gevulde vind ik nooit zo.

Deze zijn van belse afkomstquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]

Vulling is idd niet zo... maar van die witte... of hazelnootquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]

Of puur, en dan een glaasje whisky erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vulling is idd niet zo... maar van die witte... of hazelnoot
 ...
 ...

kan schele welke wat of hoe
 kan schele welke wat of hoe 

Goed om te weten, voor het geval er ooit een meet komt waarop ik kanquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
chocolakan schele welke wat of hoe
* wel.o.k is net een ongestelde vrouw als het op chocola aankomt

wie weet zit er ergens een gaatje in... nooit zomaar opgevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Er blijft een hommel hier van buiten af tegen het raam vliegen. Dom beest. Na 1 keer weet je toch wel dat er een raam zit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |