* Barreltje kruipt er bij..quote:
Goed bezig en succes met kwijtrakenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
zo.. bankpasjes geblokkeerd en nieuwe aangevraagd
kan ik ze weer kwijt raken!
kan je beter een topic wachten met deze tt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje kruipt er bij..
ben kapot
Ik ben een keer mijn pincode vergeten, van een pasje die ik in mijn broek had laten zitten in de wasmachine. Pasje stond op mijn vaders adres, dus kon ook geen nieuwe pincode opvragen, dus ik met mijn ID-kaart naar de bank, al mijn geld eraf gehaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
zo.. bankpasjes geblokkeerd en nieuwe aangevraagd
kan ik ze weer kwijt raken!
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.quote:
In zn eentje grotendeels verantwoordelijk voor de grote honger in de wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.
Wauw, ik ben jaloers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En er zijn hier in de KSC mensen die mij hebben zien eten. Die kunnen dat bevestigen.
Laatst uit eten ook anderhalve portie Mixed Grill opquote:
je hebt een punt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan je beter een topic wachten met deze tt...
ondertrouw toch?
Ik had dat laatst in een restaurant, echt belachelijk hoe veel dat was. Maar ik kreeg het wel op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatst uit eten ook anderhalve portie Mixed Grill op.
Ach... Voelt 'ie niks vanquote:
quote:
Als het niet gaat, gewoon gaan hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. ik ben echt keihard aan het twijfelen of ik op kantoor blijf of dat ik naar huis ga
een nieuwe pil er in en kijken hoe het gaat en dan over een uur beslissen of ik blijf dan maar..
die snap ik dan weer nietquote:
idd.. een punt prikt meestal welquote:
mja is lastig als je baas er niet is en je zijn verantwoordelijkheden het overgenomen ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het niet gaat, gewoon gaan hoor.
hiiihih.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. een punt prikt meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |