quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Als de Stem humor heeft fixed ie muziek, Adele-Fire to the rain bij voorkeur.
Nu die zak nog wat verder omlaag trekken, en je ziet er een stuk beter uitquote:
Nee joh, gewoon onder het afdak... Daar staat ie ook primaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef ZaZoe het volgende:
Een paar stokken door de korf steken en 'm verplaatsen naar beschutte plaats ergens tegen de schutting.
top!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu die zak nog wat verder omlaag trekken, en je ziet er een stuk beter uit
Okay, ze hebben ook een afdak, nog beter zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon onder het afdak... Daar staat ie ook prima
Ik snap ook niet waarom die korf daar nog niet staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Okay, ze hebben ook een afdak, nog beter zelfs.
Ze moesten met minimaal 2 volgens mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
ze mochten toch maar met 2 personen het vuur bewaken?
Missie mislukt
ik vraag me af hoeveel kijkers afhaken door het vocabulair van joan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef akveor het volgende:
Die Karim ook met z'n saamhorigheid en altijd maar dat positieve komt me ook welhaast de neusgaten uit.
ja hij doet zo 'gemaakt' de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef akveor het volgende:
Die Karim ook met z'n saamhorigheid en altijd maar dat positieve komt me ook welhaast de neusgaten uit.
2 zijn er verantwoordelijk, andere mogen er gerust bij staanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moesten met minimaal 2 volgens mij
waar moeten ze het mee verplaatsen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die korf daar nog niet staat
Geeft wel aan dat ze inderdaad niet zo slim in elkaar zitten, bij de eerdere BB dat dit een opdracht was stond de vuurkorf binnen notime ergens anders....
desnoods een bezemsteel door de korf steken.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
waar moeten ze het mee verplaatsen dan?
Ze hebben geen bezemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
desnoods een bezemsteel door de korf steken.....
Dan nog de korf onder het afdak.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ze worden straks geroepen en moeten dan allemaal naar binnen
Als het vuur dan uit gaat mogen ze het voor 1x nog aansteken
Dat kunnen ze no fakking way verzinnen, ik zweer het je op mn moederquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan nog de korf onder het afdak.....
Wordt leuk aansteken als alles zeikesnat is zometeen.....
Komop een beetje vindingrijk zijn ze toch wel, ze hebben ook een stofzuigerstang en ik zag ook al een pook...quote:
De meeste mensen kijken vast juist om Joanna te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel kijkers afhaken door het vocabulair van joan?
200.000% zeker weten dat ze daar te dom voor zijn.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat kunnen ze no fakking way verzinnen, ik zweer het je op mn moeder
Vind er geen zak an.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken vast juist om Joanna te zien.
![]()
Ik had ook wel verwacht dat ze wat zouden proberen.. maar ze zijn te bang dat het uit gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop een beetje vindingrijk zijn ze toch wel, ze hebben ook een stofzuigerstang en ik zag ook al een pook...
Ik probeer die heks juist te vermijden maar da's bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
ik vermoed dat de meesten hier meer hersens hebben dan jij...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef itsme het volgende:
OMG. Ik heb net de vorige Cos gelezen en heb zo gelachen hier.![]()
Di opmerking van Bart met die kip voor hun lunch.whahaha en toen Bee met Laura die zelfs het dekbed kriebelt.
Heerlijk. I love fok. Daarom is het zo leuk. Ook al is het op de streams saai je lacht je dood om die cossen hier.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laat je dan niet zien, snugger
het valt wel op dat haar stream het meest gevolgd wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me stug maar tja als jij dat vermoed wie ben ik dan nog...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vermoed dat de meesten hier meer hersens hebben dan jij...
Met de nadruk op stok?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Het geheim van laura:
ik ben een dochter van kick stokhuizen.
quote:
dat is niet waar!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Het geheim van laura:
ik ben een dochter van kick stokhuizen.
omdat mammaJo daarvoor betaald misschien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het valt wel op dat haar stream het meest gevolgd wordt
20,000 euro per minuut in de uitzending hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat mammaJo daarvoor betaald misschien?
ik zie vaak genoeg andere mensen op andere streams maar lees hier voornamelijk alleen maar berichten over Joanna in de Cos, ergernis is ook vermaakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat mammaJo daarvoor betaald misschien?
ik zou hetzelfde betalen als ze er uit gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
20,000 euro per minuut in de uitzending hahaha
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het valt wel op dat haar stream het meest gevolgd wordt
dus datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Terwijl dat meestal echt niet hoeft. Want er zijn 4 streams.
En als ik de COS mag geloven zit ze de halve dag in de KvdW en dan is ze ook niet te zien vanwege de SL.
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie vaak genoeg andere mensen op andere streams maar lees hier voornamelijk alleen maar berichten over Joanna in de Cos, ergernis is ook vermaak
Gelukkig maar zeg.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Terwijl dat meestal echt niet hoeft. Want er zijn 4 streams.
En als ik de COS mag geloven zit ze de halve dag in de KvdW en dan is ze ook niet te zien vanwege de SL.
welk vermaak dan ook, het zou zonde zijn als ze er uit moet, zonder haar krijgen we nog vaker die slapers in beeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.
daarom heeft ze ook een lompen-ijzerboer aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Tamaartje het volgende:
Oh wat zullen ze straks allemaal lekker eten van Aafke dr pusprut![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Vlieg even bij mij aan. Koffie staat klaar.
mss slapen de anderen wel zoveel om haar niet te hoeven zien en horen....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welk vermaak dan ook, het zou zonde zijn als ze er uit moet, zonder haar krijgen we nog vaker die slapers in beeld
alex kijkt zo bedenkelijk omdat ie ziet wat er op het menu staat?quote:
Je zou maar zo'n kind op de wereld gezet hebben....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef trollie67 het volgende:
[..]
je zou je kid maar zo wezeloos op tv zien
Dan denken ze wat een gek beestje valt daar in het zwembad? O even redden "Wacht even!! Verzuipen! Het is die heks van Fok!"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gekkie, straks donder ik zo van mijn bezemsteel bij hun in de tuin,
nee want dan wordt het herrie in de tent en bloed aan de muur
het zou strafbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n kind op de wereld gezet hebben....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan denken ze wat een gek beestje valt daar in het zwembad? O even redden "Wacht even!! Verzuipen! Het is die heks van Fok!"
Niet exact, maar gaf wel toe dat zij zich geen zorgen hoefde te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zei geer net tegen aaf dat hij haar niet heeft genomineerD?
en Laura heeft met toch maar met Alex aangepapt omdat ie weer teug mocht na de nominatieronde, ze zal wel denken dat ie super populair isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het saaiste en nietszeggende koppel ter aller tijden
Weird. waarom zou hij dat zeggen als het ene filpje met Mo echt over Aafke zou gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Niet exact, maar gaf wel toe dat zij zich geen zorgen hoefde te maken.
Toch heeft ze ook heel vaak een verliefde blikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kijkt echt van hoe zeg ik tegen hem dat ik hem eigenlijk niets vind.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Overal diezelfde semi onintresserende rotkop van der.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch heeft ze ook heel vaak een verliefde blik![]()
Ik ga proberen die te cappen
Serieus ik heb het echt gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je krijgt van mij een bonus als je dat lukt.![]()
Ik heb hem namelijk nog nooit gezien.
Ja, of omdat het moest. Niet dat Alex niet leuk is, maar het was duidelijk dat toen ze merkte dat hij het pispaaltje werd ze hem gelijk afviel. Het was Guido voor en Guido na. En nu opeens zoene. Wat Guido al dacht. Laura heeft geen grenzen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura heeft met toch maar met Alex aangepapt omdat ie weer teug mocht na de nominatieronde, ze zal wel denken dat ie super populair is
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja inderdaad, how low can you go...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura heeft met toch maar met Alex aangepapt omdat ie weer teug mocht na de nominatieronde, ze zal wel denken dat ie super populair is
Inderdaad, als je al die foto's bij elkaar ziet dan valt het helemaal op hoe ze altijd hetzelfde kijkt. Geen uitstraling.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Overal diezelfde semi onintresserende rotkop van der.
Dat kind weet ook niet hoe ze moet lachen.
Laura![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja ik weet niet maar volgens mij heeft zij behoorlijk d'r zaakjes voor elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Laura dacht ook dat ze samen met Guido zo populair was omdat ze een stelletje moesten spelen en "Nederland 'dat nu eenmaal graag ziet, toen haar geheim met Guido uitkwam was ze bang dat ze niet meer interessant zou zijn voor de kijkers, vandaar nu Alexquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, of omdat het moest. Niet dat Alex niet leuk is, maar het was duidelijk dat toen ze merkte dat hij het pispaaltje werd ze hem gelijk afviel. Het was Guido voor en Guido na. En nu opeens zoene. Wat Guido al dacht. Laura heeft geen grenzen.
oke laura is mischien niet helemaal netjes maar om nou te zeggen mister nietszeggend ik kan best wel eens om zijn droge humeur lachen en ik vond guido toch echt nog nikszeggenderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja inderdaad, how low can you go...
Laura Laag Meisje-Meisje
Ze weet dat ze het met haar eigen persoonlijkheid nooit red, maar ja om dan mister nietszeggendheid te kiezen, haha big mistake
Ik geloof je hoor! Ik heb hem ook gezienquote:
Laura heeft heel veel steun gehad van de red. Eert door de fake relatie met Guido. Ze mocht in haar handjes klappen. Anders had ze er al uitgelegen. Daardoor ahd ze een rol en omdat veel meisjes Guido leuk vonden kreeg ze veel stemmen. (denk ik)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja inderdaad, how low can you go...
Laura Laag Meisje-Meisje
Ze weet dat ze het met haar eigen persoonlijkheid nooit red, maar ja om dan mister nietszeggendheid te kiezen, haha big mistake
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor! Ik heb hem ook gezien
[ afbeelding ]
Ik vind het echt ongeloofelijk, als je er op gaat letten, en daar hoef je niet veel moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad, als je al die foto's bij elkaar ziet dan valt het helemaal op hoe ze altijd hetzelfde kijkt. Geen uitstraling.
[..]
[ afbeelding ]
naja, vooruit, Alex práat tenminste nog al is het nietszeggend, Guido sliep alleen maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
oke laura is mischien niet helemaal netjes maar om nou te zeggen mister nietszeggend ik kan best wel eens om zijn droge humeur lachen en ik vond guido toch echt nog nikszeggender
[..]
[ afbeelding ]
Deze is zo leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Guido was een avondmens, dus daar kon je wel om lachen... Alex is niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naja, vooruit, Alex práat tenminste nog al is het nietszeggend, Guido sliep alleen maar
wahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind het echt ongeloofelijk, als je er op gaat letten, en daar hoef je niet veel moeite voor te doen.![]()
Alles wat ze zegt, of ze nu met iemand meeleeft, interesse toont (door woorden dan) bij ALLES, Nooit maar dan ook NOOIT staat op die kop een andere gezichtsuitdrukking.
Dat mens is echt zo fake, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen.
geen idee, waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze de nominaties vanavond live in de uitzending bekend maken?
Volgens mij wel want ze moeten straks allemaal naar binnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
quote:
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura dacht ook dat ze samen met Guido zo populair was omdat ze een stelletje moesten spelen en "Nederland 'dat nu eenmaal graag ziet, toen haar geheim met Guido uitkwam was ze bang dat ze niet meer interessant zou zijn voor de kijkers, vandaar nu Alex![]()
jammer voor haar, maar wij zijn niet gek en zien wel hoe slaperig sloom zij en Alex beiden zijn
Die zijn ze allemaal vergeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef rilumaan4 het volgende:
ik ben ook zo benieuwd wie er op de bank komen
maar ik denk zelf dat laura er niet bij zit
Dan zal ik ook eens naar de uitzending gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ze moeten straks allemaal naar binnen.
Als het vuur dan uit gaat geeft het niet ze mogen het dan weer aan doen
Maakt niet uit, als ze wel op de stoel komt krijgt ze toch weer de meeste stemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef rilumaan4 het volgende:
ik ben ook zo benieuwd wie er op de bank komen
maar ik denk zelf dat laura er niet bij zit
ja dacht het wel en hopen natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
het is maar goed dat ze Jo niet heeft zien vloeken met K na dat feestje....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik heb wel een keer emotie gezien bij Laura! Toen ze heel boos werd op Servio tijdens die boeienavond toen hij heel vaak kanker zei. Toen flipte ze en keek ze echt boos.
Nou ja 1x in de 6 weken nu dat ze er zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik heb wel een keer emotie gezien bij Laura! Toen ze heel boos werd op Servio tijdens die boeienavond toen hij heel vaak kanker zei. Toen flipte ze en keek ze echt boos.
wow, echt waar? en dan 1 x in die 6 weken is toch knap hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Aafke denkt dat ze genomineerd is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
het is maar goed dat ze Jo niet heeft zien vloeken met K na dat feestje....
ja dat heb ik ook gezien maar ik vind eigenlijk dat ze sancties moeten krijgen voor dat woord te gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef pietpaniek het volgende:
Gerard over kernenergie![]()
![]()
![]()
Meest schone energie...... Die moet nog even bijgepraat worden
Laura is nu helemaal stil gevallen in het gesprek, want het gaat ergens over nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Laura weet niet dat er een kerncentrale staat in Borssele.
daar worden ze dan wel weer stieriel vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
haha ze weet ook niet dat er binnenkort een radioactieve wolk precies boven dat huis komt
wat zal hij schrikken als hij straks als hoofdprijs een vliegticket krijgt naar Japanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef pietpaniek het volgende:
Gerard over kernenergie![]()
![]()
![]()
Meest schone energie...... Die moet nog even bijgepraat worden
ik in ieder geval wel...ik hoop ook dat iemand het tegen laura verteld...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij had ze Jo dan ter plekke neergehoekt.
Ik heb haar anders toch zien stralen bij de Vogeltjesdans!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind het echt ongeloofelijk, als je er op gaat letten, en daar hoef je niet veel moeite voor te doen.![]()
Alles wat ze zegt, of ze nu met iemand meeleeft, interesse toont (door woorden dan) bij ALLES, Nooit maar dan ook NOOIT staat op die kop een andere gezichtsuitdrukking.
Dat mens is echt zo fake, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen.
Toen had ze eindelijk een momentje gevonden. En wat heeft ze er uiteindelijk meegedaan? Van zich afgeslapen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen had ze eindelijk een momentje gevonden. En wat heeft ze er uiteindelijk meegedaan? Van zich afgeslapengekriebeld waarschijnlijk.
Weglopen en liggen janken.. ja, weer liggen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen had ze eindelijk een momentje gevonden. En wat heeft ze er uiteindelijk meegedaan? Van zich afgeslapen waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Flow3r het volgende:
wat mij betreft: Laura ,Alex en Maik er uit en dan lekker verder knallen met die hap![]()
Stond ze met haar oortjes te wapperen zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb haar anders toch zien stralen bij de Vogeltjesdans!!
maaien met elleboog. Houdt van werken met haar ellebogen, ze stond zo dat we niet konden zien, wat er achter haar ellebogen zit.quote:
ja, ook al zo achterlijk; die vrouwen daar rennen meteen naar een bed om er hardverscheurend op te gaan liggen janken, Mo ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weglopen en liggen janken.. ja, weer liggen!
Toen zei ze ook nog "houd je bek of houd je kop" tegen Servioquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weglopen en liggen janken.. ja, weer liggen!
die van Mo vond ik echt geniaal.. Met die valpartij vlak voor de deurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, ook al zo achterlijk; die vrouwen daar rennen meteen naar een bed om hardverscheurend op te gaan liggen janken, Mo ook al
lijkt me een goed plan voor zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Na de kampvuuropdracht is het tijd voor de karaokeopdracht toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toen zei ze ook nog "houd je bek of houd je kop" tegen Servio
En toen ging ze harder huilen, zoals meisje-meisjes dat kunnen doen.
Toen verlangde ze vast naar haar knuffels van thuis terug voor troost(roze natuurlijk)
De geur van openhaardquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ruik die vuurkorf hier! O nee, is de open haard van de buren!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toen zei ze ook nog "houd je bek of houd je kop" tegen Servio
En toen ging ze harder huilen, zoals meisje-meisjes dat kunnen doen.
Toen verlangde ze vast naar haar knuffels van thuis terug voor troost(roze natuurlijk)
Gewoon het hele weekendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan voor zaterdagavond![]()
![]()
nee, 2000km fietsenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Na de kampvuuropdracht is het tijd voor de karaokeopdracht toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb haar anders toch zien stralen bij de Vogeltjesdans!!
juist zaterdagavond flinke lading drank erinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
van het weekend gewoon vanaf zaterdagochtend 10 uur tot zondagavond 10 uur opdrachten, weinig rusten maar laten aanpoten, spelletjes voor en tegen elkaar, karaoke chips happen en meer van die dingen![]()
![]()
Laat Alex dus maar gaan donderdagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Wel vaker, ze was geweldig samen met Karim, die boeien missie mocht van mij wel langer duren, ze was de enige die er echt voor ging.![]()
laat de rest hier maar huilen. haters gonna hate en Laura zal daar voorlopig nog zitten dus wen er maar aan
alex nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Laura kan lachen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen als ze heel erg hun best doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
juist zaterdagavond flinke lading drank erin
Juist daarom... en dr dan mee confronterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee!! Nee!! Geen karaoke! Mo zeurde voor het carnaval al dat ze graag met zijn allen een carnavalskraker wilde opnemen!! Straks denkt ze helemaal dat ze kan zingen!
whoepiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Laura kan lachen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan verliezen ze niet alleen kijkers maar ook streamersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist daarom... en dr dan mee confronteren
ik lees jouw post en ik krijg er gewoon rillingen vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio mag van mij vertrekken met zijn speekselgeslurp en zijn enorme hoogmoed.
Ik zou dan juist gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verliezen ze niet alleen kijkers maar ook streamers
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Gewoon Jo en Servio naast Geer genomineerd
Maik wil wel weer neuken vanavond.. Het is em eerder geluktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maik is weer eens ingestort zie ik. Servio is echt burgerlijk geworden. Geef die man een fles tequilla, dan wordt het weer een sfeerspons!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, ze kijkt verliefd naar de camera.. maar dat is geen Alex!!!
en dan Jo er uit, heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Die komt nog..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, ze kijkt verliefd naar de camera.. maar dat is geen Alex!!!
ik hoop deze keer Jo en Flip naast Geer gemomineerd, dan kan Servio er volgende week wel weer bijzitten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik gok dat als Maik en/of Mo het huis uit is/zijn, dat Maik niks meer te maken wil hebben met Mo. Gewoon omdat hij dr nu zou gebruiken voor de seks en zijn 'behoeftes'
Ik denk dat het andersom is. Zij gebruikt hem voor het spel en hij trapt er in. Vannacht heeft ze zeker 1 uur over Pim zitten praten dat ze nog van hem houdt bla bla en dat ze het alleen leuk met hem kon hebben met drank. Als Maik een kus wilde geven trok ze meteen haar kop weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik gok dat als Maik en/of Mo het huis uit is/zijn, dat Maik niks meer te maken wil hebben met Mo. Gewoon omdat hij dr nu zou gebruiken voor de seks en zijn 'behoeftes'
Erg is dat he. Nee ik wil Flip weg hebben of Aafke. Een v.d vijanden van Gerard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio mag van mij vertrekken met zijn speekselgeslurp en zijn enorme hoogmoed.
Dan is het beiden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom is. Zij gebruikt hem voor het spel en hij trapt er in. Vannacht heeft ze zeker 1 uur over Pim zitten praten dat ze nog van hem houdt bla bla en dat ze het alleen leuk met hem kon hebben met drank. Als Maik een kus wilde geven trok ze meteen haar kop weg.
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Goffer de goffer, wat een off topique gelul hier. Ik geef het op.
Lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Overal diezelfde semi onintresserende rotkop van der.
Dat kind weet ook niet hoe ze moet lachen.
Laura![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef bazb het volgende:
Na gisteravond gun ik Aaf de winst ook wel... eigenlijk best een toffe meid...
Dan zegt ze vast snibbig: nou onder sex versta ik iets anders hoor, kweetniet....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:
Ah Laura zei weer "dankjeweeeeeelll" met haar kinderstemmetje.
Zou ze dat ook zeggen als Alex haar eindelijk eens gepakt heeft
Ja Geer is weg, dus geen gesprek meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef mazaru het volgende:
Daar gaan saai en saaier weer met hun debiele spelletjes.
Ondanks dat ze zo saai zijn gaan wel heel veel gesprekken over hun...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef mazaru het volgende:
Daar gaan saai en saaier weer met hun debiele spelletjes.
Ze lacht pas als de stem zegt dat het moet. Alles voor het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
Wel lastig trouwens om Laura te cappen met een verliefde blik op dat ongeintresseerde gezicht
Want als ze met mensen praat kijkt ze ze meestal niet aan, ze lult vaak gewoon in de ruimte (letterlijk en figuurlijk)
Dus verliefd kijken naar de muur, plafond etc, geldt niet he
Zal waarschijnlijk komen omdat de camera op hen stond gericht?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef bazb het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo saai zijn gaan wel heel veel gesprekken over hun...
Dat vergeten ze dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor een groot fikkie, dan komt het wel goed
Alles wat on stream is he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef bazb het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo saai zijn gaan wel heel veel gesprekken over hun...
Goede speech en volledig mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk komen omdat de camera op hen stond gericht?
Als ze de camera op een dode boktor richten, dan gaat het gesprek over die dode boktor. Dat maakt die dode boktor nog niet interessant en levendig.
Nou dan ga ik maar de uitzending bekijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |