Die komt nog..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, ze kijkt verliefd naar de camera.. maar dat is geen Alex!!!
ik hoop deze keer Jo en Flip naast Geer gemomineerd, dan kan Servio er volgende week wel weer bijzitten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Gewoon Jo en Servio naast Geer genomineerd
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik gok dat als Maik en/of Mo het huis uit is/zijn, dat Maik niks meer te maken wil hebben met Mo. Gewoon omdat hij dr nu zou gebruiken voor de seks en zijn 'behoeftes'
Ik denk dat het andersom is. Zij gebruikt hem voor het spel en hij trapt er in. Vannacht heeft ze zeker 1 uur over Pim zitten praten dat ze nog van hem houdt bla bla en dat ze het alleen leuk met hem kon hebben met drank. Als Maik een kus wilde geven trok ze meteen haar kop weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik gok dat als Maik en/of Mo het huis uit is/zijn, dat Maik niks meer te maken wil hebben met Mo. Gewoon omdat hij dr nu zou gebruiken voor de seks en zijn 'behoeftes'
Erg is dat he. Nee ik wil Flip weg hebben of Aafke. Een v.d vijanden van Gerard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio mag van mij vertrekken met zijn speekselgeslurp en zijn enorme hoogmoed.
Dan is het beiden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom is. Zij gebruikt hem voor het spel en hij trapt er in. Vannacht heeft ze zeker 1 uur over Pim zitten praten dat ze nog van hem houdt bla bla en dat ze het alleen leuk met hem kon hebben met drank. Als Maik een kus wilde geven trok ze meteen haar kop weg.
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Goffer de goffer, wat een off topique gelul hier. Ik geef het op.
Lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Overal diezelfde semi onintresserende rotkop van der.
Dat kind weet ook niet hoe ze moet lachen.
Laura![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef bazb het volgende:
Na gisteravond gun ik Aaf de winst ook wel... eigenlijk best een toffe meid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |