quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen had ze eindelijk een momentje gevonden. En wat heeft ze er uiteindelijk meegedaan? Van zich afgeslapengekriebeld waarschijnlijk.
Weglopen en liggen janken.. ja, weer liggen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Toen had ze eindelijk een momentje gevonden. En wat heeft ze er uiteindelijk meegedaan? Van zich afgeslapen waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Flow3r het volgende:
wat mij betreft: Laura ,Alex en Maik er uit en dan lekker verder knallen met die hap![]()
Stond ze met haar oortjes te wapperen zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb haar anders toch zien stralen bij de Vogeltjesdans!!
maaien met elleboog. Houdt van werken met haar ellebogen, ze stond zo dat we niet konden zien, wat er achter haar ellebogen zit.quote:
ja, ook al zo achterlijk; die vrouwen daar rennen meteen naar een bed om er hardverscheurend op te gaan liggen janken, Mo ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weglopen en liggen janken.. ja, weer liggen!
Toen zei ze ook nog "houd je bek of houd je kop" tegen Servioquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weglopen en liggen janken.. ja, weer liggen!
die van Mo vond ik echt geniaal.. Met die valpartij vlak voor de deurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, ook al zo achterlijk; die vrouwen daar rennen meteen naar een bed om hardverscheurend op te gaan liggen janken, Mo ook al
lijkt me een goed plan voor zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Na de kampvuuropdracht is het tijd voor de karaokeopdracht toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toen zei ze ook nog "houd je bek of houd je kop" tegen Servio
En toen ging ze harder huilen, zoals meisje-meisjes dat kunnen doen.
Toen verlangde ze vast naar haar knuffels van thuis terug voor troost(roze natuurlijk)
De geur van openhaardquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ruik die vuurkorf hier! O nee, is de open haard van de buren!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toen zei ze ook nog "houd je bek of houd je kop" tegen Servio
En toen ging ze harder huilen, zoals meisje-meisjes dat kunnen doen.
Toen verlangde ze vast naar haar knuffels van thuis terug voor troost(roze natuurlijk)
Gewoon het hele weekendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan voor zaterdagavond![]()
![]()
nee, 2000km fietsenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Na de kampvuuropdracht is het tijd voor de karaokeopdracht toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb haar anders toch zien stralen bij de Vogeltjesdans!!
juist zaterdagavond flinke lading drank erinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
van het weekend gewoon vanaf zaterdagochtend 10 uur tot zondagavond 10 uur opdrachten, weinig rusten maar laten aanpoten, spelletjes voor en tegen elkaar, karaoke chips happen en meer van die dingen![]()
![]()
Laat Alex dus maar gaan donderdagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Wel vaker, ze was geweldig samen met Karim, die boeien missie mocht van mij wel langer duren, ze was de enige die er echt voor ging.![]()
laat de rest hier maar huilen. haters gonna hate en Laura zal daar voorlopig nog zitten dus wen er maar aan
alex nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Laura kan lachen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen als ze heel erg hun best doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
juist zaterdagavond flinke lading drank erin
Juist daarom... en dr dan mee confronterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee!! Nee!! Geen karaoke! Mo zeurde voor het carnaval al dat ze graag met zijn allen een carnavalskraker wilde opnemen!! Straks denkt ze helemaal dat ze kan zingen!
whoepiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Laura kan lachen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan verliezen ze niet alleen kijkers maar ook streamersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist daarom... en dr dan mee confronteren
ik lees jouw post en ik krijg er gewoon rillingen vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio mag van mij vertrekken met zijn speekselgeslurp en zijn enorme hoogmoed.
Ik zou dan juist gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verliezen ze niet alleen kijkers maar ook streamers
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Gewoon Jo en Servio naast Geer genomineerd
Maik wil wel weer neuken vanavond.. Het is em eerder geluktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maik is weer eens ingestort zie ik. Servio is echt burgerlijk geworden. Geef die man een fles tequilla, dan wordt het weer een sfeerspons!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, ze kijkt verliefd naar de camera.. maar dat is geen Alex!!!
en dan Jo er uit, heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Gewoon Jo en Servio naast Geer genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |