quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura dacht ook dat ze samen met Guido zo populair was omdat ze een stelletje moesten spelen en "Nederland 'dat nu eenmaal graag ziet, toen haar geheim met Guido uitkwam was ze bang dat ze niet meer interessant zou zijn voor de kijkers, vandaar nu Alex![]()
jammer voor haar, maar wij zijn niet gek en zien wel hoe slaperig sloom zij en Alex beiden zijn
Die zijn ze allemaal vergeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef rilumaan4 het volgende:
ik ben ook zo benieuwd wie er op de bank komen
maar ik denk zelf dat laura er niet bij zit
Dan zal ik ook eens naar de uitzending gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ze moeten straks allemaal naar binnen.
Als het vuur dan uit gaat geeft het niet ze mogen het dan weer aan doen
Maakt niet uit, als ze wel op de stoel komt krijgt ze toch weer de meeste stemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef rilumaan4 het volgende:
ik ben ook zo benieuwd wie er op de bank komen
maar ik denk zelf dat laura er niet bij zit
ja dacht het wel en hopen natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze de nominaties vanavond live in de uitzending bekend maken?
het is maar goed dat ze Jo niet heeft zien vloeken met K na dat feestje....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik heb wel een keer emotie gezien bij Laura! Toen ze heel boos werd op Servio tijdens die boeienavond toen hij heel vaak kanker zei. Toen flipte ze en keek ze echt boos.
Nou ja 1x in de 6 weken nu dat ze er zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik heb wel een keer emotie gezien bij Laura! Toen ze heel boos werd op Servio tijdens die boeienavond toen hij heel vaak kanker zei. Toen flipte ze en keek ze echt boos.
wow, echt waar? en dan 1 x in die 6 weken is toch knap hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Aafke denkt dat ze genomineerd is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze de nominaties vanavond live in de uitzending bekend maken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
het is maar goed dat ze Jo niet heeft zien vloeken met K na dat feestje....
ja dat heb ik ook gezien maar ik vind eigenlijk dat ze sancties moeten krijgen voor dat woord te gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef pietpaniek het volgende:
Gerard over kernenergie![]()
![]()
![]()
Meest schone energie...... Die moet nog even bijgepraat worden
Laura is nu helemaal stil gevallen in het gesprek, want het gaat ergens over nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Laura weet niet dat er een kerncentrale staat in Borssele.
daar worden ze dan wel weer stieriel vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
haha ze weet ook niet dat er binnenkort een radioactieve wolk precies boven dat huis komt
wat zal hij schrikken als hij straks als hoofdprijs een vliegticket krijgt naar Japanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef pietpaniek het volgende:
Gerard over kernenergie![]()
![]()
![]()
Meest schone energie...... Die moet nog even bijgepraat worden
ik in ieder geval wel...ik hoop ook dat iemand het tegen laura verteld...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij had ze Jo dan ter plekke neergehoekt.
Ik heb haar anders toch zien stralen bij de Vogeltjesdans!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind het echt ongeloofelijk, als je er op gaat letten, en daar hoef je niet veel moeite voor te doen.![]()
Alles wat ze zegt, of ze nu met iemand meeleeft, interesse toont (door woorden dan) bij ALLES, Nooit maar dan ook NOOIT staat op die kop een andere gezichtsuitdrukking.
Dat mens is echt zo fake, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen.
Toen had ze eindelijk een momentje gevonden. En wat heeft ze er uiteindelijk meegedaan? Van zich afgeslapen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |