Niet exact, maar gaf wel toe dat zij zich geen zorgen hoefde te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zei geer net tegen aaf dat hij haar niet heeft genomineerD?
en Laura heeft met toch maar met Alex aangepapt omdat ie weer teug mocht na de nominatieronde, ze zal wel denken dat ie super populair isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het saaiste en nietszeggende koppel ter aller tijden
Weird. waarom zou hij dat zeggen als het ene filpje met Mo echt over Aafke zou gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Niet exact, maar gaf wel toe dat zij zich geen zorgen hoefde te maken.
Toch heeft ze ook heel vaak een verliefde blikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kijkt echt van hoe zeg ik tegen hem dat ik hem eigenlijk niets vind.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Overal diezelfde semi onintresserende rotkop van der.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch heeft ze ook heel vaak een verliefde blik![]()
Ik ga proberen die te cappen
Serieus ik heb het echt gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je krijgt van mij een bonus als je dat lukt.![]()
Ik heb hem namelijk nog nooit gezien.
Ja, of omdat het moest. Niet dat Alex niet leuk is, maar het was duidelijk dat toen ze merkte dat hij het pispaaltje werd ze hem gelijk afviel. Het was Guido voor en Guido na. En nu opeens zoene. Wat Guido al dacht. Laura heeft geen grenzen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura heeft met toch maar met Alex aangepapt omdat ie weer teug mocht na de nominatieronde, ze zal wel denken dat ie super populair is
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja inderdaad, how low can you go...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura heeft met toch maar met Alex aangepapt omdat ie weer teug mocht na de nominatieronde, ze zal wel denken dat ie super populair is
Inderdaad, als je al die foto's bij elkaar ziet dan valt het helemaal op hoe ze altijd hetzelfde kijkt. Geen uitstraling.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Overal diezelfde semi onintresserende rotkop van der.
Dat kind weet ook niet hoe ze moet lachen.
Laura![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja ik weet niet maar volgens mij heeft zij behoorlijk d'r zaakjes voor elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.
Laura dacht ook dat ze samen met Guido zo populair was omdat ze een stelletje moesten spelen en "Nederland 'dat nu eenmaal graag ziet, toen haar geheim met Guido uitkwam was ze bang dat ze niet meer interessant zou zijn voor de kijkers, vandaar nu Alexquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, of omdat het moest. Niet dat Alex niet leuk is, maar het was duidelijk dat toen ze merkte dat hij het pispaaltje werd ze hem gelijk afviel. Het was Guido voor en Guido na. En nu opeens zoene. Wat Guido al dacht. Laura heeft geen grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |