Dat kunnen ze no fakking way verzinnen, ik zweer het je op mn moederquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan nog de korf onder het afdak.....
Wordt leuk aansteken als alles zeikesnat is zometeen.....
Komop een beetje vindingrijk zijn ze toch wel, ze hebben ook een stofzuigerstang en ik zag ook al een pook...quote:
De meeste mensen kijken vast juist om Joanna te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel kijkers afhaken door het vocabulair van joan?
200.000% zeker weten dat ze daar te dom voor zijn.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat kunnen ze no fakking way verzinnen, ik zweer het je op mn moeder
Vind er geen zak an.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken vast juist om Joanna te zien.
![]()
Ik had ook wel verwacht dat ze wat zouden proberen.. maar ze zijn te bang dat het uit gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop een beetje vindingrijk zijn ze toch wel, ze hebben ook een stofzuigerstang en ik zag ook al een pook...
Ik probeer die heks juist te vermijden maar da's bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
ik vermoed dat de meesten hier meer hersens hebben dan jij...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef itsme het volgende:
OMG. Ik heb net de vorige Cos gelezen en heb zo gelachen hier.![]()
Di opmerking van Bart met die kip voor hun lunch.whahaha en toen Bee met Laura die zelfs het dekbed kriebelt.
Heerlijk. I love fok. Daarom is het zo leuk. Ook al is het op de streams saai je lacht je dood om die cossen hier.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laat je dan niet zien, snugger
het valt wel op dat haar stream het meest gevolgd wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |