Ik snap ook niet waarom die korf daar nog niet staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Okay, ze hebben ook een afdak, nog beter zelfs.
Ze moesten met minimaal 2 volgens mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
ze mochten toch maar met 2 personen het vuur bewaken?
Missie mislukt
ik vraag me af hoeveel kijkers afhaken door het vocabulair van joan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef akveor het volgende:
Die Karim ook met z'n saamhorigheid en altijd maar dat positieve komt me ook welhaast de neusgaten uit.
ja hij doet zo 'gemaakt' de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef akveor het volgende:
Die Karim ook met z'n saamhorigheid en altijd maar dat positieve komt me ook welhaast de neusgaten uit.
2 zijn er verantwoordelijk, andere mogen er gerust bij staanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moesten met minimaal 2 volgens mij
waar moeten ze het mee verplaatsen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die korf daar nog niet staat
Geeft wel aan dat ze inderdaad niet zo slim in elkaar zitten, bij de eerdere BB dat dit een opdracht was stond de vuurkorf binnen notime ergens anders....
desnoods een bezemsteel door de korf steken.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
waar moeten ze het mee verplaatsen dan?
Ze hebben geen bezemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
desnoods een bezemsteel door de korf steken.....
Dan nog de korf onder het afdak.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ze worden straks geroepen en moeten dan allemaal naar binnen
Als het vuur dan uit gaat mogen ze het voor 1x nog aansteken
Dat kunnen ze no fakking way verzinnen, ik zweer het je op mn moederquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan nog de korf onder het afdak.....
Wordt leuk aansteken als alles zeikesnat is zometeen.....
Komop een beetje vindingrijk zijn ze toch wel, ze hebben ook een stofzuigerstang en ik zag ook al een pook...quote:
De meeste mensen kijken vast juist om Joanna te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel kijkers afhaken door het vocabulair van joan?
200.000% zeker weten dat ze daar te dom voor zijn.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat kunnen ze no fakking way verzinnen, ik zweer het je op mn moeder
Vind er geen zak an.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken vast juist om Joanna te zien.
![]()
Ik had ook wel verwacht dat ze wat zouden proberen.. maar ze zijn te bang dat het uit gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop een beetje vindingrijk zijn ze toch wel, ze hebben ook een stofzuigerstang en ik zag ook al een pook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |