Lijkt me stug maar tja als jij dat vermoed wie ben ik dan nog...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vermoed dat de meesten hier meer hersens hebben dan jij...
Met de nadruk op stok?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Het geheim van laura:
ik ben een dochter van kick stokhuizen.
quote:
dat is niet waar!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Het geheim van laura:
ik ben een dochter van kick stokhuizen.
omdat mammaJo daarvoor betaald misschien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het valt wel op dat haar stream het meest gevolgd wordt
20,000 euro per minuut in de uitzending hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat mammaJo daarvoor betaald misschien?
ik zie vaak genoeg andere mensen op andere streams maar lees hier voornamelijk alleen maar berichten over Joanna in de Cos, ergernis is ook vermaakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat mammaJo daarvoor betaald misschien?
ik zou hetzelfde betalen als ze er uit gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
20,000 euro per minuut in de uitzending hahaha
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het valt wel op dat haar stream het meest gevolgd wordt
dus datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Terwijl dat meestal echt niet hoeft. Want er zijn 4 streams.
En als ik de COS mag geloven zit ze de halve dag in de KvdW en dan is ze ook niet te zien vanwege de SL.
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie vaak genoeg andere mensen op andere streams maar lees hier voornamelijk alleen maar berichten over Joanna in de Cos, ergernis is ook vermaak
Gelukkig maar zeg.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Terwijl dat meestal echt niet hoeft. Want er zijn 4 streams.
En als ik de COS mag geloven zit ze de halve dag in de KvdW en dan is ze ook niet te zien vanwege de SL.
welk vermaak dan ook, het zou zonde zijn als ze er uit moet, zonder haar krijgen we nog vaker die slapers in beeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.
daarom heeft ze ook een lompen-ijzerboer aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak ! En Joan is zo dom dat ze wel een heel makkelijk doelwit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |