oke laura is mischien niet helemaal netjes maar om nou te zeggen mister nietszeggend ik kan best wel eens om zijn droge humeur lachen en ik vond guido toch echt nog nikszeggenderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja inderdaad, how low can you go...
Laura Laag Meisje-Meisje
Ze weet dat ze het met haar eigen persoonlijkheid nooit red, maar ja om dan mister nietszeggendheid te kiezen, haha big mistake
Ik geloof je hoor! Ik heb hem ook gezienquote:
Laura heeft heel veel steun gehad van de red. Eert door de fake relatie met Guido. Ze mocht in haar handjes klappen. Anders had ze er al uitgelegen. Daardoor ahd ze een rol en omdat veel meisjes Guido leuk vonden kreeg ze veel stemmen. (denk ik)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja inderdaad, how low can you go...
Laura Laag Meisje-Meisje
Ze weet dat ze het met haar eigen persoonlijkheid nooit red, maar ja om dan mister nietszeggendheid te kiezen, haha big mistake
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor! Ik heb hem ook gezien
[ afbeelding ]
Ik vind het echt ongeloofelijk, als je er op gaat letten, en daar hoef je niet veel moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad, als je al die foto's bij elkaar ziet dan valt het helemaal op hoe ze altijd hetzelfde kijkt. Geen uitstraling.
[..]
[ afbeelding ]
naja, vooruit, Alex práat tenminste nog al is het nietszeggend, Guido sliep alleen maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
oke laura is mischien niet helemaal netjes maar om nou te zeggen mister nietszeggend ik kan best wel eens om zijn droge humeur lachen en ik vond guido toch echt nog nikszeggender
[..]
[ afbeelding ]
Deze is zo leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Guido was een avondmens, dus daar kon je wel om lachen... Alex is niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naja, vooruit, Alex práat tenminste nog al is het nietszeggend, Guido sliep alleen maar
wahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind het echt ongeloofelijk, als je er op gaat letten, en daar hoef je niet veel moeite voor te doen.![]()
Alles wat ze zegt, of ze nu met iemand meeleeft, interesse toont (door woorden dan) bij ALLES, Nooit maar dan ook NOOIT staat op die kop een andere gezichtsuitdrukking.
Dat mens is echt zo fake, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen.
geen idee, waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze de nominaties vanavond live in de uitzending bekend maken?
Volgens mij wel want ze moeten straks allemaal naar binnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze de nominaties vanavond live in de uitzending bekend maken?
quote:
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mazaru het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |